Zbornica za poslovanje z nepremičninami

Pridobitev certifikata Zaupanja vreden upravnik

 

Vlogo za pridobitev certifikata je potrebno vložiti oz. posredovati na GZS-Zbornica za poslovanje z nepremičninami ali 

po na e-naslov: zpn@gzs.si 

po pošti na naslov: GZS-ZPN, Dimičeva ulica 13, 1504 Ljubljana.

V nadaljevanju je podrobno opisan postopek priprave vloge, obvezna potrdila, dokazila in ostala dokumentacija.

 

Obrazec 1


Obrazec 1 >>

– podatki o vlagatelju, kontakti in seznam vseh prilog.

Obrazec 2


Obrazec 2 >> – izjava o strokovni usposobljenosti

o  da je pri vas v rednem delovnem razmerju zaposlena vsaj ena oseba, ki ima
- pridobljeno vsaj VI. stopnjo izobrazbe in 10 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti ali
- VII. stopnjo izobrazbe in 5 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti ali
- pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo Operativni upravnik / Operativna upravnica

o       je gospodarski subjekt samostojni podjetnik posameznik in je obvezno zavarovan kot samostojni podjetnik za polni delovni čas - 

Dokazilo je fotokopija obrazca M1 Potrdilo o prijavi / odjavi za pokojninsko in invalidsko ter zdravstveno zavarovanje za eno osebo iz seznama.

 

Obrazec 3


Obrazec 3 >> – izjava o strokovni usposobljenosti kadrov 

seznam oseb (ime in priimek, izobrazba, ki v obliki ustreznih delovnih razmerij ali s pomočjo dolgoročnih pogodb z zunanjimi izvajalci (zaposlen/po pogodbi/drugo)  zagotavljajo ustrezno kadrovsko strukturo izvajalcev posameznih nalog, in sicer:

o       za izvajanje tehnično strokovnih nalog (gradbenih, strojnih, elektro) strokovnjake z najmanj V. stopnjo izobrazbe ali pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo ustrezne smeri,

o       za izvajanje nalog finančnega knjigovodstva za stavbe v upravljanju strokovnjaka z najmanj V. stopnjo izobrazbe ekonomske smeri in

o       za izvajanje pravno premoženjskih nalog strokovnjaka pravne stroke s pridobljeno izobrazbo najmanj VI. stopnje;

 

Potrdilo o pridobljeni nacionalni poklicni kvalifikaciji


Potrdilo o pridobljeni nacionalni poklicni kvalifikaciji Operativni upravnik / Operativna upravnica

Priložiti je potrebno fotokopijo potrdila.

Fotokopija zavarovalne police za zavarovanje poslovne odgovornosti ali letno poročilo


Fotokopijo zavarovalne police za zavarovanje poslovne odgovornosti ali letno poročilo

o   Kapitalska ustreznost ali

o   zagotovitev zavarovanja poslovne odgovornosti ali

o   kombinacija obeh, skupno NAJMANJ do višine 1 EUR za vsak m2 površin nepremičnin s katerimi upravlja

 

Revizijsko poročilo o stanju sredstev rezervnega sklada

 

Revizijsko poročilo o stanju sredstev rezervnega sklada na dan 31.12. preteklega leta 

ali  potrjen izpis s strani banke o stanju sredstev rezervnega sklada, da ta izkazuje dejansko stanje in je to primerljivo s stanjem sredstev na računu oz. depozitu dne 31.12. preteklega poslovnega leta.

 

 

Dokazila o programski opremi za delitev stroškov upravljanja

 

Dokazila o programski opremi za delitev stroškov upravljanja, pri čemer kot dokazilo ustreza izjava o programski opremi, računalniških programih, ki jih uporablja za delitev stroškov upravljanja

Dokazila o sistemu preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja

 

Dokazila o sistemu preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja, pri čemer kot dokazilo ustreza izjava o načinu preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja.

Dokazila o izvedenih izobraževanjih oz. usposabljanjih strokovnih kadrov

 

Dokazila o izvedenih izobraževanjih oz. usposabljanjih strokovnih kadrov

Letno se mora vsaj 1 izobraževanja oz. usposabljanja udeležiti vsaj 20% zaposlenih. Kot dokazilo štejejo fotokopije potrdil o udeležbi ali potrdila o plačilu izobraževanj oz. usposabljanj.

Dokazilo o plačilu stroškov postopka

 

Pred oddajo vloge je potrebno plačati stroške postopka:

v znesku 100 EUR brez vključenega DDV, če ste član ZPN oz. v znesku 300 EUR brez vključenega DDV če niste član ZPN.

Prejemnik: GZS-ZPN, ID za DDV: SI73354376, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana

sklic 2060-612, 

TRR: 02924-0017841495, Banka: NLB Ljubljana, IBAN SI56029240017841495; SWIFT LJBASI2X ali

TRR: 04000-0277642459, Banka: OTP Banka d.d., IBAN SI560400-0277642459; SWIFT KBMASI2X.

