Deflacija ali inflacija, to je zdaj vprašanje. Če se ekonomisti vsi po vrsti strinjamo, da bo padcu BDP v 2020 v 2021 sledila rast, so mnenja glede prihodnjega gibanja cen precej razdeljena. V marcu so se cene pri proizvajalcih povečale za 0,2 %, pri čemer so upadle le v segmentu vmesnih dobrin. Avtor: Bojan Ivanc, GZS
Tema: Če želi podjetje doseči večjo prodajo preko digitalnih kanalov, mora posebno pozornost nameniti digitalizaciji izdelkov. Predavatelji: Igor Gramc, Katja Mohar Bastar in Mitja Virant Datum: 14. maj 2020 Trajanje: 1:04:50
Tema: V takšnih kriznih situacijah številna podjetja izgubijo kontrolo nad komunikacijo in pomembnimi procesi znotraj podjetja in posledično stik s svojimi kupci in trgom. Zato je pomembno, da se med seboj povežemo vodje, prodajniki ter lastniki podjetij. Samo z večjo skupnostjo, znanjem, izkušnjami in prodornostjo lahko izkoristimo priložnost nastopa na novo nastajajočem tržišču. Predavatelja: Silvester Kmetič in Andrej Zalokar Datum: 13. maj 2020 Trajanje: 1:32:19
Tema: Skupaj z britanskimi strokovnjaki in slovenskimi izvozniki bomo govorili o specifikah britanskega trga, uspešnem prodora na trg Združenega kraljestva in izkušnjah slovenskega podjetja pri poslovanju z Britanci. Predavatelji: Andy Hunt Vodopivec, Rob Howland, Andrej Poklič in Ted Edwards Datum: 11. maj 2020 Trajanje: 59:33
Tema: Kaj je kriza in kako jo doživljamo? Na kakšen način lahko sebi in drugim v krizni situaciji olajšamo življenje? Predavatelj: Dr. Željko Ćurić Datum: 8. maj 2020 Trajanje: 59:43
Tema: Epidemija Covid-19 je od podjetij zahtevala hitro reakcijo in pripravljenost na delo od doma preko oddaljenih dostopov in novih komunikacijskih orodij, ki so jo slovenska podjetja večinoma opravila uspešno. Je pa nova situacija tudi pokazala, da moramo o digitalni transformaciji razmišljati strateško, ne zgolj gasiti požare. Predavatelja: Ambrož Homar in Jurij Kodre Datum: 7. maj 2020 Trajanje: 59:40
Tema: Na webinarju so predavatelji predstavili strategije in tehnike, ki bodo vašemu podjetju pomagale ostati agilno in konkurenčno. Pokazali so na pomembnost stalnega iskanja optimizacij, in sicer na treh področjih: vitke proizvodnje, energetske učinkovitosti in podatkovno vodenemu planiranju proizvodnje Predavatelji: Tomislav Kokalj, Martin Fišer in Marko Zadravec Datum: 7. maj 2020
Tema: Kakšni so psihološkimi vidiki upravljanja s kadri, ki jih je v teh časih posebej težko izmeriti in upravljati (vrednostne orientacije, osebnostne značilnosti in razsežnosti, stopnja angažiranosti)? Predavatelji: Gregor Skender, Janek Musek in Iztok Žilavec Datum: 6. maj 2020 Trajanje: 48:56
Tema: Izvajanje storitev v Nemčiji in ustanovitev podjetja v Nemčiji Predavatelji: dipl. iur. Katja Stadler, LL.M. Datum: 13. maj 2020 Organizator: Slovensko-nemška gospodarska zbornica (AHK Slovenija)
Tema: Kako lahko prilagodimo ponudbo (proizvode in storitve) gorskih centrov, da bi zadovoljili spremenjene navade potrošnikov in kako prilagoditi marketinške aktivnosti? Predavateljica: Mag. Melanie Kaindl Datum: 29. april 2020 Trajanje: 59:47