Regionalna zbornica Gorenjska
Vajeništvo

Novice

Mandeeps Urejanje novic

Arhiv: Povečanje prodaje z uporabo odličnih prodajnih tehnik in razvojem veščin, 13.10.2011

Vabimo vas na praktično delavnico razvoja prodajnih veščin

POVEČANJE PRODAJE Z UPORABO ODLIČNIH PRODAJNIH TEHNIK IN RAZVOJEM VEŠČIN

Četrtek, 13. oktober 2011, od 8.00 do 16.00 ure,
sejna soba GZS Območne zbornice za Gorenjsko,

Bleiweisova 16, v Kranju

Spoznali bomo najboljše prodajne pristope in tehnike, postavili odlične temelje in zato dvignili uspešnost in samozavest v prodajnih aktivnostih

Delavnica je primerna za vse, ki prodajajo, ali so povezani s prodajo oz. skrbijo za ključne stranke. Veliko je zelo pomembnih detajlov, ki jih lahko izboljšamo. Izkušnje kažejo, da vsak prodajalec lahko izboljša svoje veščine, znanja in sposobnosti v prodajnem procesu. Delavnica je idealna priložnost za to, kot tudi, da povzdignemo in z odličnimi praktičnimi nasveti motiviramo celotno prodajno ekipo. Zahteve v prodaji se večajo in prodaja je preveč pomembna za našo prihodnost, da se ji ne bi resneje posvetili.

Dali bomo konkretne rešitve in nasvete na najpomembnejših področjih prodaje:

  • Pripravili vas bomo na suvereno vodenje telefonskih klicev
  • Spoznali bomo učinkovite tehnike in spretnosti reševanja ugovorov - da bi tako rešili marsikateri sicer izgubljeni pogovor
  • Strukturirane, logično zgrajene predstavitve izdelkov/storitev
  • Razvoj svetovalno prodajnega jezika

Vsebina:

Posebnosti prodaje in najpomembnejši vplivi na rezultat prodaje 

  • Svetovalno prodajni jezik njegova usmerjenost, posebnosti in prednosti
  • Potrebno za uspeh v prodaji

Uporaba Telefona v prodajnem procesu

  • Jasna struktura in vodenje pogovora
  • Glavni razlog za klic in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
  • Telefonska skripta in cilji telefonskega pogovora
  • AIDA sistem, Attention, Interes, Desire, Action kot temelji za uspeh

Reševanje ugovorov/nezainteresiranosti strank v telefonskih klicih

  • Tehnike reševanja ugovorov in povečanje zavedanja, da se da uspeti
  • Kako nezadovoljstva spremeniti v priložnosti
  • Reševanje 10 – ih (vaših) najtežjih ugovorov in odlične rešitve zanje

Komunikacijske spretnosti v prodaji

  • Neverbalna komunikacija in odličen nasvet copying
  • Aktivno poslušanje kot temelj za gradnjo odnosov in odkritje strankinih potreb
  • Razlika med odličnim in povprečnim prodajalcem
  • Gradnja odnosa in tehnike gradnje zaupanja

Predstavitev izdelkov/storitev - Strukturirana predstavitev naših prednosti

  • Kako predstavljati izdelke/skupne_naloge - posebnosti predstavljanja in prodaje
  • 12 – naših prednosti in usmerjenost prodajnega jezika
  • Stopnje v predstavitvah izdekov/storitev
  • Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
  • Izrekanje nasveta z osredotočanjem na kupčeve potrebe
  • Zakaj je veliko bolje biti svetovalec kot prodajalec
  • Predstavitev cene in kako jo ubraniti

Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.

Delavnica: je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin. Ciljna skupina: Delavnica je namenjena zaposlenim v prodaji, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki delajo v prodaji izdelkov/storitev oziroma so v stiku s strankami/kupci…

Trajanje:

Enodnevna delavnica (polnih 8 ur).

Delavnico bo vodil:

Delavnico bo vodil g. Samo Zupanc, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc je po izobrazbi Specialist managementa. Na področju izobraževanja deluje že osem let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 400 delavnic.

Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.

Kotizacija:

Za člane GZS Območne zbornice za Gorenjsko znaša kotizacija 96,00 EUR (DDV vključen v ceno) na udeleženca. Za nečlane GZS Območne zbornice za Gorenjsko pa 156,00 EUR (DDV vključen v ceno).

Kotizacija vključuje udeležbo, gradivo in osvežitev. Kotizacijo je potrebno nakazati pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije, številka 02924-0017841495, sklic 3030 + matična številka vašega podjetja.

Prijavite se lahko preko prijavnice najkasneje do ponedeljka, 10. oktobra 2011 ali na e-naslov: spela.lapuh@gzs.si ali po faksu: 04/20 18 309. Morebitne odjave sprejemamo do torka, 11. oktobra 2011 do 12.00 ure prav tako na e-naslov spela.lapuh@gzs.si , pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacijo zaračunamo v celoti oziroma je ne vračamo.

Za več o načinu dela na delavnicah vabljeni na: www.intelektm.com

Vljudno vabljeni!


Pripeti dokumenti

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.