O GZS
      
Search
  • O zavezah
  • Sektor brezalkoholnih pijač
    • Podpisniki
    • Zaveze odgovornosti
    • Aktivnosti
  • Sektor mlekarstva
    • Podpisniki
    • Zaveze odgovornosti
    • Aktivnosti
  • Sektor pekarstva
    • Podpisniki
    • Zaveze odgovornosti
    • Aktivnosti
  • Novice
  • Strokovne objave
    • Leto 2015
    • Leto 2016
    • Leto 2017
    • Leto 2018
    • Leto 2019
    • Leto 2020
  • Medijsko središče
    • Za Medije-
    • Mediji o Zavezi odgovornosti
Zaveza odgovornosti
  • O zavezah
  • Sektor brezalkoholnih pijač
    • Podpisniki
    • Zaveze odgovornosti
    • Aktivnosti
  • Sektor mlekarstva
    • Podpisniki
    • Zaveze odgovornosti
    • Aktivnosti
  • Sektor pekarstva
    • Podpisniki
    • Zaveze odgovornosti
    • Aktivnosti
  • Novice
  • Strokovne objave
    • Leto 2015
    • Leto 2016
    • Leto 2017
    • Leto 2018
    • Leto 2019
    • Leto 2020
  • Medijsko središče
    • Za Medije-
    • Mediji o Zavezi odgovornosti
Sektor brezalkoholnih pijač
  • Podpisniki
  • Zaveze odgovornosti
  • Aktivnosti
Zaveza odgovornosti > Sektor brezalkoholnih pijač > Aktivnosti
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016


 

 

Zala z okusi brez sladkorja je prejemnica nagrade Nutris za najbolj inovativno živilo v kategoriji pijač za leto 2018  

Zala rada skrbi za svoje uporabnike in se pri tem trudi, da vsakega od njih osveži z izdelkom po njegovem okusu. Prav zato smo ustvarili nizkoenergijsko pijačo, ki si jo lahko privoščijo brez skrbi kadarkoli v dnevu: Zalo z okusi brez sladkorja. 

Edinstven izdelek brez energijske vrednosti je že leta 2015 prepoznal Inštitut za nutricionistiko in Zali malina brez sladkorja dodelil pečat Inovacija leta 2015. Nedavno pa sta se izdelkom brez sladkorja pridružila še okusa bela breskev in jabolko, ki sta prinesla še več raznolikosti, s čimer si je družina Zala z okusi brez sladkorja tudi letos prislužila Nagrado Inštituta za nutricionistiko za inovativnost v skupini pijač. 

Nagrajena kategorija Zale z okusi brez sladkorja ponuja štiri okuse: malina, grenivka, jabolko in bela breskev. Vse  pijače so narejene na osnovi izvirske vode Zala in so brez konzervansov, brez sladil in brez energijske vrednosti. Vsebujejo vodo, nizek delež sadnega soka in naravne arome ter so zato odlične tudi za diabetike. 
Vsak, ki se hoče razvajati brez slabe vesti, lahko tako zdaj izbere enega od osvežujočih okusov in z njim popestri svoje potepe po mestnih ulicah in skritih kotičkih. Edinstvena kvadratna plastenka Zale odlično dopolnjuje urbani stil in se prilega prav vsaki torbi ali nahrbtniku.
Zala je z inovativno družino izdelkov z okusi brez sladkorja ustvarila povsem novo kategorijo osvežilnih pijač. Njeno kreativnost na področju razvoja živil z ugodno prehransko sestavo in prijaznost potrošnikom pa zdaj potrjuje tudi nagrada Inštituta za nutricionistiko Nutris za najbolj inovativno živilo v kategoriji pijač za leto 2018. 
Zala. Tvoja druga pipa. 



V Radencih štirim različnim okusom Radenske letos dodajajo še petega – Radensko z osvežujočim okusom bezga, ki je poskrbela za prijetno popestritev letošnje pomladi.

Nova Radenska z okusom bezga ostaja zavezana vsemu dobremu. Pripravljena iz neokrnjene mineralne vode Radenska Classic z naravnimi mehurčki. Dodana ji je naravna aroma bezga, ki zagotavlja poln okus z nizko energijsko vrednostjo.

V trgovinah je nov okus Radenske na voljo v 1,5 L in 0,5 L PET embalažah, za gostince pa v 0,25 L stekleničkah. 

Več na: www.radenska.si


Radenska s kampanjo #NORCI tudi letos navdušuje vse, ki so nori na gibanje. Kot že tradicionalni partner Maratona treh src pa bodo letos svojo podporo razširili na nov, nekoliko drugačen tekaški izziv. 17. junija 2018 se bo odvil prvi tek po stopnicah na Radgonski grad, kjer bodo »norci na štengah« morali premagati kar 283 stopnic.

