Varnost in arhiviranje računovodskih podatkov v času digitalizacije  ključnega pomena. 

Za hitro širjenje virusov pogosto odgovoren človeški dejavnik

Šempeter pri Gorici, 4. julij 2017 – Digitalizacija poleg številnih prednosti podjetjem prinaša tudi tveganja. Po ocenah Svetovnega gospodarskega foruma je vrednost kriminala v kibernetskem prostoru okoli 500 milijard USD, zato je vprašanje ustrezne zaščite podjetij pred hekerskimi vdori ter škodljivimi programi in virusi zelo na mestu. Saop poudarja, da sta varnost in arhiviranje računovodskih podatkov v podjetjih v času digitalizacije ključnega pomena, poleg tega pa izpostavlja, da je za širjenje virusov v podjetjih pogosto odgovoren človeški dejavnik. Zaposleni namreč mnogokrat ne prepoznajo izsiljevalske e-pošte, odpirajo okužene priponke v e-sporočilih in klikajo na nevarne povezave.

Nedavni napad izsiljevalskega programa WannaCry je po svetu okužil več kot 400.000 računalnikov v javnih organizacijah, tudi bolnišnicah, ter v podjetjih različnih velikosti. Trenutno pa je na pohodu izsiljevalski virus Petrwrap/Petya, ki je tudi že okužil večje število sistemov. »Organizacije morajo skrbeti za sodobne različice operacijskih sistemov in druge programske opreme, jih sproti posodabljati in nameščati varnostne popravke. Škodljiva programska oprema namreč najprej napade računalnike, ki imajo najslabšo varnostno zaščito. To pa lahko vodi v širjenje tovrstnih programov po celotnem omrežju organizacije,« je poudaril dr. Robert Leskovar, direktor razvoja in informatike v podjetju Saop. »Ključni dejavnik pri širjenju virusov v podjetjih so pogosto tudi neprevidni zaposleni, ki ne prepoznajo izsiljevalske e-pošte, virusov, ki se skrivajo v priponkah e-sporočil, ali pa so žrtve socialnega inženiringa oziroma hekinga, kjer skuša heker prek osebnega stika z njimi priti do dostopa do podatkov. Zato v Saopu veliko pozornosti namenjamo ozaveščanju in izobraževanju zaposlenih glede varnosti.«

Ob napadu virusa ali morebitni drugačni izgubi podatkov je poleg varnostne zaščite izjemno pomembno tudi to, da ima podjetje dobro urejeno arhiviranje podatkov, saj je le-te tako mogoče hitro obnoviti. »Varnost je ena naših najvišjih prednostnih nalog in ji naša strokovna ekipa inženirjev v razvoju in informatiki posveča veliko pozornosti. Vpeljano imamo odlično organizacijsko etiko obveščanja med delovnimi skupinami, kar nam omogoča, da se preventivno odzovemo na sumljive dogodke, tako na sistemski kot aplikativni ravni,« je še povedal dr. Leskovar. Saop pri razvoju svojih rešitev uporablja varnostne standarde z digitalnimi certifikati. Postavljen ima tudi lasten oblak z varnostnimi mehanizmi na različnih ravneh in z dodatno zaščito za primer odpovedi strojne opreme.

Ključni koraki, ki jih Saopovi strokovnjaki svetujejo podjetjem, so postavitev požarnih zidov in namestitev protivirusnih programov, nenehno posodabljanje delovnih računalnikov in strežnikov, vzpostavitev ustrezne metode za avtentikacijo in sledenje uporabnikovim dejanjem ter ozaveščanje in izobraževanje zaposlenih o varnosti podatkov. Če se ti namreč ne držijo pravil za zagotavljanje varnosti sistemov, so tudi tehnične rešitve nemočne. Več informacij o tem, kako naj se podjetja zaščitijo pred hekerji in škodljivimi programi, je na voljo tukaj.


Podjetje GOAP d.o.o. Nova Gorica  prejelo prestižno nagrado: The Spirit of Z-Wave. Nagrado prejme podjetje, ki je v preteklem letu naredilo največ za promocijo Z-Wave, na svetovnem trgu

 

GOAP_Award_PR_v2.2.pdfj

Maj, 2017

Med 18. in 19. majem se je v Kopenhagnu odvijal eden izmed navečjih dogodkov za pametne hiše, posvečen vodilni brezžični Z-Wave tehnologiji.

Podjetje GOAP d.o.o. Nova Gorica je prejelo prestižno nagrado: The Spirit of Z-Wave. Nagrado prejme podjetje, ki je v preteklem letu naredilo največ za promocijo Z-Wave, na svetovnem trgu.

