Kako uspešno poslovati na Kitajskem
Poslovni priročnik
 Domača poslovna literatura je od nedavnega bogatejša za praktični priročnik z naslovom Kako učinkovito poslovati na Kitajskem.
Domača poslovna literatura je od nedavnega bogatejša za praktični priročnik z naslovom Kako učinkovito poslovati na Kitajskem.              
Priročnik avtorjev mag. Boštjana Polajžerja in Nataše Turk, mag. posl. ved (sicer   vodje področja v Centru za mednarodno poslovanje pri GZS) izpostavlja   priložnosti za slovenske dobavitelje avtomobilski industriji ter   slovenske proizvajalce hrane in pijače, kot tudi osnovne značilnosti   kitajskega poslovnega in investicijskega okolja.
Med drugim ponuja tudi obilo koristnih   informacij o ustanavljanju podjetij, davkih, dajatvah za izvoz   slovenskega blaga, spodbudah in olajšavah ter trgu delovne sile na   Kitajskem in nenazadnje še kako pomembnih medkulturnih razlikah.
Priročnik je namenjen vsem, ki jih zanima poslovanje na   kitajskem trgu oziroma tam že poslujejo. Zaradi praktičnih nasvetov in   koristnih kontaktov je uporaben tako za komercialiste kot tudi   direktorje in druge odločevalce v podjetjih, ki delujejo na mednarodnih   tržiščih. Celovita predstavitev kitajskega poslovnega okolja in navad,   trendov in priložnosti za podjetja itd. ponuja bralcu sistematičen   vpogled v zakonitosti, predpise in postopke, pa najsi gre za   ustanavljanje podjetij, plačevanje davkov, državne vzpodbude ali   zaposlovanje lokalne delovne sile. Priročnik Kako uspešno poslovati na   Kitajskem bo postal vaš redni spremljevalec na poslovnih poteh v to   azijsko velesilo.
Temeljni vsebinski poudarki priročnika:
    - Poslovno okolje
- Investicijsko okolje
- Pregled izbranih industrijskih panog
- Medkulturne razlike
- Gospodarski odnosi med Slovenijo in Kitajsko
- Priložnosti za slovenska podjetja
- Koristni poslovni kontakti
- Koristne spletne strani
O avtorjih
    
        
            |   |  | Mag. Boštjan Polajžer je   že vrsto let vpet v
            delovanje in poslovanje na mednarodnih trgih. Pri   tem je v zadnjih več
            kot desetih letih veliko pozornosti namenjal   poslovanju s Kitajsko in
            z Bližnjim vzhodom. Med drugim je poslovanje s   Kitajsko ter svoje
            raziskovalne dosežke predstavil na mednarodnih in   domačih konferencah
            ter znanstvenih in strokovnih publikacijah doma in v   tujini.
            Ustanavljanje družbe v popolni tuji lasti (WFOE) na Kitajskem   je bila
            tudi tema njegove magistrske naloge, ki jo je zagovarjal leta   2008 na
            Fakulteti za management v Kopru. 
 | 
        
            |  |  | Nataša Turk, mag. posl. ved, že   več
            kot desetletje deluje kot vodja področja za Azijo na Centru za
            mednarodno poslovanje pri Gospodarski zbornici Slovenije, sodelovala pa
            je tudi pri pripravi in izvedbi Strategije nastopa slovenskega
            gospodarstva na kitajskem trgu 1999 - 2003. Tako dodiplomski kot
            podiplomski študij mednarodnega poslovanja je opravila na Ekonomski
            fakulteti v Ljubljani, kjer je leta 2010 pridobila naziv magistra
            poslovnih ved. |