Arhiv: Kako pa vi gradite vašo blagovno znamko v Nemčiji?

V torek, 5. junija 2018, je na GZS potekala delavnica pod vodstvom predavatelja Klausa Thurnerja, izkušenega svetovalca za blagovne znamke in njihovo učinkovito uporabo na nemškem trgu. Udeležencem je predstavil namen in pomen blagovne znamke, tako na ravni podjetja kot na ravni Slovenije. Skozi primere dobrih in slabih praks, predvsem pa sistematičnih orodij, bodo lahko slušatelji preverili stanje njihovih blagovnih znamk in izboljšali posamične elemente.

Navajamo le nekatere od številnih koristnih namigov in nasvetov predavatelja, ki jih je smiselno upoštevati za nastop na nemškem, pa tudi drugih trgih:

-          Biti uspešen v Sloveniji ne zadostuje za uspešnost v Nemčiji

-          Četudi poslujete na B2B trgu, je priporočljivo na vašo blagovno znamko gledati kot bi šlo za trg B2C

-          Gradnja blagovne znamke je dolgoročni proces. Rezultat ni točka prodaje tujemu kupcu, temveč lojalnost kupcev in zaupanje v blagovno znamko.

-          Vaša blagovna znamka naj navdihuje in ustvarja željo po vašem produktu / storitvi

Delavnico je omogočila Gospodarska zbornica Slovenije in Generalni konzulat RC v Münchnu.

Fotogalerija