Zaveza odgovornosti

Arhiv: Coca-Cola v Sloveniji napoveduje strategijo skupne blagovne znamke oz. one brand

Ljubljana, 29. marca 2017 – Coca-Cola je v Sloveniji napovedala združitev svojih različnih blagovnih znamk, tudi Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero, v eno družino Coca-Cola z dvema različicama izdelkov. Ta sprememba prinaša jasno označevanje vseh promocijskih gradiv in embalaže kot edinstvene blagovne znamke Coca-Cola z različno izbiro sestavin in kalorij. Ta nov pristop k blagovni znamki predstavlja nadaljnji korak k spodbujanju izbire za potrošnike in je skladen s prizadevanji družbe Coca-Cola, da vsakemu potrošniku zagotovi vse potrebne informacije in mu s tem olajša odločitev.



 

Nenehne inovacije

Da bi pri družbi Coca-Cola čim bolje sledili okusom in življenjskemu slogu potrošnikov, nenehno predstavljamo inovativne izdelke in uvajamo nove blagovne znamke. Izbor za potrošnike je tako dopolnjen s ponudbo izdelkov brez sladkorja, a še vedno enako izvrstnega okusa, na primer Coca-Cola Zero. Po napovedani odločitvi, ki predstavlja korak naprej in novo usmeritev za družbo Coca-Cola, bosta dve samostojni blagovni znamki Coca-Cola in Coca-Cola Zero na slovenskem trgu nastopali pod enotno blagovno znamko.

Izbira potrošnikov v srcu strategije

Nov pristop bo razširil nasledstvo legendarne pijače Coca-Cola na celotno družino Coca-Cola, hkrati pa bodo z oblikovanjem embalaže in oglaševanjem poudarjene edinstvene prednosti posameznih izdelkov, s čimer se bodo potrošniki lažje in preprosteje odločali o nakupu. Izbira bo dodatno poudarjena z novim marketinškim sloganom: »Nova preobleka, enak odličen občutek, izberite svojo.«

Uresničevanje nove strategije

Čeprav legendarni okus pijače Coca-Cola ostaja enak, strategija enotne blagovne znamke prinaša številne spremembe pri embalaži in v trženju. Usmeritev v različice izdelkov brez kalorij in v manjše embalaže bo močnejša.

Trženje in dizajn

Namesto samostojnih blagovnih znamk bosta Coca-Cola in Coca-Cola Zero izpostavljeni kot ena kultna blagovna znamka Coca-Cola v dveh različicah. Vsaka steklenica in pločevinka pijače Coca-Cola bo imela enak dizajn in slogovne lastnosti, vključno s kultnim rdečim diskom, vendar se bodo posamezne različice razlikovale po barvi.

Poudarek na različicah brez kalorij

Še naprej pomagamo potrošnikom pri boljšem nadzoru vnosa sladkorja in kalorij iz naših pijač. Skladno s svojimi prizadevanji, da bi do leta 2020 podvojili delež prodaje izdelkov Coca-Cola brez kalorij znotraj družine Coca-Cola, bo različica brez kalorij prikazana na koncu vsakega televizijskega oglasa za izdelke Coca-Cola.

Coca-Cola Zero zdaj postaja Coca-Cola Zero Sugar, novost pa je tudi nov, izboljšan recept, s katerim je ta različica po okusu bolj podobna izdelku Coca-Cola Classic, vendar brez sladkorja. Prav tako bo Coca-Cola Zero Sugar od letos na voljo tudi v 250-mililitrski pločevinki.

Večji poudarek na manjši embalaži

Skladno s strategijo »One Brand« bo Coca-Cola močneje poudarjala promocijo različnih velikosti embalaže. Na trgu bodo še naprej na voljo različne velikosti, pri čemer bo najmanjša embalaža 250-mililitrska pločevinka, največja pa 1,5-litrska plastenka. Širok izbor embalaž bo potrošnikom olajšal izbiro tiste, ki najbolj ustreza njihovim potrebam.

 


Fotogalerija





 

V nastajanju