"Ta nagrada nam daje dodaten zagon za razvoj novih inovativnih rešitev, ki zagotavljajo udobno bivanje, varnost in varčevanje z električno energijo.

V začetku julija bomo na trg lansirali pametni merilec energije 3-Phase Smart Meter, ki je idealna rešitev za vse, ki si želijo zmanjšati porabo energije in privarčevati. S pomočjo pametnega telefona uporabnik lahko meri porabo energije v realnem času in ima popoln nadzor nad porabniki energije, v hiši ali stanovanju.

Trenutno imamo v razvoju še pet novih produktov, ki zagotavljajo udobno bivanje. Pripravljamo pravo malo revolucijo na področju barvnih LED (RGB) nočnih svetilk. Na trg jih bomo lansirali do konca leta 2017.

Pri podjetju GOAP d.o.o. Nova Gorica nenehno vlagamo v znanje, razvoj in rast. Letos smo zaposlili že tri nove sodelavce, trenutno pa imamo odprte razpise za delo v marketingu, prodaji in razvoju. Vsem, ki bi se nam radi pridružili, vabimo, da nas kontaktirajo in pošljejo prošnjo.

Prisotni smo v več kot 65 državah po celem svetu. Postajamo vodilni inovator Z-Wave modulov za pametne hiše in trenutno si lastimo 50% svetovnega deleža na področju avtomatizacije kabin za največje potniške ladje na svetu. V letu 2016 je izvoz znašal 98%.

V GOAPu bomo še naprej navduševali in presenečali z izdelki za pametne hiše, ki so najmanjši na svetu in najenostavnejši za uporabo in namestitev. Poleg pametnih hiš delujemo tudi na področju avtomatizacije pametnih potniških ladij. "

Več o podjetju

30 let uspešnega poslovanja podjetja SAOP

Šempeter pri Gorici, 31. marec 2017 – Podjetje SAOP, ponudnik poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, v teh dneh praznuje 30-letnico delovanja. Ena izmed najstarejših programerskih hiš v Sloveniji ima svoje podružnice tudi na Hrvaškem, v Srbiji in Turčiji ter zaposluje več kot 100 visoko izobraženih strokovnjakov, lani spomladi pa je postala del mednarodne skupine Solitea. SAOP-jeve rešitve danes uporablja približno 6500 organizacij in ustanov, kar predstavlja več kot 30.000 uporabnikov. Med uporabniki njihovih rešitev je vsak četrti računovodski servis in vsaka tretja šola v Sloveniji.

SAOP-jevi začetki segajo v leto 1987, ko so Občina Nova Gorica, Dom upokojencev Nova Gorica ter Tekstilna tovarna Okroglica ustanovili podjetje z imenom Servis za avtomatsko obdelavo podatkov, ki je imelo status pogodbene organizacije. Ustanovitelje je združevala ideja olajšati delo računovodstvom, ki so bilance še vedno pripravljala ročno, s pomočjo luknjanih kartic. Takratna programska oprema, sprogramirana v jeziku Cobol, je predstavljala prehod na računalniško obdelavo in pripravo podatkov. Podjetje je, zahvaljujoč dobremu poslovanju, že v prvem letu vlagateljem odplačalo njihove ustanovitvene vložke ter se registriralo kot družba z omejeno odgovornostjo. Ime podjetja je bilo skrajšano v SAOP Računalniško programiranje.

Prelomno leto 1999 - Z letom 1999 je namesto dotedanjega Zakona o prometnem davku stopil v veljavo Zakon na dodano vrednost, kar je zahtevalo prilagoditev vseh programskih modulov. Zaradi dodatnih razvojnih in prodajnih potreb so na novo zaposlovali ter uspešno prilagodili program vsem zakonodajnim zahtevam. »Kot prvi ponudnik z zakonsko usklajenim programom je SAOP skokovito pospešil svojo prodajo in tržni delež. Med prvimi na slovenskem trgu smo ponudili lasten poslovno-informacijski sistem ERP iCenter, ki je bil eden prvih pripravljen za okolje Windows. Danes ga uporablja že več kot 14.000 uporabnikov,« je povedala direktorica Petra Šinigoj, ki je vodenje podjetja, v katerem je zaposlena že več kot 20 let, prevzela konec januarja 2017.

