Hitri poslovni nasvet številka 1: Optimistično v naslednje leto.
Si tudi vi zastavljate vprašanje, če bodo slovenski potrošniki v letu 2022 zapravljali več ali manj kot v letošnjem letu? O tem, kaj kažejo trenutna pričakovanja, kakšna bodo gibanja na trgu dela in od česa si obetamo največ, govori Bojan Ivanc, glavni ekonomist pri Analitiki GZS. Je tisti, ki analizira gospodarska gibanja in pripravlja napovedi različnih ekonomskih agregatov, ki so uporabne za poslovne namene.
Hitri poslovni nasvet številka 2: Če se na vas nekdo jezi, ohranite mirno kri.
Kaj narediti, ko se na vas razjezi vodja? Kako pravilno odreagirati in umiriti žogico? O tem govori Andreja Jernejčič, direktorica podjetja za piar, digitalni piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil z lastno blagovno znamko Andreja, ki deluje že več kot 10 let.
Hitri poslovni nasvet številka 3: Pravočasno se pripravite na prenos ali prodajo svojega podjetja.
Razmišljate o prodaji svojega podjetja, pa ne veste, kako začeti? Na kaj morate pri tem biti pozorni, vam bo pojasnila dr. Nina Orehek Ručigaj, vodja pravnega in davčnega svetovanja v svetovalnem podjetju Unija Consulting ter strokovnjakinja za davčno, gospodarsko in delovno pravo. Pokriva vse vrste pravnih vprašanj gospodarskega in obligacijskega prava, insolvenčnih postopkov in delovnega prava, hkrati pa tudi obdavčitev fizičnih oseb z dohodnino in obdavčitev z davkom od dohodkov pravnih oseb.
Hitri poslovni nasvet številka 4: Elektronski naslov morajo obvezno objaviti vse gospodarske družbe po ZGD.
Kako in na kakšen način lahko gospodarske družbe objavijo elektronski naslov po noveli ZGD? Kdo je k temu zavezan in do kdaj mora to urediti? Oglejte si nasvet Tanje Jamnik, svetovalke na GZS, ki je v zadnjem obdobju aktivna na področju SPOT Svetovanja osrednjeslovenske regije. Potencialnim podjetnikom in MSP svetuje o izbiri ustrezne organizacijske oblike, postopku ustanovitve podjetja, pogojih za opravljanje dejavnosti, vpisu v davčni register … Med drugim svetuje in pomaga tudi pri obvezni objavi elektronskega naslova gospodarske družbe.
Hitri poslovni nasvet številka 5: Zmagovitega tima ni brez zaupanja.
Kako zgraditi zmagoviti tim? Kaj za to poleg zaupanja še potrebujete? To vam bo razkrila Nataša Tovornik, gonilna sila INSPIRISa, trenerka in svetovalka, po duši pa popotnica in inspiratorka. Uživa pri tem, ko pomaga ljudem implementirati želene spremembe. Najraje deluje na področjih razvoja vodij in timov, komunikacije, organizacije in sodelovanja ter uravnoteženosti delovanja človeka.
Hitri poslovni nasvet številka 6: Postavite si cilje, skladne z vašo osebnostjo.
Kako si postavimo cilje, da jih tudi dosežemo? Katere dele svoje osebnosti moramo pri tem aktivirati? Kako si postavimo cilje iz treh ego stanj: Starš, Odrasli, Otrok? In kaj je najpogosteje razlog, da cilja ne dosežemo? To vam bo razkrila Ana Šušteršič, psihologinja ter ustanoviteljica in direktorica Talents Management Institute. Njeno poslanstvo je pomagati posameznikom, timom in organizacijam poiskati in razvijati svoje talente in tako povečati svoje zadovoljstvo in zavzetost pri delu.
Hitri poslovni nasvet številka 7: Upoštevajte pravilo Sprašuj in poslušaj.
Kako vplivati na razvoj kulture psihološke varnosti in agilnosti preko komunikacije? Kaj je pozitivna namera in zakaj je tako pomembna? Kako pomembno je zaupanje? O tem govori Teja Breznik Alfirev, svetovalka, specializirana na področjih transformacije organizacij in strateškega HR managementa. Organizacijam pomaga pri postavitvi integriranih strategij ter njihovi izvedbi preko postavitve sistemov upravljanja delovne uspešnosti zaposlenih, aktivnega upravljanja kulturnih značilnosti organizacij ter razvoja voditeljstva in potenciala pri posameznikih preko osebnega in poslovnega coachinga.
Hitri poslovni nasvet številka 8: Embalaža, ki prihaja na trg, mora izpolnjevati bistvene zahteve.
Kaj morate vedeti, ko dajete embalažo na trg? Na kaj se nanašajo bistvene zahteve za embalažo in kako proizvajalec zagotovi, da je njegova embalaža skladna z bistvenimi zahtevami? To vam pojasnjuje Antonija Božič Cerar, svetovalka generalnega direktorja GZS, ki že več kot 30 let spremlja dogajanje na področju varstva okolja.
Hitri poslovni nasvet številka 9: Agilni vodja mora imeti vizijo in motivacijo.
