V okviru projekta Virtual Teams smo razvili in pilotno testirali praktičen in inovativen nabor orodij za odločanje za in sprejemanje najboljših praks za delo na daljavo, namenjen MSP, vodjem virtualnih skupin, kadrovskim strokovnjakom in e-delavcem.
Zaradi pandemije COVID 19 na tisoče organizacij v Evropi in po svetu dela na daljavo. Ta trend narašča hitreje kot kdaj koli prej in ne kaže znakov upočasnitve. To je prihodnost dela, ki prinaša koristi tako delodajalcem kot zaposlenim. Še vedno pa se mnoge organizacije trudijo uporabljati dobre prakse in rutine, da bi zagotovile produktivnost in dobro počutje svoje delovne sile v teh zahtevnih časih. Da bi bil prehod čim bolj gladek, morajo imeti tisti, ki vodijo ekipe na daljavo, potrebna znanja in spretnosti za njihovo učinkovito vodenje. Cilj projekta Virtual Teams je pomagati vodjem malih in srednje velikih podjetij (MSP), da se zavedajo pomena digitalnih spretnosti in dobrega počutja pri ohranjanju zdravih in produktivnih virtualnih ekip. Preberite si več v našem novičniku!
Spletna stran projekta Virtaul Teams, ki je namenjen MSP zagotoviti orodja tehnike in praktične nasvete za pomoč pri ohranjanju zdravih in produktivnih virtualnih ekip, je sedaj na voljo tudi v slovenščini in jezikih vseh preostalih držav sodelujočih partnerjev - v grščini, francoščini in španščini.
Med 24.01. in 26.01. sta v okviru projekta Samoupravna regija Košice in Agencija za podporo regionalnega razvoja Košice (Slovaška) organizirali tridnevni izobraževalni program o dualnem izobraževanju na področju obrti, agrikulture in proizvodnje hrane, s posebnim poudarkom na socialnem podjetništvu.
Ljubljana, 14. januar 2022 – Vsaka kriza, poleg negativnih posledic, prinese tudi priložnost za pozitivne spremembe, nov zagon in razvoj. Številni delodajalci so v negotovem obdobju, ki ga je zaznamovala epidemija koronavirusa, prepoznali družbeno odgovornost kot pomemben dejavnik za večje zadovoljstvo zaposlenih. Podjetja z različnimi ukrepi – usklajevanje ustreznega razmerja med delovnim in zasebnim časom, zagotavljanje zdravega delovnega okolja, spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja, krepitev možnosti soodločanja vseh zaposlenih ipd. – krepijo motivacijo zaposlenih in konkurenčnost ter si odpirajo vrata za nenehne izboljšave.
V okviru projekta Samoupravna regija Košice in Agencija za podporo regionalnega razvoja Košice organizirata tridnevni izobraževalni program o dualnem izobraževanju na področju obrti, agrikulture in proizvodnje hrane na Slovaškem. Poudarjen bo vidik usposabljanja na delovnem mestu v okviru socialnega podjetništva.
Gospodarska zbornica Slovenije kot partner projekta že tretje leto sodeluje pri uvajanju certifikata Družbeno odgovoren delodajalec. Z nosilcem projekta Ekvilib Inštitut ter partnerjema, Združenjem delodajalcev Slovenije in Zvezo svobodnih sindikatov Slovenije, vsako leto pripravimo kratek anketni vprašalnik v povezavi z družbeno odgovornostjo podjetij/organizacij, ki vam ga pošiljamo v ponovno izpolnjevanje.
DgiER Priročnik o digitalnih čezmejnih podjetniških strategijah v poslovnem okolju je prvi rezultat projekta, na katerega se trenutno osredotočamo.
8. in 9. decembra 2021 smo v živo izvedli sestanek projekta Digital transborder Entrepreneurship Readiness – DigiER. Drugi sestanek smo, zaradi omejitev, izvedli pri vodilnem partnerju Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach na Poljskem in ne v Združenem kraljestvu Velike Britanije in Severne Irske, kot je bilo prvotno mišljeno.
Prijavi se na razpis "Kamnik, moje podjetniško mesto" (👉www.podjetnisko-mesto.si) in s svojo poslovno idejo soustvarjaj prihodnost mesta Kamnik. 3 pogumne podjetnice in podjetnike bomo v okviru projekta #InterregCINEMA nagradili z vavčerjem v vrednosti 5.000 eur.