Ko pomislimo na najuspešnejše slovenske oglaševalce, navadno ne pomislimo na podjetja kot so Lumar IG, Lušt ali Riko. Pa vendar so to ena najuspešnejših slovenskih podjetij. Niso klasični oglaševalci, ne sodelujejo na festivalih, njihovih oglasov ne boste našli na televiziji ali v časopisih, pa vendar so izredno učinkoviti tudi v smislu trženja.
Zakaj? Z drugačno miselnostjo in inovativnostjo v poslovanju so se prebili med najbolj uspešne.
V čem so drugačni, katere prakse iz njihovih primerov so lahko koristne za vse?
Effie Slovenija in GZS-Zbornica poslovno storitvenih dejavnosti vas vabita, da si privoščite čas za druženje in pogovor z nekaterimi najuspešnejšimi slovenskimi podjetniki ter strokovnjaki s področja trženja, vodenja, upravljanja s človeškimi viri, vodenja in za področje strategij ter izvedbenih procesov in se udeležite dogodka z naslovom
Nove uspešne zgodbe, novi marketing, novi pristopi, ki bo v četrtek, 31. januarja 2013 ob 13,00 na GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, v dvorani b.
Povabljeni podjetniki bodo imeli na voljo 20 minut za predstavitev svoje poslovne ideje in uspehov. Povedano bodo komentirali strokovnjaki s področja trženja, poslovne organizacije in kadrov.
V drugem delu dogodka bo gostujoče podjetnike izzval v pogovor s komentatorji in poslušalci Goran Novković, svetovalec generalnega direktorja na GZS, nekdanji pomočnik urednika Financ in nekdanji predsednik uprave Žurnal Medie. Seveda pa bodo zelo dobrodošla tudi vaša vprašanja in komentarji, tako na uradnem delu, kot tudi med druženjem po dogodku.
Na dogodku boste prisluhnili podjetnikom z uspešnimi poslovnimi zgodbam in še dvema predstavnikoma obetajočih mladih »start up« projektov:
Komentatorji na dogodku bodo:
KOTIZACIJA IN PLAČILO:
Nove uspešne zgodbe, novi marketing, novi pristopi 143,00 EUR + DDV (171,60 EUR z DDV)
Za člane GZS-ZPSD s poravnanimi obveznostmi velja 10 odstotni popust in znaša kotizacija 128,70 EUR brez DDV (oz. 154,44 EUR z DDV).
Za prijavo na dogodek izpolnite elektronsko prijavnico v nadaljevanju. Pravilno izpolnjena prijavnica velja kot naročilnica.