Izobraževanje GZS

Kreativni nasveti

Ali tudi vaš prodajnik dela marketing za konkurenco?

Ali tudi vaš prodajnik dela marketing za konkurenco?

Dober lastnik ali direktor podjetja ve, da bi v proizvodnji improvizacija lahko bila usodna. Menite, da je v prodaji kaj drugače?
Metka Pal

Kako je z izplačilom dela plače za poslovno uspešnost

Kako je z izplačilom dela plače za poslovno uspešnost

Kriterij efektivne prisotnosti na delu ustvarja učinke vsaj posredne diskriminatornosti v primerih, ko gre za odsotnosti posameznikov ali skupine oseb iz osebnih razlogov, meni Zagovornik načela enakosti.
Metka Penko Natlačen, Pravna služba GZS

Zaposleni so najboljši in najcenejši inovatorji

Zaposleni so najboljši in najcenejši inovatorji

Vsakdo lahko prebudi otroka v sebi in spet postane ustvarjalen. V podjetjih se to počne z ustvarjanjem inovacijske kulture. Zaposlenim je treba dati priložnost, jih spodbuditi in primerno nagraditi. Tako profitirajo oni in podjetje samo.

Miti o resnici o kreativnosti

Miti o resnici o kreativnosti

»Če hočete nekaj novega, morate nehati delati nekaj starega,« je rekel Peter Drucker. In temu rečemo kreativnost! O njej obstaja nešteto mitov. Kaj kreativnost torej ni. In kaj kreativnost je.

Umetnost in voditeljstvo: moč in namen kreativnosti

Umetnost in voditeljstvo: moč in namen kreativnosti

Umetnost in voditeljstvo sta v preteklosti - in tudi danes - medsebojno sodelovala. Njuno preživetje in napredek sta odvisna od kreativnosti in premagovanja kreativnih omejitev.

Agilnost je treba živeti, ne le uporabljati

Agilnost je treba živeti, ne le uporabljati

Raziskave, ki so jih opravili v podjetjih Deloitte in McKinsey, so pokazale, da si več kot 90 odstotkov direktorjev želi, da bi njihova organizacija postala agilna. Kakšna sploh je agilna organizacija?

Razburljiva igra našega duha, ki se nikoli ne konča

Razburljiva igra našega duha, ki se nikoli ne konča

Inovativnost je razburljiva igra našega duha, ki pa jo je smiselno pravilno fokusirati. Osnovno veliko vprašanje torej je, kam ustvarjalnost usmeriti.

Menedžer kot vizionar, strateg in junak

Menedžer kot vizionar, strateg in junak

Pri vodenju podjetja je zelo pomembno, da se zavedamo svojih virov, zato je ključno, da spoznavanje širine nezavednih vsebin začnemo pri sebi.

Razlika med 1. in 5. mestom je predvsem v glavi

Razlika med 1. in 5. mestom je predvsem v glavi

Izkoristite tehnike mentalnega treninga za doseganje svojih osebnih in poslovnih ciljev.

Upravljanje s čustvi - osnovna veščina dobrega vodje

Upravljanje s čustvi - osnovna veščina dobrega vodje

Za učinkovito vodenje je treba osvojiti nekatere »mehke« veščine. Med temi je na prvem mestu upravljanje s čustvi.

Z jezikom ustvarjalnosti do prepričljivih besedil

Z jezikom ustvarjalnosti do prepričljivih besedil

Orodje poslovne korespondence za doseganje odličnosti in ugleda podjetja.

Koraki za učinkovite, konstruktivne in timske sestanke

Koraki za učinkovite, konstruktivne in timske sestanke

Šest klobukov razmišljanja. V nekaj preprostih korakih bodo sestanki postali bolj učinkoviti.

 Odločite se za zbranost

Odločite se za zbranost

Kako najti svojo strast, je vprašanje, ki si ga postavljajo vsi, razen tistih, ki živijo strastno. Običajno si zamišljate, da je najprej potrebno najti tisto, kar vas veseli, nato pa se bo zraven razvilo veselje in prava strast in vi boste srečni in blagoslovljeni. “Nope”, nič ne bo iz tega.

Kako naj pri svojih zaposlenih spodbudim zavzetost?

Kako naj pri svojih zaposlenih spodbudim zavzetost?

Nikogar ne moremo pripraviti do tega, da postane zavzet, lahko pa mu to omogocimo.

Sooèite se z negotovostjo in jo izkoristite

Sooèite se z negotovostjo in jo izkoristite

V štirih korakih do uspešnega premagovanja negotovosti v spreminjajoèem se poslovnem svetu.

Kako postati najboljši strateg?

Kako postati najboljši strateg?

Za izdelavo dobre strategije je nujno, da si odgovorite na nekaj kljuènih vprašanj.

Kako sodelavce razviti v samostojne mislece

Kako sodelavce razviti v samostojne mislece

Prilagajanje stila vodenja razvojni stopnji zaposlenega vodi k veèji zavzetosti in uèinkovitosti.

Kako ustvariti dobro znamko ali preoblikovati staro

Kako ustvariti dobro znamko ali preoblikovati staro

Podjetniška ideja kot sprožilec procesa znamèenja potrebuje že v samem zaèetku njeno jasno formulacijo v obliki ustrezne »zgodbe«.

12 dejavnikov inoviranja

12 dejavnikov inoviranja

Vsaka organizacija ima neusahljiv studenec, iz katerega lahko nenehno vleèe svojo uspešnost, uèinkovitost, produktivnost in zadovoljstvo.