Arhiv: Največji investicijski potenciali Indonezije so na področju infrastrukture, strojegradnje, elektronike, pomorstva ter turizma.

Na Centru za mednarodno poslovanje pri GZS, smo 29. avgusta 2018 organizirali dogodek: Predstavitev investicijskih priložnosti v Indoneziji ter sejma Trade Expo Indonezija

Častni konzul Indonezije, Arne Mislej je odstrl priložnosti na indonezijskem trgu iz lastnih poslovnih izkušenj ter izpostavil da je za prodor in obstoj na trgu potrebno imeti zanesljivega, predanega, lojalnega poslovnega partnerja z urejeno in ustrezno, uradno overjeno pogodbo o trgovskem zastopanju. Pri razvoju posla je nadalje potrebno premostiti razlike v pojmovanju kakovosti dobavljenega blaga po evropskih merilih.

Slovensko podjetje mora biti pripravljeno na obsežne časovne in finančne vložke za pridobitev izbora pravih poslovnih kontaktov in posledično kasneje samih poslov na trgu. Pri iskanju in nadalje izboru pravih kontaktov se podjetja lahko poslužijo bodisi obiskov strokovnih sejmov, kot tudi poslovnih mrež indonezijskih gospodarskih zbornic in poslovnih združenj.

Pri navezovanju poslovnih stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji je dobro poznati značilnosti raznolikega, 250 milijonskega trga, največje države liberalnega islama na svetu, kjer je dobra izobrazba visoko vrednotena in razslojenost družbe velika. 

Republika Indonezija s svojimi 258. milijoni prebivalcev, po populaciji  predstavlja četrto največjo državo na svetu. Njen BDP znaša 859 milijard ameriških dolarjev,  beleži pa 5,4% gospodarsko rast in se tako nahaja na tretjem mestu, takoj za Kitajsko in Indijo. Indonezijska vlada je z namenom razvoja gospodarstva uvedla številne institucionalne, regulatorne in tudi fiskalne reforme katerih posledice se odražajo v njenih napredovanjih po lestvicah meritev različnih mednarodnih agencij in institucij.

Največji investicijski potenciali Indonezije so na področju infrastrukture, strojegradnje, elektronike, pomorstva ter turizma.

Na dogodku je bil poleg investicijskih priložnosti v državi, predstavljen tudi sejem Trade Expo Indonesia. Cilj organizatorjev sejma je doseči 1.110 razstavljavcev ter 28.000 udeležencev. Sejem predstavlja enega največjih B2B dogodkov v Aziji, predstavi številne Indonezijske izvozne produkte, na sejmu pa poteka tudi konferenca »Trade Tourism Investment«, saj turizem, kot navedeno, predstavlja enega večjih investicijskih potencialov Indonezije.

 

Fotogalerija