Novice


Arhiv: RAZPIS: Prijava živil v Katalog živil izboljšane hranilne sestave

Na GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) že tretje leto zapored pripravljamo Katalog živil izboljšane hranilne sestave, s pomočjo katerega želimo potrošnikom približati široko ponudbo tovrstnih izdelkov na slovenskem trgu.

Arhiv: Novinarska konferenca »Zaveza odgovornosti - projekt, ki premika meje«

GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij je z družbo Mercator pričela z drugim delom promocijske kampanje za potrošnike. V okviru kampanje bodo potrošniki seznanjeni z aktivnostmi projekta Zaveza odgovornosti in zavezami sektorja brezalkoholnih pijač, sektorja mlekarstva ter sektorja pekarstva.

Arhiv: Lansiranje publikacije »Zaveza odgovornosti - projekt, ki premika meje«

GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij je že šesto leto zapored izdala publikacijo z naslovom »Zaveza odgovornosti - projekt, ki premika meje«, kjer je predstavljen napredek podjetij, podpisnikov zavez odgovornosti, s podatki za leto 2020.

Arhiv: O aktivnostih GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij na področju razvoja živil izboljšane hranilne sestave v oddaji Dobro jutro

V petek, 22. januarja 2021 je o aktivnostih GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij na področju razvoja živil izboljšane hranilne sestave in o promocijski kampanji z družbo Mercator za oddajo Dobro jutro na RTV SLO spregovorila dr. Petra Medved Djurašinović, vodja področja prehranske politike pri GZS-ZKŽP.

Arhiv: Živila izboljšane hranilne sestave od sedaj še bolj vidna na trgovskih policah

V torek, 19. januarja 2021 je potekala spletna novinarska konferenca z naslovom »Živila izboljšane hranilne sestave od sedaj še bolj vidna na trgovskih policah«. GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) je v okviru projekta Zaveza odgovornosti, pričela sodelovanje z družbo Mercator z namenom spodbujanja potrošnikov k izbiri živil izboljšane hranilne sestave. Živila z manj sladkorja, soli in maščob ter z več prehranskimi vlakninami, vitamini in minerali so potrošnikom vse bolj dostopna ter po novem še bolj vidna na trgovskih policah.