Za primerno hidracijo in regeneracijo na tekaških prireditvah bo poskrbljeno z Radensko Medium in Radensko Naturelle, ki sta zaživeli v novih, športnih embalažah.

Več informacij na https://www.maraton-radenci.si/ in www.norcinastengah.si.


Družina izdelkov Oaza, ki svoj navdih in sestavine črpajo iz neokrnjene narave, je od letošnje pomladi bogatejša še za enega člana. Trem harmoničnim okusom – materina dušica, bezeg in rdeče grozdje – se je namreč pridružil še okus breskve.

V Oazi z okusom breskve so naravni sadni izvlečki in mineralna voda ustvarili nepremagljivo kombinacijo. Nizkoenergijska pijača nas z aromo sočnega sadja osveži in predrami  vse naše čute. Nova Oaza se namreč ne ponaša le z vrhunskim okusom in prijetno aromo, ampak tudi z osveženo podobo in embalažo celotne linije, v kateri bodo postopno zaživeli tudi vsi ostali okusi.

 Več na povezavi www.radenska.si

 


V skupini DANA ZERO pa smo dodali še en nov okus, in sicer  LUBENICA & INGVER, ki vsebuje sadni sok lubenice ter aromo ingverja.
Izdelek je brez energijske vrednosti, nima dodanega sladkorja in sladil ter ima saden harmoničen in osvežujoč okus. Več na povezavi



Kategorijo Dana vode s sokom smo razširili z okusom BEZEG& KUMKVAT, ki ima dodan sadni sok, naravni izvleček bezga ter aromo kumkvata.
Pijačo odlikuje nizka energijska vrednost, dodan sadni sok ter prijeten harmoničen okus. Več na povezavi

 



Ljubljana, 29. marca 2017 – Coca-Cola je v Sloveniji napovedala združitev svojih različnih blagovnih znamk, tudi Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero, v eno družino Coca-Cola z dvema različicama izdelkov. Ta sprememba prinaša jasno označevanje vseh promocijskih gradiv in embalaže kot edinstvene blagovne znamke Coca-Cola z različno izbiro sestavin in kalorij. Ta nov pristop k blagovni znamki predstavlja nadaljnji korak k spodbujanju izbire za potrošnike in je skladen s prizadevanji družbe Coca-Cola, da vsakemu potrošniku zagotovi vse potrebne informacije in mu s tem olajša odločitev.



 

Nenehne inovacije

Da bi pri družbi Coca-Cola čim bolje sledili okusom in življenjskemu slogu potrošnikov, nenehno predstavljamo inovativne izdelke in uvajamo nove blagovne znamke. Izbor za potrošnike je tako dopolnjen s ponudbo izdelkov brez sladkorja, a še vedno enako izvrstnega okusa, na primer Coca-Cola Zero. Po napovedani odločitvi, ki predstavlja korak naprej in novo usmeritev za družbo Coca-Cola, bosta dve samostojni blagovni znamki Coca-Cola in Coca-Cola Zero na slovenskem trgu nastopali pod enotno blagovno znamko.

Izbira potrošnikov v srcu strategije

Nov pristop bo razširil nasledstvo legendarne pijače Coca-Cola na celotno družino Coca-Cola, hkrati pa bodo z oblikovanjem embalaže in oglaševanjem poudarjene edinstvene prednosti posameznih izdelkov, s čimer se bodo potrošniki lažje in preprosteje odločali o nakupu. Izbira bo dodatno poudarjena z novim marketinškim sloganom: »Nova preobleka, enak odličen občutek, izberite svojo.«

Uresničevanje nove strategije

Čeprav legendarni okus pijače Coca-Cola ostaja enak, strategija enotne blagovne znamke prinaša številne spremembe pri embalaži in v trženju. Usmeritev v različice izdelkov brez kalorij in v manjše embalaže bo močnejša.

Trženje in dizajn

Namesto samostojnih blagovnih znamk bosta Coca-Cola in Coca-Cola Zero izpostavljeni kot ena kultna blagovna znamka Coca-Cola v dveh različicah. Vsaka steklenica in pločevinka pijače Coca-Cola bo imela enak dizajn in slogovne lastnosti, vključno s kultnim rdečim diskom, vendar se bodo posamezne različice razlikovale po barvi.

Poudarek na različicah brez kalorij

Še naprej pomagamo potrošnikom pri boljšem nadzoru vnosa sladkorja in kalorij iz naših pijač. Skladno s svojimi prizadevanji, da bi do leta 2020 podvojili delež prodaje izdelkov Coca-Cola brez kalorij znotraj družine Coca-Cola, bo različica brez kalorij prikazana na koncu vsakega televizijskega oglasa za izdelke Coca-Cola.