Kakšen je agilni vodja? Katere ključne lastnosti mora imeti? Česa se mora zavedati pri vodenju? O sedmih usmeritvah za agilno vodenje govori dr. Aleš Ugovšek. Znanje o agilnem vodenju je pridobival na certificiranem izobraževanju v organizaciji Scrum Alliance in izvedbi Zuzi Šochové, avtorice knjige The Agile Leader: Leveraging the Power of Influence. Prejeto znanje in izkušnje od takrat predaja in nadgrajuje med in s sodelavci. Je tudi moderator javnih dogodkov, panelnih razprav in delavnic ter sovoditelj podcasta Gravitacija.
Hitri poslovni nasvet številka 10: Adaptirajte komunikacijo.
Kaj se dogaja z avtoriteto v sodobnih časih? Še vedno velja pregovor »lepa beseda pravo mesto najde«? Kako pa komunicirati z Y generacijo? O tem govori dr. sci. Željko Ćurić, dr. med., po poklicu doktor medicine, psihiater. Je soustanovitelj ter direktor O. K. Consulting. V letu 1993 se je iz Dubrovnika preselil v Ljubljano. Specializiran je za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije. Njegovo delovno področje obsega individualna in skupinska svetovanja, izobraževanja, usposabljanja in treninge na področju poslovne in športne psihologije ter psihoterapije. Svetuje tudi Specialni enoti Policije pri zahtevnih pogajanjih v kriznih situacijah.
Hitri poslovni nasvet številka 11: Prodajnik na prodajnem razgovoru ne sme govoriti preveč.
Zakaj stare tehnike prodaje ne delujejo več? Kakšno je pravo razmerje med časom, ko govori prodajnik, in časom, ko govori stranka? Kaj mora iz povedanega razbrati prodajnik in kako pravilno zaključiti prodajni proces? To razkriva Metka Pal, ki jo tisti, ki so se udeležili njenih seminarjev, označujejo kot najbolj praktično predavateljico. Znanje o zaključevanju je mogoče že naslednji dan uporabiti v praksi, zelo koristno pa je tudi v vsakdanjem življenju in medsebojnih odnosih. Metka Pal želi ustvarjati novo prodajno kulturo, v kateri bo poklic prodajnika spet dobil tisto spoštovanje, ki si ga v družbi zasluži.
Hitri poslovni nasvet številka 12: Ugotovite, katera kolektivna pogodba dejavnosti zavezuje vaše podjetje.
Katera kolektivna pogodba dejavnosti zavezuje vaše podjetje? Katera kolektivna pogodba ima razširjeno veljavnost? Ti vprašanji Pravna služba GZS zelo pogosto prejme, zato nanju odgovarja Urška Sojč, samostojna svetovalka v Pravni službi GZS, ki se v pretežni meri ukvarja z individualnim in kolektivnim delovnim pravom ter s področjem delovnih migracij.
Hitri poslovni nasvet številka 13: V Italiji uporabite lokalnega agenta.
Izvažate v Italijo? Še ne? Zakaj je smiselno na italijanskem tržišču najeti lokalnega agenta? Katere so njegove ključne prednosti in kako najlažje priti v stik s pravo osebo? To pojasnjuje Matej Rogelj, direktor Centra za mednarodno poslovanje GZS.
Hitri poslovni nasvet številka 14: Moderni vodja je zavestni vodja.
Kateri je prvi korak, ki bi ga moral moderni vodja narediti v smeri novodobnega vodenja? Katera sta drugi in tretji korak? In kaj pomeni biti zavestni vodja? O tem govori Dani Polajnar, ki o sebi pravi, da je strokovnjak za ljudi, timsko delo in vodenje. En sam človek lahko spremeni svet. Tako, da spremeni sebe. Delo na sebi je po njegovem mnenju največji in najpomembnejši projekt.
Hitri poslovni nasvet številka 15: V življenju ne pozabite na kreativnost, ustvarjalnost.
Kako biti srečen? Na kaj v življenju ne smemo pozabiti? Na ti vprašanji odgovarja Aljoša Bagola, ki svetuje tudi, kolikšen delež časa je pametno nameniti alfa stanju in koliko poizkušanju, preizkušanju in napredovanju. Odgovori pa tudi na vprašanje, kdaj v življenju pride sreča nepričakovano, kot »češnjica na vrhu torte«. Aljoša Bagola je kot eden najvidnejših ustvarjalcev v slovenskem oglaševanju, predavatelj, kolumnist in avtor knjižne uspešnice v svoji dosedanji dvajsetletni oglaševalski karieri snoval največje tržnokomunikacijske projekte v Sloveniji in v širši regiji. Razglašen je bil za slovenskega kreativnega direktorja desetletja. Sedaj se posveča predavateljstvu, svetovanju o kreativnosti, pisanju in izbranim komunikacijskim projektom.
Želite izvedeti več? Ali pa vas zanima druga vsebina s področja kreativnega vodenja, mehkih veščin …
Vabimo vas, da si ogledate nabor predavanj, ki so po ugodnih cenah na voljo na https://clip2go.gzs.si