Razvoj miniMAX-a, danes najbolj priljubljenega spletnega računovodskega programa pri nas - Leta 2004 so vse znanje, izkušnje ter finančna sredstva vložili v razvoj spletnega računovodskega programa miniMAX, ki je namenjen računovodskim servisom, malim podjetjem, samostojnim podjetnikom in društvom. Pri razvoju prvega spletnega računovodskega programa v Sloveniji so sledili cilju uporabnikom ponuditi enostavno rešitev, ki poslovanje poenostavi z računalniškim oblakom. Število uporabnikov miniMAX-a je ves čas raslo in posledično se je širila tudi SAOP-jeva razvojno-prodajna ekipa. Danes je miniMAX najbolj priljubljen računovodski program pri nas, ki ga uporablja več kot 18.000 podjetij.

Spremenjena davčna zakonodaja z davčnim potrjevanjem računov, ki je začela veljati leta 2016, je spodbudila razvoj enostavnega programa za poslovanje z gotovino Saopnet POS, ki je uporabnikom na voljo brezplačno.

Ustanovitev hčerinskih podjetij na Balkanu - Nov mejnik v razvoju podjetja predstavljata leti 2010 in 2012, ko sta bili ustanovljeni hčerinski družbi v Srbiji in na Hrvaškem. Konec leta 2015 so vstopili tudi na turški trg, ki s 3,2 milijona pravnih subjektov predstavlja ogromen potencial, vendar je SAOP zaradi nestabilnih političnih razmer poslovanje na tem trgu zamrznil.

Pripojitev mednarodni korporaciji - Ves čas svojega obstoja podjetje beleži rast poslovanja in števila uporabnikov – maja 2015 so presegli magično število 30.000 uporabnikov. Tudi leto 2016 je bilo za SAOP prelomno, saj je marca postal del mednarodne skupine Solitea, ki zaposluje več kot 600 ljudi, njihove IT-rešitve pa uporablja več kot 235.000 uporabnikov v 11 državah. Pod okriljem velike mednarodne skupine je SAOP-ju omogočen hitrejši razvoj ter širitev na nove, predvsem srednjeevropske trge.

 »Veliko vlagamo v razvoj svojih programskih rešitev. Uporaba agilne metodologije, predvsem sodobne razvojne metode Scrum, ki smo jo nedavno uvedli v svoje poslovanje, nam omogoča hitro prilagajanje in odzivanje na spremembe. Z drugačnim, celostnim pristopom k razvoju rešitev je zagotovljena popolna transparentnost vsem sodelujočim v projektu, obenem pa nam preobrazba procesov zagotavlja pomembno konkurenčno prednost zaradi hitrejših in kakovostnih izdaj naših programskih orodij,« je še dejala Šinigojeva.

Sonja Šinigoj na sprejemu pri predsedniku Borutu Pahorju

SPOROČILO ZA JAVNOST

Šempeter pri Gorici, 25. januar 2017 – Sonja Šinigoj, direktorica podjetja SAOP, se je na povabilo predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja udeležila delovnega kosila v počastitev izjemnih dosežkov na področju gospodarstva v lanskem letu. Šinigojeva in drugi vabljeni gostje so izmenjali mnenja o aktualnih gospodarskih temah in zapletenih političnih razmerah v Evropi in po svetu, ki bi lahko vplivale tudi na gospodarske razmere.

 »V veliko čast mi je, da sem bila povabljena na sprejem v počastitev gospodarskih dosežkov. Kot gospodarstvenici mi lani prejeto GZS-jevo priznanje za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke veliko pomeni,« je povedala Sonja Šinigoj, direktorica podjetja SAOP, ki v letošnjem letu obeležuje 30. obletnico delovanja. »Podjetje, ki želi biti uspešno, mora graditi na razvoju in znanju, na ljudeh. Naša odločitev za vlaganje v stalen razvoj, v širjenje na nove trge, pozorno delo z zaposlenimi in ustvarjanje dobre delovne klime je bila pravilna, kar dokazuje tudi prejeto priznanje. SAOP je vse od ustanovitve leta 1987 oral ledino na področju razvoja programske opreme in razvoju inovativnih in uporabniku prijaznih rešitev bomo zavezani tudi v prihodnje.«

 SAOP je od marca 2016 del mednarodne skupine Solitea, ki zaposluje več kot 600 ljudi, njihove IT-rešitve pa uporablja več kot 235.000 uporabnikov v 11 državah.

 25. 1. 2017

SAOP z nagrado za razvoj lastnih rešitev na platformi Microsoft Azure


SPOROČILO ZA JAVNOST
Šempeter pri Gorici, 30. september 2016 – Podjetje SAOP je na Microsoftovi partnerski konferenci za razvoj davčne blagajne Saopnet POS prejelo nagrado za razvoj lastnih rešitev na platformi Microsoft Azure. Saopnet POS je blagajniški program, ki omogoča preprosto in učinkovito vodenje blagajniškega poslovanja, uporabnikom pa je na voljo brezplačno.