Coca-Cola Zero zdaj postaja Coca-Cola Zero Sugar, novost pa je tudi nov, izboljšan recept, s katerim je ta različica po okusu bolj podobna izdelku Coca-Cola Classic, vendar brez sladkorja. Prav tako bo Coca-Cola Zero Sugar od letos na voljo tudi v 250-mililitrski pločevinki.

Večji poudarek na manjši embalaži

Skladno s strategijo »One Brand« bo Coca-Cola močneje poudarjala promocijo različnih velikosti embalaže. Na trgu bodo še naprej na voljo različne velikosti, pri čemer bo najmanjša embalaža 250-mililitrska pločevinka, največja pa 1,5-litrska plastenka. Širok izbor embalaž bo potrošnikom olajšal izbiro tiste, ki najbolj ustreza njihovim potrebam.

 



 


Pivovarna Laško Union, kot vodilno slovensko podjetje za proizvodnjo piva, brezalkoholnih pijač in stekleničenje vode, je naše vodilo družbena odgovornost, naša prva skrb pa zadovoljstvo potrošnikov.

Zato so naši raziskovalni napori prvotno usmerjeni v potrebe in želje naših potrošnikov, spremljanje dogajanja na trgu ter globalnih trendov. Rezultat tega je bila nova linija izdelkov z nič sladkorja. Prvi izdelek iz linije, Nula malina, je bila lansirana septembra 2014, v letu 2015 se ji je pridružila še Nula grenivka. Kot rečeno gre za zdravju prijazne pijače na osnovi izvirske vode Zala z okusi sadja (dodan je sadni sok) brez dodanih sladkorjev, brez sladil in brez konzervansov.

Kot potrditev naših pravilnih usmeritev in razmišljanj je izdelek Nula malina prejel nagrado Inštituta Nutris za najbolj inovativno živilo v kategoriji pijač za leto 2015.

Ker so naši razvojni napori kot rečeno vedno usklajeni tako s trendi na globalnem kot ožje nacionalnem nivoju, seveda ti izdelki ustrezajo kriterijem Zavez odgovornosti, pri pripravi katerih smo aktivno sodelovali in katerih podpisniki smo. 

V letošnjem letu smo se odločili za drzen a logičen korak, saj smo vse tri sorodne blagovne znamke Zala, Za in Nula združili pod prvo,  krovno blagovno znamko Zala. Hkrati smo uredili portfelj izdelkov tako v liniji Zala z okusi kot Zala z okusi brez sladkorja. Ukinjamo dva okusa nizkoenergijskih pijač (hruška in pomaranča), v isti liniji pa uvajamo nov okus Zala malina. V pomladanskih mesecih sledita še dve novosti, dva nova okusa v liniji Zala z okusi brez sladkorja.

Pri zgornjem je pomembno poudariti, da smo pri razvoju novih izdelkov ne le upoštevali Zaveze, temveč je nov izdelek Zala malina v skladu z novim priporočilom UNESDA, ki nalaga znižanje sladkorja v brezalkoholnih pijačah za 10 % do leta 2020. Zala malina tako vsebuje 10% manj dodanega sladkorja kot ostali obstoječi okusi, sicer nizkoenergijskih pijač Zala z okusi (bivša linija Za).

Več na povezavi.

Radenska z letošnjim poletjem ponuja še širšo izbiro okusnih in kakovostnih pijač. Ker že leta spodbuja k zdravemu načinu življenja in ve, kakšne so potrebe njenih kupcev, med mnogimi predpoletnimi novostmi predstavlja tudi Pepsi brez sladkorjev. Prepoznali jo boste po črni embalaži, na voljo pa je tako v plastenki kot steklenički in 0,33 l pločevinki.


Pepsi brez sladkorjev in kalorij je namenjena vsem ljubiteljem nesladkanih pijač, vzljubili pa jo bodo tudi vsi privrženci originalnega Pepsi okusa. Nova Pepsi namreč ohranja polnost prvotnega okusa, ki ga boste začutili v vsakem požirku, in tako še naprej uživali v njegovi intenzivnosti. Odlična je za zdravo poletno razvajanje in osvežitev v vsakem trenutku. 

Več na povezavi...


Po tem, ko je preteklo leto Radenska na trg poslala Radensko s tremi različnimi okusi – spomnite se igrive kampanje z barvitimi lasuljami – je tik pred poletjem svojim kupcem ponudila še dodaten okus limone.

Radenska z okusom je pripravljena iz naravne mineralne vode Radenska Classic, ohranja naravne mehurčke, dodane pa so ji naravne arome sadja. Zagotavlja polnost okusa z nizko energijsko vrednostjo.