Izpisek iz kazenske evidence Ministrstva za pravosodje za zakonitega zastopnika ali nosilca dejavnosti in za gospodarski subjekt

Izpisek iz kazenske evidence Ministrstva za pravosodje za zakonitega zastopnika ali nosilca dejavnosti in za gospodarski subjekt:

Navodila za pridobitev izpiskov so dostopna na spletni strani Ministrstva za pravosodje>>

o   Obrazec: Zahteva za pridobitev podatkov iz kazenskih evidenc – za fizične oseb

o   Obrazec: Zahteva za pridobitev podatkov iz kazenskih evidenc – za pravne osebe

Izpolnjen obrazec, ki mora biti lastnoročno podpisan, lahko oddate na sledeče načine:

·        preko portala eUprava;

·        skeniran zahtevek na elektronski naslov gp.mp@gov.si;

·        osebno v sprejemni pisarni Ministrstva za pravosodje v poslovnem času;

·        po pošti na naslov Ministrstva za pravosodje, Župančičeva 3, 1000, Ljubljana.

Na zahtevku navedite svoj e-naslov, kamor želite, da vam pošljejo potrdilo.

Potrdilo Inšpektorat Republike Slovenije za stanovanja


Potrdilo Inšpektorat Republike Slovenije za stanovanja, da gospodarski subjekt in/ali njegova odgovorna oseba v zadnjih 3 letih ni bila z globo pravnomočno kaznovana za prekršek po 7., 8., 11., 14., 22. ali 23. točki prvega odstavka 171. člena Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03, 18/04 – ZVKSES, 47/06 – ZEN, 45/08 – ZVEtL, 57/08, 62/10 – ZUPJS, 56/11 – odl. US, 87/11, 40/12 – ZUJF, 14/17 – odl. US, 27/17, 59/19, 189/20 – ZFRO, 90/21, 18/23 – ZDU-1O, 77/23 – odl. US in 61/24; v nadaljevanju: SZ-1)

o   Obrazec: Zahteva za pridobitev podatkov iz evidence prekrškovnega organa – za fizične osebe

o   Obrazec: Zahteva za pridobitev podatkov iz evidence prekrškovnega organa – za pravne osebe

Zahtevek za pridobitev podatkov pošljete na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za stanovanja, Vožarski pot 12, 1000 Ljubljana oz. po e-pošti: gp.irss@gov.si.

Potrdilo o plačanih davkih in prispevkih


Potrdilo o plačanih davkih in prispevkih ali izpis stanja s strani Finančne uprave Republike Slovenije (https://www.fu.gov.si/poslovni_dogodki_podjetja/potrdilo_o_poravnanih_obveznostih)

Vlogo za izdajo potrdila o poravnanih davčnih obveznostih odda davčni zavezanec zase, ko želi pri poslovanju ali v postopkih dokazati, da ima plačane vse obveznosti do FURS. Vlogo lahko odda tudi pooblaščena oseba oziroma odgovorna oseba pravne osebe.

Potrdilo o poravnanih davčnih obveznostih se izda po vložitvi vloge, če se vloži preko portala eDavki jo praviloma prejmete v roku nekaj ur, če pa je pisna ali ustna, pa najpozneje v 15 dneh od prejema vloge

Preveri ZPN


Strokovna službi preveri naslednje podatke:

-        da ste registrirani za opravljanje dejavnosti upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi (68.320 po SKD 2008);

-        da niste v postopku prisilne poravnave, stečajnem ali likvidacijskem postopku in da ni prenehal poslovati na podlagi sodne ali druge odločbe;

-        da v zadnjih 2 letih niste ravnali v nasprotju z določbami tretjega do petega odstavka 6. člena in tretjega odstavka 10. člena tega pravilnika,

-        da ste plačali stroške postopka v višini 300 EUR brez vključenega DDV če ni član ZPN oz. 100 EUR brez vključenega DDV, če je član ZPN.

 

Obrazec 5 - Priprava vloge za ponovno pridobitev certifikata

V primeru, da ste certifikat Zaupanja vredna družba že pridobili in pripravljate ponovno vlogo za pridobitev certifikata vam spodaj navedenih dokazil ni potrebno ponovno prilagati, če se v njih navedeni podatki od takrat niso spremenili

V tem primeru izpolnite Obrazec 5 >>    in označite za katera potrdila gre: 

o       je pri vas v rednem delovnem razmerju zaposlena vsaj ena oseba, ki ima pridobljeno vsaj VI. stopnjo izobrazbe in 10 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti ali VII. stopnjo izobrazbe in 5 let delovnih izkušenj v storitveni dejavnosti; ali pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo Operativni upravnik / Operativna upravnica

o       v obliki ustreznih delovnih razmerij ali s pomočjo dolgoročnih pogodb z zunanjimi izvajalci zagotavljate ustrezno kadrovsko strukturo izvajalcev posameznih nalog;

o       za delitev stroškov upravljanja uporabljate programsko opremo priznanih dobaviteljev;

o       imate vzpostavljen sistem preverjanja zadovoljstva uporabnikov storitev upravljanja;