»Microsoftova nagrada, ki smo jo prejeli za razvoj davčne blagajne Saopnet POS, dokazuje inovativnost našega produkta. Prejeta nagrada je priznanje za naše dosedanje delo in hkrati dodatna motivacija za naprej. Tudi v prihodnje bomo razvijali napredne, uporabnikom prijazne rešitve, s katerimi pomagamo svojim strankam do učinkovitejšega dela in uspešnejšega poslovanja,« je povedal Sandi Boršo, direktor prodaje in trženja v podjetju SAOP.

»V Microsoftu smo ponosni, da lahko sodelujemo s tako uspešnimi in inovativnimi podjetji, ki svojo priložnost vse bolj prepoznavajo v inovativnih rešitvah tehnologij v oblaku in sooblikujejo poti digitalne transformacije organizacij različnih velikosti. Odnos s partnerji je dolgoročen in vzajemen, izmenjava izkušenj in predlogov pa gonilo za rast in razvoj na obeh straneh,« je povedal Robert Trnovec, generalni direktor Microsofta Slovenija.

Brezplačen blagajniški program Saopnet POS je preprost za uporabo in deluje na vseh napravah z operacijskim sistemom Windows 7, 8.1 in 10. Omogoča enostavno prodajo prek zaslona na dotik, plačilo z različnimi plačilnimi sredstvi, vodenje blagajniškega dnevnika ter samodejno shranjevanje v oblak in uporabniško podporo. SAOP-jeve rešitve – poleg brezplačne davčne blagajne Saopnet POS ima podjetje v svojem naboru še spletni računovodski program miniMAX in sistem ERP iCenter – danes uporablja že več kot 6500 organizacij in ustanov, kar predstavlja več kot 30.000 uporabnikov.

O podjetju SAOP
Podjetje SAOP, ustanovljeno leta 1987, je vodilni ponudnik poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove. Matično podjetje v Sloveniji skupaj s podružnicami na Hrvaškem, v Srbiji in Turčiji zaposluje več kot 100 visoko izobraženih strokovnjakov, njihove rešitve pa uporablja približno 6500 organizacij in ustanov, kar predstavlja več kot 30.000 uporabnikov. SAOP-jeva ERP informacijski sistem iCenter in spletni računovodski program miniMAX uporablja že vsak četrti računovodski servis in vsaka tretja šola v Sloveniji. Poleg tega pa ima podjetje v svojem portfelju rešitev tudi brezplačno davčno blagajno Saopnet POS.

SAOP je za svoje napredne rešitve prejel številne slovenske in mednarodne nagrade ter certifikate, ki potrjujejo njihovo inovativnost, strokovnost in kakovost poslovanja. Med njimi so Microsoftova partnerska certifikata Gold (Independent Software Vendor, Data Platform) in Silver (Midmarket Solution Provider), certifikat ISO 9001, zlato priznanje Naj inovacija, Naj e-rešitev, Zlata nit za najboljšega zaposlovalca ter številne druge. Poleg tega pa ima podjetje pridobljen tudi certifikat Družini prijazno podjetje.

SAOP je od marca 2016 del češke skupine Solitea, ki jo sestavlja 15 IT-podjetij iz sedmih držav – Češke, Slovaške, Avstrije, Slovenije, Hrvaške, Srbije in Turčije. Skupina zaposluje več kot 600 ljudi, njihove IT-rešitve pa uporablja več kot 235.000 uporabnikov v 11 državah.

Dodatne informacije
Peter Krkoč, vodja marketinga in odnosov z javnostjo
SAOP d. o. o.
Cesta Goriške fronte 46 
5290 Šempeter pri Gorici 

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si 
S: www.saop.si
Obiščite tudi SAOP-jevo Novinarsko središče.

Hidrii posel za 15 milijonov evrov

torek, 4. oktober 2016, 06:10

Korporacija Hidria bo skupini Renault-Nissan v prihodnjih letih prodala za več kot 15 milijonov evrov vrednih sistemov za predgrevanje hladilne tekočine motorja.

IDRIJA > Idrijske sisteme bo skupina Renault-Nissan vgrajevala v svoja vozila, ki jih poganja napredna dizelska tehnologija. To pomeni, da bodo ta vozila še prijaznejša in konkurenčnejša. Inovativni sistem predgrevanja, ki so ga razvili v Hidrii, bodo izdelovali na visokotehnoloških proizvodnih linijah v Hidrii AET v Tolminu.

