Informativni dnevi so pred vrati


 

Za promocijo poklicnega izobraževanja je Gospodarska zbornica Slovenije,  tik pred informativnimi dnevi na srednjih šolah,   objavila video spot »Znanje za lajf«, ki je nastal v okviru projekta Potujoča razstava poklicev prihodnosti, katere skupni moto je »Grem se učit kar hočem bit«.  Razstava je ob novembra 2018 dalje obiskala že pet šol in več tržnic poklicev. Tudi s pomočjo video spota želimo približati mladim tiste poklice, ki jih ne poznajo in se zato ne odločajo za izobraževanje v teh smereh. Video spot nagovarja mlade. Pri svojih aktivnostih promocije poklicev ga lahko uporabijo podjetja, šole  in drugi deležniki na trgu dela.

 

Zahvala podjetjem…

Zdelo se nam je pomembno, da Potujoča razstava predstavi naše ljudi in ne ljudi s svetovnega spleta. Fotografije za predstavitev različnih poklicev smo posneli v slovenskih podjetjih, prikazujejo zaposlene, ki so ponosni predstavniki svojih poklicev in jih želijo predstaviti mladim. Na tem mestu se zahvaljujemo podjetjem: Talum, Poclain Hydraulics, Yaskawa Ristro, M-Sora, Lek, Lušt, Planika, Premogovnik Velenje, Steklarna Rogaška, Steklarna Hrastnik, Atotech Slovenija, Hotel Park Ljubljana, CGP, Radeče papir nova, Oštarija Pr'Noni.Pri konceptu razstave nam je pomagala tudi Maruša Goršak.  GZS je pripravila razstavo in video spot v okviru javnega naročila Promocija poklicnega izobraževanja v obdobju 2016-2020 ob sofinanciranju s strani CPI, MIZŠ in Evropskega socialnega sklada.

 

Povabilo…

Video spot lahko uporabite za številne aktivnosti promocije poklicev, za dneve odprtih vrat…..Za obisk potujoče razstave pa se naročite na info@gzs.si.

 

Fotogalerija