Arhiv: Delavnica 2.10.2018: Uporaba digitalnega marketinga za uspešno mednarodno prodajo

 

Delavnica 2.10.2018: Uporaba digitalnega marketinga za uspešno mednarodno prodajo

 

V torek, 2. oktobra 2018, smo na Gospodarski zbornici Slovenije v okviru projekta EXPEDIRE organizirali brezplačno delavnico »Uporaba digitalnega marketinga za uspešno mednarodno prodajo« v izvedbi mag. Dragana Simeunovića, direktorja podjetja Premicon in Yuliye Korotkove družbenice svetovalnega podjetja STIL PRO.

 

Predavatelja imata tako akademsko izobrazbo kot bogate praktične izkušnje na področju mednarodnega trženja in pospeševanja prodaje, tako v operativnih kot vodstvenih vlogah z uporabo »tradicionalnih« in modernih pristopov, ki jih terjajo spremenjeni vedenjski vzorci potencialnih strank, nove tehnologije in zakonitosti napredujoče digitalizacije poslovanja.

 

 

Namen delavnice je bil prikazati podjetjem nekatere učinkovite možnosti digitalizacije poslovanja, ki presegajo »offline« marketing in povečujejo doseg prodaje z metodami »online«, spletne prodaje. Velik izziv je spremeniti miselnost podjetij v smeri, da je digitalna preobrazba normalen (nujen) del poslovanja. Dotaknili smo se osnov, ki jih večina digitalnih agencij zanemarja, to je kdo je naš potencialni kupec in kako ga učinkovito privabiti brez izgube časa in denarja za oglaševanje.

 

Obravnavane, in v praktičnem delu delavnice preizkušene, so bile ključne sestavine digitalnega marketinga kot so poznavanje lastnega produkta, analiza in segmentiranje kupcev, spoznavanje konkurence, opredelitev EVP (edinstvena vrednostna ponudba) in scenariji za  njeno doseganje kot tudi razumevanje in uporaba orodja »landing page« (prodajna stran).

 

Udeležencem in članom njihovih ekip je za implementacijo lastnih digitalnih marketinških strategij in praks na voljo podpora predavateljev tudi po tečaju.

 

 

Več informacij:

 

Gospodarska zbornica Slovenije, Dimičeva 13, Ljubljana. T: 01 5898 113


Fotogalerija