Novice


11 pijačarskih podjetij z dobrimi praksami prispeva k uresničevanju ciljev prehranske politike

11 pijačarskih podjetij z dobrimi praksami prispeva k uresničevanju ciljev prehranske politike

Ljubljana, 16.12.2016 – GZS–Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij je na novinarski konferenci predstavila poročilo o stanju sektorja brezalkoholnih pijač v letu 2015 na petih področjih zavez odgovornosti (oglaševanje, odgovorno obnašanje v šolah, dodatno označevanje energijske vrednosti, ponudba in trženje brezalkoholnih pijač ter promocija zdravega življenjskega sloga).

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na mednarodnem posvetu organizatorjev prehrane v Rimskih Termah

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na mednarodnem posvetu organizatorjev prehrane v Rimskih Termah

7. in 8. novembra 2016 je v Rimskih Termah potekal 7. mednarodni posvet organizatorjev prehrane in zdravstveno-higienskega režima Slovenije.

1. nacionalna konferenca o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje z mednarodno udeležbo

1. nacionalna konferenca o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje z mednarodno udeležbo

Brdo pri Kranju, 17. oktober 2016 - Predstavnice GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij so se na povabilo Ministrstva za zdravje 17. oktobra 2016 na Brdu pri Kranju udeležile 1. nacionalne konference o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje z mednarodno udeležbo.

Komunikacije, sodelovanje, povezovanje - To je prava pot za iskanje dolgoročnih rešitev na področju prehrane

Ljubljana, 13.10.2016 – GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij opozarja na dejstvo, da bi vsakršen ponovni poskus uvedbe davka na sladke pijače porušil tvorno sodelovanje med deležniki, ki je bilo vzpostavljeno na področju prehranske politike. Zastavljeni so dolgoročni cilji, nekateri rezultati pa so že vidni.

Zaveze odgovornosti sektorja proizvodnje brezalkoholnih pijač v praksi

Ljubljana, 16.9.2016 – Mineva leto dni od podpisa listine petih zavez odgovornosti s strani 11 podjetij iz sektorja proizvodnje brezalkoholnih pijač. Leto je minilo v znamenju stopnjevanja aktivnosti implementacije zavez odgovornosti v praksi na vseh ključnih področjih – oglaševanja, označevanja, ponudbe in trženja brezalkoholnih pijač ter nenazadnje promocije zdravega življenjskega sloga.