Za letošnje poletje so poleg uvedbe novega okusa limone pripravili še eno novost. Radenska z okusom limone ter okusom mete-limone bo namreč poleg PET in steklene embalaže razveseljevala privržence osvežilnih pijač v 0,33 L pločevinkah.

Več na povezavi...

 


Na letošnjem 37. Maratonu treh src je Radenska lansirala športno linijo Radenske. Pospremila jo je s kampanjo #NORCI ter z njo navdušila vse, ki so nori na gibanje. Radensko SPORT je namreč predstavila v popolnoma preoblikovani 0,75 l plastenki, prilagojeni za boljši oprijem, razvila pa je tudi nov zamašek, ki omogoča enostavno uživanje vode tudi med gibanjem.

Nova Radenska SPORT je na voljo v gazirani in negazirani opciji. Radenska SPORT Naturelle prihaja iz globin naše čudovite narave in je primerna za hidracijo telesa med športno aktivnostjo, medtem ko je Radenska SPORT Light bogata z mineralnimi snovmi in je tako idealna za uživanje po aktivnosti, saj z njo lahko nadomestimo izgubljene mineralne snovi med športno aktivnostjo.

Obe različici Radenske SPORT zagotavljata ustrezno hidracijo telesa, hkrati pa z inovativno plastenko in zamaškom omogočata, da ob uživanju vode ne izgubite niti kapljice.

 

Več na povezavi...



V podjetju Fructal so se odločili, da vedno bolj priljubljene BIO izdelke, po uspešnem lansiranju v litrskem pakiranju, ponudijo tudi v priročnem Tetra Edge 200 ml pakiranju.



Gre za moderno, predvsem pa praktično pakiranje, ki ga zaznamuje enostavno rokovanje, nalivanje, odpiranje in zapiranje, tako da so izdelki namenjeni urbanim in aktivnim posameznikom. Lansirali so 2 okusa in sicer BIO sadno zelenjavni sok iz jabolk, breskev in korenčka, ter BIO sadni sok iz jabolk, rdečega grozdja, robid in črnega ribeza. V podjetju Fructal so ponosni, da svojim potrošnikom, v sklopu blagovne znamke Fructal Superior, lahko ponudijo tudi BIO proizvode. Več

V okviru blagovne znamke Fructal Superior, ki združuje visoko-kakovostne sokove in nektarje iz skrbno izbranih surovin, podjetje Fructal uvaja nova okusa z dodatki, ki imata ugoden vpliv na počutje.


Okus IMMUNITY je skrbno izdelan iz grozdja, jabolk, borovnic ter granatnega jabolka z dodanim izvlečkom ameriškega slamnika ter vitaminoma A in C, ki imata vlogo pri delovanju imunskega sistema. Okus RELAX pa je izdelan iz breskev, jabolk, grozdja in manga, obogaten z izvlečki kamilice in melise ter vitamini B2, B3 in B5, ki pripevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Oba izdelka imata visok sadni delež in sta brez dodanih sladkorjev. Potrošnikom bosta na voljo že v mesecu juliju. Več


Frupi predstavlja novo PREMIUM linijo 100 % naravnih sadnih sokov za vse, ki spoštujejo pristne okuse narave, pazijo na prehrano in redno skrbijo za dnevni vnos vitaminov.



V podjetju Vital Mestinje so tako razvili 100 % sadni sok z okusom jabolka in pomaranče. Na 21. mednarodnem ocenjevanju sadnih sokov, brezalkoholnih pijač in embaliranih vod, ki poteka v okviru 55. mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma Agra v Gornji Radgoni, je strokovna komisija 100 % soku pomaranča podelila VELIKO ZLATO MEDALJO. Več

 


V podjetju Costella d.o.o. dokazujemo moč samoregulative in s tem zavez odgovornosti pri doseganju ciljev prehranske politike Republike Slovenije. Medtem ko se nas je 11 podpisnikov iz sektorja brezalkoholnih pijač leta 2015 zavezalo, da bo do leta 2020 najmanj 60 % naših lastnih blagovnih znamk imelo informacijo o energijski vrednosti na prednji strani embalaže, smo v podjetju Costella d.o.o. to zavezo odgovornosti že v celoti implementirali. 

Naše vode z okusi imajo namreč že dodatno poudarjeno energijsko vrednost na prednji strani embalaže. Na ta način potrošniku še dodatno ponujamo informacijo o energijskem značaju naših pijač, na podlagi katerega se lahko odloči za sebi najprimernejši izdelek. Želimo pa poudariti, da so vse naše vode z okusi nizkoenergijskega značaja.



