Obrazec 1 >>
– podatki o vlagatelju, kontakti in seznam vseh prilog.
Obrazec 2 >> – izjava o strokovni usposobljenosti
o da je pri vas v rednem delovnem razmerju zaposlena vsaj ena oseba, ki ima
- pridobljeno vsaj VI. stopnjo izobrazbe in 10 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti ali
- VII. stopnjo izobrazbe in 5 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti ali
- pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo Operativni upravnik / Operativna upravnica
o je gospodarski subjekt samostojni podjetnik posameznik in je obvezno zavarovan kot samostojni podjetnik za polni delovni čas -
Dokazilo je fotokopija obrazca M1 Potrdilo o prijavi / odjavi za pokojninsko in invalidsko ter zdravstveno zavarovanje za eno osebo iz seznama.
Obrazec 3 >> – izjava o strokovni usposobljenosti kadrov
– seznam oseb (ime in priimek, izobrazba, ki v obliki ustreznih delovnih razmerij ali s pomočjo dolgoročnih pogodb z zunanjimi izvajalci (zaposlen/po pogodbi/drugo) zagotavljajo ustrezno kadrovsko strukturo izvajalcev posameznih nalog, in sicer:
o za izvajanje tehnično strokovnih nalog (gradbenih, strojnih, elektro) strokovnjake z najmanj V. stopnjo izobrazbe ali pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo ustrezne smeri,
o za izvajanje nalog finančnega knjigovodstva za stavbe v upravljanju strokovnjaka z najmanj V. stopnjo izobrazbe ekonomske smeri in
o za izvajanje pravno premoženjskih nalog strokovnjaka pravne stroke s pridobljeno izobrazbo najmanj VI. stopnje;
Potrdilo o pridobljeni nacionalni poklicni kvalifikaciji Operativni upravnik / Operativna upravnica
Priložiti je potrebno fotokopijo potrdila.
Fotokopijo zavarovalne police za zavarovanje poslovne odgovornosti ali letno poročilo
o Kapitalska ustreznost ali
o zagotovitev zavarovanja poslovne odgovornosti ali
o kombinacija obeh, skupno NAJMANJ do višine 1 EUR za vsak m2 površin nepremičnin s katerimi upravlja
Revizijsko poročilo o stanju sredstev rezervnega sklada na dan 31.12. preteklega leta
ali potrjen izpis s strani banke o stanju sredstev rezervnega sklada, da ta izkazuje dejansko stanje in je to primerljivo s stanjem sredstev na računu oz. depozitu dne 31.12. preteklega poslovnega leta.
Dokazila o programski opremi za delitev stroškov upravljanja, pri čemer kot dokazilo ustreza izjava o programski opremi, računalniških programih, ki jih uporablja za delitev stroškov upravljanja
Dokazila o sistemu preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja, pri čemer kot dokazilo ustreza izjava o načinu preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja.
Dokazila o izvedenih izobraževanjih oz. usposabljanjih strokovnih kadrov
Letno se mora vsaj 1 izobraževanja oz. usposabljanja udeležiti vsaj 20% zaposlenih. Kot dokazilo štejejo fotokopije potrdil o udeležbi ali potrdila o plačilu izobraževanj oz. usposabljanj.
Pred oddajo vloge je potrebno plačati stroške postopka:
v znesku 100 EUR brez vključenega DDV, če ste član ZPN oz. v znesku 300 EUR brez vključenega DDV če niste član ZPN.
Prejemnik: GZS-ZPN, ID za DDV: SI73354376, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana
sklic 2060-612,
TRR: 02924-0017841495, Banka: NLB Ljubljana, IBAN SI56029240017841495; SWIFT LJBASI2X ali
TRR: 04000-0277642459, Banka: OTP Banka d.d., IBAN SI560400-0277642459; SWIFT KBMASI2X.
Potrdilo Inšpektorat Republike Slovenije za stanovanja, da gospodarski subjekt in/ali njegova odgovorna oseba v zadnjih 3 letih ni bila z globo pravnomočno kaznovana za prekršek po 7., 8., 11., 14., 22. ali 23. točki prvega odstavka 171. člena Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03, 18/04 – ZVKSES, 47/06 – ZEN, 45/08 – ZVEtL, 57/08, 62/10 – ZUPJS, 56/11 – odl. US, 87/11, 40/12 – ZUJF, 14/17 – odl. US, 27/17, 59/19, 189/20 – ZFRO, 90/21, 18/23 – ZDU-1O, 77/23 – odl. US in 61/24; v nadaljevanju: SZ-1)
o Obrazec: Zahteva za pridobitev podatkov iz evidence prekrškovnega organa – za fizične osebe
o Obrazec: Zahteva za pridobitev podatkov iz evidence prekrškovnega organa – za pravne osebe
Zahtevek za pridobitev podatkov pošljete na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za stanovanja, Vožarski pot 12, 1000 Ljubljana oz. po e-pošti: gp.irss@gov.si.
Potrdilo o plačanih davkih in prispevkih ali izpis stanja s strani Finančne uprave Republike Slovenije (https://www.fu.gov.si/poslovni_dogodki_podjetja/potrdilo_o_poravnanih_obveznostih)
Vlogo za izdajo potrdila o poravnanih davčnih obveznostih odda davčni zavezanec zase, ko želi pri poslovanju ali v postopkih dokazati, da ima plačane vse obveznosti do FURS. Vlogo lahko odda tudi pooblaščena oseba oziroma odgovorna oseba pravne osebe.
Potrdilo o poravnanih davčnih obveznostih se izda po vložitvi vloge, če se vloži preko portala eDavki jo praviloma prejmete v roku nekaj ur, če pa je pisna ali ustna, pa najpozneje v 15 dneh od prejema vloge
Strokovna službi preveri naslednje podatke:
- da ste registrirani za opravljanje dejavnosti upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi (68.320 po SKD 2008);
- da niste v postopku prisilne poravnave, stečajnem ali likvidacijskem postopku in da ni prenehal poslovati na podlagi sodne ali druge odločbe;
- da v zadnjih 2 letih niste ravnali v nasprotju z določbami tretjega do petega odstavka 6. člena in tretjega odstavka 10. člena tega pravilnika,
- da ste plačali stroške postopka v višini 300 EUR brez vključenega DDV če ni član ZPN oz. 100 EUR brez vključenega DDV, če je član ZPN.
V primeru, da ste certifikat Zaupanja vredna družba že pridobili in pripravljate ponovno vlogo za pridobitev certifikata vam spodaj navedenih dokazil ni potrebno ponovno prilagati, če se v njih navedeni podatki od takrat niso spremenili.
V tem primeru izpolnite Obrazec 5 >> in označite za katera potrdila gre:
o je pri vas v rednem delovnem razmerju zaposlena vsaj ena oseba, ki ima pridobljeno vsaj VI. stopnjo izobrazbe in 10 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti ali VII. stopnjo izobrazbe in 5 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti; ali pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo Operativni upravnik / Operativna upravnica
o v obliki ustreznih delovnih razmerij ali s pomočjo dolgoročnih pogodb z zunanjimi izvajalci zagotavljate ustrezno kadrovsko strukturo izvajalcev posameznih nalog;
o za delitev stroškov upravljanja uporabljate programsko opremo priznanih dobaviteljev;
o imate vzpostavljen sistem preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja;