Podpora poslovanju


Bisnode vsem slovenskim podjetjem omogoča brezplačen dostop do Bisnode mobilne rešitve, ki ponuja vpogled v delovanje subjektov iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Srbije. V vaš mobilni telefon vtipkajte solidarnost.bisnode.si ter si ustvarite brezplačno dostop do regijskih poslovnih informacij. Več informacij TUKAJ>>

Datalab vsem podjetnikom podarja eno licenco poslovnega programa PANTHEON, brezplačno uporabo spletnega programa PANTHEON Web Light ter vsa orodja za digitalizacijo poslovanja, kot so eDokumentacija, eKnjižbe, eRačuni in eHramba. Več o ponudbi TUKAJ>>

GENIS nudi brezplačno storitev i-Računi za izdajanje elektronskih računov za dobo 6 mesecev na katerikoli zakupljeni mesečni paket (List, Veja ali Deblo). Pri prijavi se uporabi koda SOLIDARNOST Več informacij TUKAJ>>

NiceLabel omogoča brezplačno naročnino na najsodobnejšo programsko rešitev v javnem oblaku ter spremljajoče tehnične svetovalne storitve. Organizacijam, ki proizvajajo in dobavljajo medicinsko opremo in materiale pomagal karseda hitro posredovati tistim, ki jih potrebujejo. Več informacij TUKAJ>>

OSI  za čas epidemije ponuja brezplačno uporabo storitve Rekono, ki zajema centralno upravljanje uporabnikove e-identitete in oddaljenega naprednega e-podpisa dokumentov v digitalni obliki. Več informacij TUKAJ>>

PRONET Kranj nudi brezplačne AccountingBox spletne rešitve in storitve, ki bodo podjetjem in računovodstvom omogočila in olajšala delo od doma, hkrati pa pomagala pri digitalizaciji poslovanja. Več informacij TUKAJ>>

SAP proti motnjam v dobavi in za najnujnejša potovanja. Dobavne verige so oslabljene, prisotne je veliko negotovosti in strahu. Ob trenutni epidemiološki situaciji je podjetjem družba SAP ponudila odprt dostop do globalne platforme za povezovanje povpraševanja in ponudbe - SAP Ariba Discovery. Več o ponudbi si lahko preberete TUKAJ>> SAP ponuja tudi brezplačno naročnino na aplikacijo TripIt, ki vsak dan procesira na stotine popotovalnih načrtov popotnikov po svetu in jih ažurno opozarja na spremembe in zamude. Več TUKAJ>>

S & T bodo vse vrtce in občine, ki so uporabniki njihove programske rešitve Simtro vrtec oz. SiVrtci, oprostili plačila vzdrževanja te storitve za čas izrednih ukrepov. Več informacij TUKAJ>>

Špica international ponuja brezplačna orodja za evidenco delovnega časa ter upravljanje časa po projektih in nalogah. Gre za orodja MyHours za pregledno upravljanje časa po projektih in nalogah ter All Hours za enostavno registracijo in evidenco delovnega časa na različnih lokacijah. Več informacij je TUKAJ>>

U-centrix zavarovalnicam in ostalim podjetjem, ki se ukvarjajo s cenitvijo na terenu, nudi rešitev v oblaku - Enorma, ki vam bo za čas epidemije in tudi kasneje pomagala nemoteno opravljati oglede na daljavo, brez vpliva na vaše obstoječe procese in IT rešitve. Izničite tveganje za zdravje vaših strank in vaših zaposlenih ter zagotovite varnost osebnih podatkov. Za čas epidemije so stroški vzpostavitve brezplačni. Več TUKAJ>>

ZZI je v času, ko je omejeno fizično delo na lokaciji podjetja in s tem priprava, podpisovanje, pošiljanje in prejemanje papirnih dokumentov, od računov do pogodb ponudil 40 brezplačnih eRačunov skupaj z brezplačnim MS Excel orodjem za pripravo eRačunov v eSlog standardu in PDF vizualizacijo. Več informacij TUKAJ>>

 ŽEJN je omogočil vsem zainteresiranim podjetjem, ki bodo v času epidemije delo opravljali od doma, brezplačno uporabo dokumentnega sistema ShakeSpeare®, v času trajanja epidemije. Rešitev omogoča podjetjem, da sodelavci do vhodnih računov in dokumentov podjetja (kot so pogodbe, projektna dokumentacija, plačilne liste, etc.) dostopajo od doma preko varne povezave. Več o ponudbi si lahko preberete TUKAJ>>