Sklenjeni dogovor je za idrijsko korporacijo pomembno novo priznanje in referenca v skupini Renault-Nissan. Hidria se s tem utrjuje na položaju enega vodilnih svetovnih ponudnikov inovativnih zelenih tehnologij za avtomobilsko industrijo. Hidriina rešitev znižuje raven škodljivih emisij v sodobnih dizelskih motorjih. S to rešitvijo bodo opremljeni vsi novi dizelski motorji skupine Reanult-Nissan z oznako euro 6.2.

Hidria bo to rešitev Renault-Nissanu začela dobavljati s prihodnjim letom. S tem se Idrijčani dodatno odzivajo na izzive, ki jih odpira razvoj sodobne dizelske tehnologije. Intenzivno optimizirajo in posodabljajo motorje z notranjim izgorevanjem tako, da bodo kar najmanj onesnaževali okolje in kar največ pripomogli k trajnostnem razvoju. Ena takih ključnih rešitev je Hidriin inovativen in mednarodno nagrajen sistem senzorike tlaka v dizelskih motorjih Optymus PSG. Letošnjo najpomembnejšo eko inovacijo v evropski avtomobilski dobaviteljski industriji so kot najboljšo že prepoznali in sprejeli najpomembnejši proizvajalci dizelskih vozil na svetu. SR

Vir: Primorske novice, 4. 10. 2016, dostopno na http://www.primorske.si/2016/10/03/Hidrii--posel-za-15-milijonov-evrov

Prestižna nagrada za družbo Intra lighting

četrtek, 29. september 2016, 11:32

Šempetrsko podjetje Intra lighting, ki izdeluje svetila in z njimi opremlja velika podjetja, trgovine in hotele po vsem svetu, je zabeležilo nov uspeh. Za dizajn treh svojih izdelkov je družba prejela japonsko nagrado Good Design Award, ki je ena najprestižnejših na področju dizajna.

ŠEMPETER > Družba Intra lighting, ki jo vodita Marino in Marjeta Furlan (leta 2012 smo ju razglasili za gospodarstvenika Primorske), več kot 80 odstotkov svojih izdelkov izvaža v tujino, kjer osvetljuje prostore priznanih podjetij, kot so Microsoft, Adidas, Ikea distribucijski center v Dubaju in veriga hotelov Moxy, na milanski razstavi Expo pa so s svojimi izdelki opremili tudi paviljone Slovenije, Japonske in Estonije.

Na prestižnem oblikovalskem tekmovanju Good Design Award na Japonskem so navdušili s tremi svojimi najnovejšimi svetili, ki so jih poimenovali pipes R, glaser in hunter. S temi svetili so v kategoriji pisarniškega pohištva in razsvetljave tekmovali z več kot 4000 prijavljenimi izdelki.

Spletno uredništvo

Vir: Primorske novice, 29. 9. 2016, dostopno na http://www.primorske.si/Novice/Goriska/Prestizna-nagrada-za-druzbo-Intra-lighting

Otroci SAOP-jevih zaposlenih v podjetju ponovno pričarali praznično vzdušje


Šempeter pri Gorici, 27. december 2016 – V SAOP-jevih poslovnih prostorih v Šempetru pri Gorici so se že sedmo leto zapored zbrali otroci zaposlenih. Po ogledu gledališke predstave Zima je prima v izvedbi Kaličopkovega gledališča so na ustvarjalnih delavnicah izdelovali novoletne okraske in snežake iz nogavic. Z igranjem božičnih napevov na klavir pa so pričarali pravo praznično vzdušje. Obisk otrok zaposlenih je le del ukrepov, ki jih SAOP izvaja skladno s certifikatom Družini prijazno podjetje. Doslej je imelo podjetje pridobljen osnovni certifikat, letos spomladi pa ga je z implementacijo dodatnih dejavnosti nadgradilo v polni certifikat.

»Dan, ko so otroci naših zaposlenih na SAOP-ju, je eden najlepših dogodkov v letu. Otroci obiščejo svoje starše na njihovih delovnih mestih, spoznavajo njihovo delo in se med seboj družijo. V našo sredino prinesejo vedrino, veselje in spontanost, s čimer nam dajo še dodatno motivacijo in zagon za delo. Ukrepe, prijazne do družin, smo izvajali že pred pridobitvijo certifikata, z njimi pa bomo nadaljevali tudi v prihodnje,« je povedala Sonja Šinigoj, direktorica podjetja SAOP.