V Pivovarni Laško Union d.o.o, vodilni proizvajalki piva v Sloveniji, v kateri sta združili svoje skupne moči Pivovarna Laško in Union, smo z združitvijo dobili še dodatni zagon in moč  za implementacijo zavez odgovornosti in njihovo udejanjanje v praksi. Podjetje, ki proizvaja in polni svoje proizvode na dveh lokacijah – v Laškem in v Ljubljani, ima skoraj 200-letno tradicijo. 

Blagovni znamki Laško Zlatorog in Union svetlo sta najbolj priznani blagovni znamki s tradicijo. Odražata našo strast za kakovost in z njima smo zavezani prinašati v življenje užitek. Skozi dolgoletno tradicijo se je portfelj piv stalno dopolnjeval z inovacijami in prilagajal željam pivo pivcem. Zavezani smo k vrhunskosti prvovrstnih naravnih sestavin ter nenehnemu izboljševanju in inoviranju. V letu 2016 se je prodajni portfelj družbe Pivovarna Laško Union razširil tudi s pivom Heineken in drugimi blagovnimi znamkami, ki jih pivovarne v lasti družbe Heineken proizvajajo širom sveta. Program piva dopolnjujejo osvežilne brezalkoholne pijače Sola in naravni vodi Zala in Oda. 

Podjetje s 670 zaposlenimi in sedežem v Ljubljani odlikuje močna korporativna kultura, razvojna naravnanost, prodajna in marketinška odličnost ter zavezanost k trajnostnemu razvoju in družbeni odgovornosti. Podjetje je največji sponzor slovenskega športa in podpornik pomembnih kulturnih ter družabnih prireditev.

Pivovarna Laško Union d.o.o. je v 100-odstotni lasti družbe Heineken iz Nizozemske.


Dow Jones indeks trajnostnega razvoja (DJSI) je 8. septembra 2016 družbo Coca-Cola HBC že tretje leto zapored počastili z imenovanjem globalne vodje na področjutrajnostnega poslovanja med proizvajalci pijač. Družba Coca-Cola HBC pa je na podlagi  transparentnega in doslednega trajnostnega poslovanja oznanila nove ambiciozne trajnostne cilje.

 Do leta 2020 namerava:

•  pridobiti 40 % vse energije, ki jo porabi, iz obnovljivih in čistih virov energije;

•  v povprečju pridobiti nazaj vsaj 40 % embalaže, ki jo da na trg;

•  pridobiti 20 % vseh plastenk PET, ki jih porabi iz recikliranja plastenk PET in/ali plastenk PET iz obnovljivih materialov;

•  zmanjšati obseg embalaže za 25 % na liter proizvedene pijače;

• certificirati več kot 95 % svojih ključnih poljedelskih sestavin v skladu s trajnostnimi poljedelskimi vodilnimi načeli družbe Coca-Cola;

•  v skupnosti investirati vsaj 2 % svojega letnega dobička pred davkom;

•  podvojiti število zaposlenih, ki se udeležujejo prostovoljnih pobud med delovnim časom, do 10 % svojih zaposlenih.

 

Teh sedem novih ciljev temelji na zavezah družbe za zmanjšanje intenzivnosti porabe vode in neposrednih emisij ogljika[1] družbe za 30 % oziroma 50 % do leta 2020, kar je družba oznanila že v lanskem letu.

 

Družba Coca-Cola HBC je bila vedno predana trajnostnemu poslovanju, pri čemer so rezultati njihovih prizadevanj oprijemljivi. Do sedaj so uspeli doseči naslednje:

-  v zadnjih dveh letih so zmanjšali porabo vode za 2,1 milijarde litrov, kar predstavlja kozarec vode za vsakogar na Zemlji;

-  v zadnjih petih letih so zmanjšali globalni ogljikov odtis naših izdelkov za 1,07 milijona ton, kar je primerljivo z letnimi emisijami toplogrednih plinov več kot 200.000 avtomobilov, in sicer s pomočjo naložb v energetsko učinkovite in nizkoogljične tehnologije;

-  leta 2015 so za večjo dobrobit skupnosti, boljše upravljanje z okoljem in vodo ter razvoj mladih vložili 8,2 milijona evrov – 2,3 odstotka dobička pred obdavčitvijo – in sicer v partnerskem sodelovanju z več kot 230 nevladnimi organizacijami.

Ti ambiciozni in merljivi cilji poudarjajo njihovo zavezo, da spodbujajo boljšo prihodnost za vse.


