Izobraževanje GZS

Kreativni nasveti

Z jezikom ustvarjalnosti do prepričljivih besedil

Z jezikom ustvarjalnosti do prepričljivih besedil

Orodje poslovne korespondence za doseganje odličnosti in ugleda podjetja.

Koraki za učinkovite, konstruktivne in timske sestanke

Koraki za učinkovite, konstruktivne in timske sestanke

Šest klobukov razmišljanja. V nekaj preprostih korakih bodo sestanki postali bolj učinkoviti.

 Odločite se za zbranost

Odločite se za zbranost

Kako najti svojo strast, je vprašanje, ki si ga postavljajo vsi, razen tistih, ki živijo strastno. Običajno si zamišljate, da je najprej potrebno najti tisto, kar vas veseli, nato pa se bo zraven razvilo veselje in prava strast in vi boste srečni in blagoslovljeni. “Nope”, nič ne bo iz tega.

Kako naj pri svojih zaposlenih spodbudim zavzetost?

Kako naj pri svojih zaposlenih spodbudim zavzetost?

Nikogar ne moremo pripraviti do tega, da postane zavzet, lahko pa mu to omogocimo.

Sooèite se z negotovostjo in jo izkoristite

Sooèite se z negotovostjo in jo izkoristite

V štirih korakih do uspešnega premagovanja negotovosti v spreminjajoèem se poslovnem svetu.

Kako postati najboljši strateg?

Kako postati najboljši strateg?

Za izdelavo dobre strategije je nujno, da si odgovorite na nekaj kljuènih vprašanj.

Kako sodelavce razviti v samostojne mislece

Kako sodelavce razviti v samostojne mislece

Prilagajanje stila vodenja razvojni stopnji zaposlenega vodi k veèji zavzetosti in uèinkovitosti.

Kako ustvariti dobro znamko ali preoblikovati staro

Kako ustvariti dobro znamko ali preoblikovati staro

Podjetniška ideja kot sprožilec procesa znamèenja potrebuje že v samem zaèetku njeno jasno formulacijo v obliki ustrezne »zgodbe«.

12 dejavnikov inoviranja

12 dejavnikov inoviranja

Vsaka organizacija ima neusahljiv studenec, iz katerega lahko nenehno vleèe svojo uspešnost, uèinkovitost, produktivnost in zadovoljstvo.