Na 63. kmetijsko-živilskem sejmu AGRA v Gornji Radgoni je tekom celotnega trajanja sejma na projektnem kotičku GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij potekalo informiranje potrošnikov o koristnih učinkih uživanja polnozrnatih izdelkov in aktivnostih programa Odloči se za POLNOZRNATO.
Za namen ozaveščanja potrošnikov je bil pripravljen poseben promocijski material ter izbor polnozrnatih izdelkov za pokušino. Poleg tega smo predstavili štiri nove informativne letake:
Dogajanje je popestrila tudi nagradna igra, v kateri je sodelovalo več kot 50 obiskovalcev. Rezultati ankete kažejo, da potrošniki polnozrnata živila dobro poznajo, še posebej kruh in testenine. Več kot polovica sodelujočih jih uživa večkrat tedensko ali vsak dan. To je spodbuden podatek, a prostora za rast in spodbujanje ostaja še veliko.
V prihodnjih tednih bomo na Facebook profilu Zaveza odgovornosti predstavili nove informativne materiale, ki smo jih razvili za namene ozaveščanja. Sledite profilu Zaveza odgovornosti.