 


Vsaka tretja nedelja v juniju je bila rezervirana za kolesarski maraton Dana. Letos se je odvijal že dvanajsti zapored. Na njem je sodelovalo 500 kolesarjev iz vse Slovenije, ki so se udeležili malega (27 km) in velikega (65 kom) maratona. Glede na to, da se je maraton odvijal v slabem vremenu, so bila pričakovanja glede udeleže dosežena. Dogodek je spremljalo preko 500 navijačev na samem prireditvenem prostoru, gledalci pa so spodbujali kolesarje tudi ob celotni progi.

V letošnjem letu smo na maratonu podelili tudi donacijo deklici Zali Hrastar za terapije po operaciji v Ameriki.

 


Tudi letos so v okviru projekta Pospeši ritem, ki ga organizira Coca-Cola Slovenija, letos pa ga je podprl tudi Hervis, potekali brezplačni tekaški treningi. Več kot tisoč začetnikov in rekreativnih tekačev se je pravilne tekaške tehniko učilo pod vodstvom profesionalnih tekaških trenerjev, med katerimi so bili tudi Brigita Langerholc, Helena Javornik, Borut Podgornik, Urška Klemen in Lucija Krkoč. Na treningih, ki so na devetih lokacijah od 19. aprila do 30. junija potekali kar dvakrat tedensko, se jim je pridružil tudi Jure Košir, ambasador projekta Pospeši ritem in nekdanji vrhunski športnik, ki pravi: »Tek bomo vzljubili le, če bomo k njemu pristopili pravilno že takoj na začetku. Večina ljudi začne teči s previsokim tempom, kar jih pogosto odvrne od nadaljnjih tekaških prizadevanj. Potrebno je začeti postopno, tek kombinirati s hojo in si na tak način ustvariti osebno tekaško osnovo. Ko enkrat začutimo učinke teka, se krepi naša motivacija in vztrajnost.«



Pod okriljem mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma Agra v Gornji Radgoni je tudi letos potekalo mednarodno ocenjevanje sadnih sokov, nektarjev in pijač. Žirija je Fructalovim izdelkom podelila 4 ŠAMPIONE KAKOVOSTI za izdelke s trikratno zaporedno veliko zlato medaljo.

Kot ŠAMPIONE KAKOVOSTI so člani žirije izbrali:

- Fructal Superior 100% sok iz rdeče grenivke,
- Fructal nektar iz malin, jabolk in grozdja,
- Fructal Smoothie pijača iz ananasa, banan, hrušk, grozdja in kokosa,
- Frutek nektar iz korenčka in jabolk.

Fructal je poleg posebnih priznanj prejel še 23 medalj, kar je potrditev kontinuirane kakovosti ter priprave izdelkov v skladu z najvišjimi standardi in z najkakovostnejšimi surovinami.

Med Fructalovimi najboljšimi izdelki so izbrane številne novosti letošnjega leta. Vsi nagrajeni izdelki potrjujejo Fructalovo usmerjenost v vrhunsko kakovost, ki traja že od leta 1945.

·


DJSI, eden najuglednejših in najbolj priznanih indeksov trajnega razvoja za družbe, je priznal družbo Coca-Cola HBC zaradi njenega trdnega, preglednega in doslednega trajnostnega poslovanja

Zug, Švica – 8. septembra 2016 – Coca-Cola HBC, vodilna družba za polnjenje izdelkov družbe The Coca-Cola Company, je bila danes s strani indeksa trajnostnega razvoja Dow Jones razglašena za globalno vodilno podjetje na področju trajnostnega poslovanja med proizvajalci pijač. Skupni rezultat družbe je bil 90, kar je 3 točke več kot lani in kar 40 točk več od povprečne ocene v panogi.


Družba Coca-Cola HBC je bila že deveto leto vključena v globalno ocenjevanje zaradi svojega rezultata kot vodilno podjetje na področju trajnostnega poslovanja v letu 2015. Med letom je družba Coca-Cola HBC dodatno zmanjšala svoj okoljski odtis, ko je ogljikove emisije znižala za dvomestno število. Hkrati je dodatno zmanjšala porabo vode za izdelavo enega litra pijače, pa tudi količino embalaže, kljub večji proizvodnji in prodaji. V letu 2015 je bila družba Coca-Cola HBC med prvimi 12 podjetji na svetu, ki so vzpostavila cilje za zmanjšanje ogljika na podlagi znanstveno preverjenih podatkov tako za neposredno, kot tudi za posredno poslovanje. Določitev notranje cene za vodo in ogljik v letu 2015 in zaveza k računovodstvu za trajnostni razvoj na praktični način kažeta, kako družba Coca-Cola HBC podpira globalna prizadevanja za dosego ciljev trajnostnega razvoja, ki so jih sprejeli Združeni narodi.

