Indija - potrošniška Koromandija 

Popust za člane GZS
Dinamičen, stabilen, predvsem pa perspektiven trg prihodnosti.   Tako bi lahko strnjeno opisali Indijo, deželo raznolikosti, ki jo na   svojstven, a celovit način opisuje avtorica poslovnega priročnika Indija   - potrošniška Koromandija, Nataša Turk.
 Zanimiva, zlasti pa praktično uporabna publikacija na 120 straneh je   nastala pod okriljem Gospodarske zbornice Slovenije, kjer (na Centru za   konkurenčnost) avtorica že več kot desetletje deluje kot vodja področja   za Azijo.
Zanimiva, zlasti pa praktično uporabna publikacija na 120 straneh je   nastala pod okriljem Gospodarske zbornice Slovenije, kjer (na Centru za   konkurenčnost) avtorica že več kot desetletje deluje kot vodja področja   za Azijo.
Priročnik bo zagotovo dobrodošla pridobitev za slovenska podjetja   oziroma poslovneže, ki poleg osnovnih informacij o tem enormnem trgu   iščejo tudi podatke o tem, kaj indijski trg dejansko potrebuje, išče,   kje so njihove priložnosti, kako sploh vstopiti na trg, kakšni so   poslovni običaji oziroma navade in podobno. Koristen pripomoček pa je   lahko tudi tistim domačim podjetjem, ki že delujejo na indijskem trgu in   iščejo aktualne poslovne informacije.
Avtorica Nataša Turk je precejšen del zapisov črpala iz lastnega   preučevanja različnih aspektov indijskega življenja, zlasti pa   poslovanja oziroma tamkajšnje poslovne kulture. Le-to je dodobra   spoznala na potovanjih v to oddaljeno deželo, kjer se, kot pravi tudi   slovenska ljudska pripovedka, cedita med in mleko.
Cena: 44,90 € (z DDV) za člane GZS oziroma 54,90 € (z DDV) za nečlane GZS.
Dodatne informacije in naročila:
GZS, Center za konkurenčnost
E: tajnistvoCK@gzs.si
T: 01/5898 164
F: 01/5898 100