Novice


Arhiv: 10 namigov Richarda Bransona za poslovni uspeh

10 namigov Richarda Bransona za poslovni uspeh

Inovativni britanski poslovnež sir Richard Branson, ustanovitelj skupine Virgin, ki ga danes zanimajo tudi poleti v vesolje, poznan pa je tudi po svoji človekoljubni dejavnosti, je na spletni strani virgin.com v zapisu 10 Ways to Win in Business z bralkami in bralci delil deset namigov za poslovni uspeh.

1. Sledite svojim sanjam.
Ljudje, ki delajo stvari, ki jih imajo radi, običajno v življenju uživajo bolj kot drugi, preprosto zato, ker sledijo svojim sanjam.

2. Naredite nekaj dobrega.
Odgovornost podjetij je, da nekaj v svetu spremenijo. To dolgujejo svoji skupnosti, svojemu osebju, svojim strankam ... In delati dobro je dobro tudi za posel.

3. Verjemite v svoje ideje.
Strastno zavzemanje za poslovne in osebne cilje lahko pomeni razliko med uspehom in neuspehom. Če ostanete osredotočeni na to, da ste najboljši v tem, kar počnete, je večja verjetnost, da vam bodo sledili tudi drugi.

4. Ne obupajte.
Presenečeni boste nad tem, kaj lahko dosežete, če se trdno držite svojih ciljev. In če vam ne uspe, se vrnite nazaj, otresite neuspeh s sebe in poskusite znova.

5. Zabavajte se in poskrbite, da uživajo tudi člani vaše ekipe.
Zabava je ena najpomembnejših - in podcenjenih - sestavnih delov vsakega uspešnega podviga. Če sami ne uživate, je verjetno čas, da poskusite nekaj drugega. Če se vaši zaposleni zabavajo ter resnično skrbijo za vaše stranke, bodo v svojem delu bolj uživali in ga bolje opravljali. Obkrožite se z ljudmi, ki iščejo najboljše v drugih, ki raje hvalijo kot kritizirajo in ki imajo resnično radi to, kar delajo.

6. Delegirajte delo in več časa preživite z družino.
Umetnost delegiranja je ena ključnih kompetenc, ki jih morajo obvladati podjetniki. Sodelovanje z ljudmi, ki lahko opravijo naloge, v katerih sami niste najboljši, vam lahko prinese čas za načrtovanje prihodnosti vašega podjetja. Ta strategija vam omogoča tudi, da preživite več časa z družino, kar je najpomembnejše od vsega. In - ne pozabite vprašati svoje družine za mnenje o vaši najnovejši veliki ideji.

7. Poslušajte, zapisujte in si zastavljajte nove izzive.
Če si ne zapisujete svojih lastnih (in drugih) spontanih idej, vam lahko hitro uidejo. Sestavljajte sezname, spremljajte doseganje svojih ciljev, predvsem pa več poslušajte in manj govorite. Presenečeni boste, koliko ovir lahko premagate s »kulturo poslušanja«.

8. Komunicirajte, sodelujte in komunicirajte še več.
Podjetja potrebujejo odprta delovna okolja, ki vabijo k prepletanju in delitvi vizij, in to je tudi vzdušje, ki ga je potrebno ustvariti.

9. Izklopite prenosnik in mobilni telefon ter pojdite »ven«.
Ne sedite ves dan pred zaslonom, ampak se odklopite in stopite ven, v svet. Čakajo vas vznemirljive pustolovščine in očarljivi ljudje, s katerimi se lahko lotite novih izzivov.

10. Delajte, kar imate radi.
Dokler ste obkroženi z ljudmi, ki jih imate radi in počnete, kar vam je všeč, v resnici ni bistveno, kje živite ali kako veliko zaslužite. Dokler imate streho nad glavo in partnerja, ki ga imate radi, ne potrebujete veliko več.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.