Družba Coca-Cola HBC je najbolj raznovrstna družba za polnjenje izdelkov v sistemu Coca-Cola, ki dosega skoraj 600 milijonov potrošnikov v 28 že vzpostavljenih državah ter državah v razvoju in gospodarskem vzponu na 3 celinah. Družba je za večjo dobrobit skupnosti vložila 8,2 milijona evrov – 2,3 odstotka dobička pred obdavčitvijo – pri čemer se je osredotočila na tri ključna področja: aktivni življenjski slog, upravljanje z okoljem in vodo ter razvoj mladih v partnerskem sodelovanju z več kot 230 nevladnimi organizacijami.

Največji kazalniki uspešnosti v letu 2015:

• 33.311 zaposlenih

• 43.000 dobaviteljev

• 1,3 milijarde evrov za neposredno preskrbo

• 271 milijonov evrov plačanih davkov

• 11,7–odstotno zmanjšanje posrednih emisij ogljika v primerjavi s preteklim letom

• 7,2–odstotno izboljšanje razmerja pri porabi energije v primerjavi s preteklim letom

• 19,4–odstotno izboljšanje pri uporabi reciklirane embalaže PET v primerjavi s preteklim letom

• 87–odstotno trajnostno vključevanje


V preteklem mesecu je Dana, d.o.o. s svojimi produkti podprla organizatorje različnih dogodkov. Med najbolj odmevnimi sta bila Skok v Krko v Novem mestu in 38-ti Juriš na Vršič – Kranjska Gora, katerega se je udeležilo blizu 800 kolesarjev, ki so se v vročem dnevu iz Kranjske Gore podali proti 1611 m visokemu cestnemu prelazu. Organizatorji so bili z dogodkom izredno zadovoljni in se že veselijo jubilejnega 40-tega vzpona čez dve leti.



 

 


Zeliščni okus čaja, ki je pripravljen tako, kot ga že tisočletja pripravljajo naše babice, bo poskrbel za enkratno osvežitev. Brezskrbno in brez slabe vesti boste lahko uživali tudi v oddihu, saj vsebuje manj kalorij. Sola čaj je odlična pijača, ki nas z malo domišljije popelje tja, kjer se počutimo najbolj sproščeno. Sola Čaj ne vsebuje konzervansov in umetnih barvil.

Več na povezavi.


V družbi Radenska smo zavezani razvoju kakovostnih izdelkov, ki temeljijo na vrhunski vodi iz globin neokrnjene narave. Našo ponudbo smo letos obogatili z novo linijo Radenska z okusom, pri kateri smo naravno mineralno vodo Radenska in vse dobro, kar je v njej, popestrili s sončnimi okusi maline, limete z meto ter pomaranče. Radenska z okusom prinaša najboljše, kar lahko poletna osvežitev ponudi: visoko vsebnost mineralov iz naše kraljice Radenske Classic, njene mehurčke za popolno osvežitev ter tri slastne okuse za užitek brez slabe vesti ob nizkem deležu sladkorja.

Več na povezavi.

 


V družbi Radenska zavezo po razvoju izdelkov z nizko energijsko vrednostjo in nizkim deležem sladkorja letos uresničujemo tudi s prenovljeno linijo Oaza. Dobila je novo preobleko ter dva nova, izjemna in presenetljiva okusa -  materino dušico in lipo, od prejšnjih pa smo ohranili najbolj priljubljena okusa rdečega grozdja in bezga. Oaza z zelišči je popolna novost na slovenskem trgu in odpira povsem nove dimenzije uživanja v vodi z okusom, ki črpa iz bogate tradicije zeliščarstva na naših tleh.

Več na povezavi.

 


Frupi ponuja potrošniku širok nabor najrazličnejših pijač in v duhu zavez razvija izdelke z nižjo energijsko vrednostjo.

To poletje je zato v znamenju nove Frupi sadne pijače jabolka z manj sladkorja za več osvežitve. Ta rajski sadež, ki je Newtonu pomagal razkriti zakon težnosti Aleksandru Velikemu pa ohranjati večno mladost, je super spremljevalec poletja, saj odžeja, daje energijo ter poskrbi za ohranjanje vitalnosti in mladosti. Ko te napade poletna žeja, jo preženi z novim frupastičnim okusom sadne pijače Frupi jabolko.

Več na povezavi.


Na področju razvoja novih izdelkov, v jeseni planiramo na trg lansirati Dana Natural Selection 100 % sok v litrskih steklenicah. Gre za zelenjavni, sadno-zelenjavni in sadni sok naslednjih okusov: rdeča pesa, korenček in aronija.

Dana je prenovila tudi embalažo za 100 % sokove jabolka in pomaranče, ki se polnita v tetrapak embalažo 0,2 litra.

