Svoje inovativne zgodbe bodo predstavili izjemno zanimivi in inovativni:
Peter Ciuha
je večkrat nagrajeni akademski slikar in magister grafike, ki raziskuje povezave med obema možganskima hemisferama, intuitivno - celostne in tehnično – procesne.
V motivacijskem nagovoru "Inovirajmo s čutili: Vizualizacija glasbene harmonije z barvo" bo predstavil svojo izkušnjo, kako z nepričakovanim čutilom ustvariti popolnoma drugačen pogled na poznano in s tem odpreti nova obzorja, razviti inovacije.
Mateja Benedetti
modna oblikovalka in strastna zagovornica ekologije, ki se zavzema za trajnostna oblačila. Leta 2017 je skupaj s svojo ekipo zablestela z luksuzno ekološko blagovno znamko Matea Benedetti. Gre za etično in trajnostno usmerjeno blagovno znamko, ki temelji na konceptu lepote, luksuza in inovativnih trajnostnih tkanin, certificiranih in biološko razgradljivih ali recikliranih. Mateo Benedetti je Vogue Italia razglasil za eno izmed 20-ih najbolj perspektivnih eko znamk na svetu, na Green Carpet Award je pa Matea bila izbrana med 5 finalistov v milanski operni hiši Teatro alla Scala.
V svojem nagovoru "Oblačila iz sadja in recikliranih plastenk" bo predstavila, kako je možno oblikovati oblačila etično, trajnostno in z inovacijskimi materiali kot so ananas, jabolka, les in reciklirane plastenke.
Josh Rocchio
italijanski Američan iz Zapog pri Vodicah na Gorenjskem, je podjetnik, ki se pretežno ukvarja s smiselnim črkovnim sosledjem. Njegova strast in ljubezen do besed sta ga pripeljali do slovenskega start-up sveta, kateremu nudi širok nabor storitev, vse od ustvarjanja vsebine in zgodb do učenja govornih nastopov oziroma pitchov. Je soustanovitelj podjetij SipaBoards in LangStop ter zagnan član ekipe Speech Blubs. Ko ni popolnoma utopljen v delu, se rad posveti družini, psu, hribolazenju, glasbi, matematiki ter dinozavrom.
Njegov nagovor "Jezik poslovanja, pa ne mislim angleščine..." vam bo odprl nove poglede na to, kako podjetja komunicirajo svoje inovacije strokovni in potrošniški javnosti. Kaj mora bralec videti in kako to uskladiti s tem, kar želijo podjetja povedati. Slišali boste tudi, zakaj je beseda "primeren" popolnoma neprimerna in zakaj je tako pomembno, da naredimo iz muhe slona.
Dogodek je brezplačen. Prijave zbiramo preko elektronske prijavnice do petka 21. septembra 2018.
ELEKTRONSKA PRIJAVNICA je na voljo tukaj. Dodatne informacije: Simona.Rataj@gzs.si