Kako se Google odloči, kateri oglas bo prikazal uporabniku?




Kako se Google odloči, kateri oglas bo prikazal uporabniku?

 

2. julij 2019

V okviru projekta EXPEDIRE SI-AT smo na GZS v sodelovanju s podjetjem Vsi.si izvedli zanimivo delavnico za boljšo vidnost spletnih strani na Google iskalniku. Izboljšanje pozicije namreč pomeni več obiskovalcev in več potencialnih strank.

Kako to narediti? Kako določiti višino vloženih sredstev za želen rezultat? Koga nagovarjamo?

Preden se lotite, je treba poznati odgovore na marsikatero vprašanja. Npr.:

• Kakšni so cilji podjetja?

• Katere produkte / storitve boste oglaševali?

• Kdo so vaši kupci?

• Na kateri geografski lokaciji boste oglaševali?

Udeleženci so spoznali, kako ljudje iščejo določene izdelke in storitve ter koliko je teh iskalcev, lalp se vzpostavi oglaševalsko akcijo, katere ključne besede je treba uporabiti in kolikokrat, …


Delavnica je bila po ocenah udeležencev zelo intenzivna in koristna, pohvalili so vsebino in predavateljici. V okviru projekta EXEPDIRE SI-AT je udeležencem na voljo tudi dve-urno brezplačno svetovanje podjetja Vsi.si.

 

Fotogalerija