Več na povezavi


Nova brezenergijska pijača Dana Zero breskev 1L in 0,5L
BREZ SLADIL, BREZ SLADKORJA

Z novimi brezenergijskimi pijačami v podjetju Dana sledimo danim zavezam in tudi trendom na področju nakupnih navad potrošnika v kategoriji pijač oz. vod z okusom, ki kažejo, da 33 % potrošnikov posega po vodah z okusom brez sladkorja in 34 % potrošnikov izbira vode z okusom z malo sladkorja*.

*The DSM consumer insights survey was carried out in 2014 with 5,000 people over the age of 18 who purchase or onsume low-sugar or nosugar food and beverages. This included 1,000 participants in each of five countries: France, the United States, Argentina, Mexico and Australia.


Fructal je letošnjo pomlad predstavil novost v kategoriji 100 % sokov v priročnem PET pakiranju 0,75 litra, namenjeno tistim, ki se odločajo za naravne in kakovostne proizvode, ki jim s svojim odličnim okusom nudijo užitek v vseh situacijah. Izbirate lahko med 3 svežimi okusi, 100 % mild pomarančnim sokom z dodanim vitaminom E,  100 % iztisnjenim motnim jabolčnim sokom, ter 100 % sokom Breskev – Jabolko. Proizvodi Fructal Superior v PET 0,75 litra so pakirani v inovativno plastenko, ki s svojo modro barvo in posebno strukturo zmanjšuje vstop svetlobe in kisika v plastenko in s tem ščiti vsebino.


Nov Fructalov inovativen okus Smoothie Beauty s kolagenom je napitek, narejen z mešanjem 5 vrst sadja, polnega, sadnega okusa in gladke teksture. Gre za 100 % dnevni obrok, saj nadomesti dnevne potrebe po sadju. Kolagen je pomembna sestavina kože in sicer predstavlja 80 % suhe mase kože, ima pa tudi številne druge funkcije v telesu. Smoothie Beauty je vir vitamina C, ki ima vlogo pri nastajanju kolagena za normalno delovanje kože. Smoothie je odgovor na sodoben način življenja, ko nimamo dovolj časa za uživanje svežega sadja in klasičnih obrokov, ko smo na poti in želimo del obrokov nadomestiti na čim bolj enostaven in okusen način.


Coca-Cola Slovenija že drugo leto zapored organizira projekt Pospeši ritem, v okviru katerega od 19. aprila do 30. junija dvakrat tedensko potekajo brezplačni tekaški treningi. Namen projekta je učenje pravilne tekaške tehnike ter navduševanje ljudi nad aktivnim načinom preživljanja prostega časa. Treningi potekajo na devetih lokacijah po celi Sloveniji, ambasador projekta pa tudi letos ostaja Jure Košir. Za tekače skrbi izkušena trenerska ekipa, ki jo med drugim sestavljajo zveneča imena slovenske atletike, kot so: Dejan Lenart, Brigita Langerholc, Helena Javornik, Borut Podgornik in še mnogi drugi. Z nasveti o izbiri primerne tekaške opreme in različnimi ugodnostmi za sodelujoče, pa se projektu letos pridružuje tudi Hervis.

Več na www.pospesiritem.si.





Vabljeni na 12. kolesarski maraton Dana

V nedeljo, 19. junija, ob 10-ih bo v Trebnjem štart malega (27 km) in velikega (65 km) že 12-tega trebanjskega kolesarskega maratona Dana.

Mali maraton - 27 km: Trebnje - Štefan - Pluska - Medvedjek - Veliki Gaber - Radohova vas - Šentlovrenc - Velika Loka - Štefan - Trebnje.)
Veliki maraton - 65 km:
Trebnje - Štefan - Pluska - Medvedjek - Veliki Gaber - Radohova vas - Šentlovrenc - Štefan -Trebnje - Dol. Nemška vas - Rodine - Gomila - Mirna - Rakovnik - Mokronog - Pijavce - Hrastovica - Rakovnik - Mirna - Gomila - Dol - Trebnje.

Na progi bo poskrbljeno za okrepčila in na cilju bo malica. Predprijave so možne preko spletne strani www.kd-gorenjeponikve.eu. Udeleženci dobijo športno majico. Na cilju bo žrebanje  praktičnih nagrad. Prireditev je vključena v akcijo Slovenija kolesari.

Vabljeni!



KONTAKT

GZS - Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij
Dimičeva ulica 13
1000 Ljubljana

POTI DO NAS

T: 01 58 98 296
E: zaveza.odgovornosti@gzs.si


 

 

 


© GZS 2021. Vse pravice pridržane.
Pravno obvestilo      Politika zasebnosti      Produkcija: Kivi Com