Novice


Arhiv: Povečanje prodaje z uporabo odličnih prodajnih tehnik in razvojem veščin-Postojna, 09.11.2011

 Ugodnost za člane GZS


   
Popust za člane GZS  

 Vabimo vas na praktično delavnico razvoja prodajnih veščin

  “ POVEČANJE PRODAJE Z UPORABO ODLIČNIH PRODAJNIH TEHNIK IN RAZVOJEM VEŠČIN“
           
  v sredo, 09. novembra 2011 ob 8.30 uri
GZS-Območna zbornica Postojna,
sejna soba, Cankarjeva ulica 6, Postojna

Spoznali bomo najboljše prodajne pristope in tehnike, postavili odlične temelje in zato dvignili uspešnost in samozavest v prodajnih aktivnostih

Delavnica je primerna za vse, ki prodajajo, ali so povezani s prodajo oz. skrbijo za ključne stranke. Veliko je zelo pomembnih detajlov, ki jih lahko izboljšamo. Izkušnje kažejo, da vsak prodajalec lahko izboljša svoje veščine, znanja in sposobnosti v prodajnem procesu. Delavnica je idealna priložnost za to, kot tudi, da povzdignemo in z odličnimi praktičnimi nasveti motiviramo celotno prodajno ekipo. Zahteve v prodaji se večajo in prodaja je preveč pomembna za našo prihodnost, da se ji ne bi resneje posvetili.

Dali bomo konkretne rešitve in nasvete na najpomembnejših področjih prodaje:

  • Pripravili vas bomo na suvereno vodenje telefonskih klicev
  • Spoznali bomo učinkovite tehnike in spretnosti reševanja ugovorov - da bi tako rešili marsikateri sicer izgubljeni pogovor
  • Strukturirane, logično zgrajene predstavitve izdelkov/storitev
  • Razvoj svetovalno prodajnega jezika

VSEBINA:

Posebnosti prodaje in najpomembnejši vplivi na rezultat prodaje

  • Svetovalno prodajni jezik njegova usmerjenost, posebnosti in prednosti
  • Potrebno za uspeh v prodaji

Uporaba Telefona v prodajnem procesu

  • Jasna struktura in vodenje pogovora
  • Glavni razlog za klic in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
  • Telefonska skripta in cilji telefonskega pogovora
  • AIDA sistem, Attention, Interes, Desire, Action kot temelji za uspeh

 Reševanje ugovorov/nezainteresiranosti strank v telefonskih klicih

  • Tehnike reševanja ugovorov in povečanje zavedanja, da se da uspeti
  • Kako nezadovoljstva spremeniti v priložnosti
  • Reševanje 10 – ih (vaših) najtežjih ugovorov in odlične rešitve zanje

Komunikacijske spretnosti v prodaji

  • Neverbalna komunikacija in odličen nasvet copying
  • Aktivno poslušanje kot temelj za gradnjo odnosov in odkritje strankinih potreb
  • Razlika med odličnim in povprečnim prodajalcem
  • Gradnja odnosa in tehnike gradnje zaupanja

Predstavitev izdelkov/storitev - Strukturirana predstavitev naših prednosti

  • Kako predstavljati izdelke/skupne_naloge - posebnosti predstavljanja in prodaje
  • 12 – naših prednosti in usmerjenost prodajnega jezika
  • Stopnje v predstavitvah izdekov/storitev
  • Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
  • Izrekanje nasveta z osredotočanjem na kupčeve potrebe
  • Zakaj je veliko bolje biti svetovalec kot prodajalec
  • Predstavitev cene in kako jo ubraniti

Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.

Delavnica: je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.

Ciljna skupina:
Delavnica je namenjena zaposlenim v prodaji, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki delajo v prodaji izdelkov/storitev oziroma so v stiku s strankami/kupci…

Delavnico bo vodil:
Delavnico bo vodil g. Samo Zupanc, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc je po izobrazbi Specialist managementa. Na področju izobraževanja deluje že osem let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 400 delavnic.
Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.

TRAJANJE : Enodnevna delavnica (polnih 8 ur)

KOTIZACIJA:

 

  • Za člane GZS Območne zbornice Postojna znaša kotizacija 120,00 EUR (z vključenim DDV) na udeleženca. Vsakemu naslednjemu udeležencu tega seminarja iz istega podjetja (članice GZS) priznavamo pri plačilu kotizacije 20 % popust.

  • za ostale pa 160,00 EUR (z vključenim DDV),

Kotizacija vključuje udeležbo na seminarju in gradivo in prigrizek med odmorom.
Prijavite se lahko preko on-line prijavnice najkasneje do ponedeljka, 07. novembra 2011 ali na e- naslov tina.janus@gzs.si. Eventualne odjave sprejemamo do ponedeljka, 07.11.2011 do 12.00 ure na naš e-naslov, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacijo zaračunamo v celoti oziroma je ne vračamo.

Dodatne informacije:
GZS, Območna zbornica Postojna
Tel.: 05/7200 110
E-naslov: oz.postojna@gzs.si

 

 

 

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.