Zbornica osrednjeslovenske regije

Novice


Arhiv: Jutro na zbornici: SE TUDI VI SPRAŠUJETE, KJE SE SKRIVA ZVESTOBA KUPCEV, DA JO PODJETJA TAKO TEŽKO NAJDEJO?

GZS Zbornica osrednjeslovenske regije vas v okviru srečanj s strokovnjaki vabi na JUTRO NA ZBORNICI

Se tudi vi sprašujete, kje se skriva zvestoba kupcev, da jo podjetja tako težko najdejo?

v sredo, 3.6.2015, ob 9.00

v poslovni stavbi WTC, Dunajska 156, Ljubljana, predavalnica 3, Gea College/medetaža A

Zaradi dobrega odziva udeležencev in aktualnosti teme smo se odločili za ponovitev predstavitve celovitega programa zvestobe – CLIP podjetja IDentiks kartični sistemi d.o.o.

Gost srečanja bo direktor podjetja, strokovnjak za upravljanje zvestobe kupcev Jure Triller.

Več o predavatelju: predstavitev Jure Triller

                                

V Sloveniji programi zvestobe obstajajo že dolgo, vendar gre večinoma le za spodbujanje nakupov oziroma pospeševanje prodaje s tako imenovanimi »karticami zvestobe«. Tako stranke v trgovino privabljajo le popusti, točke zvestobe ipd. Tak kupec je težko zvest, saj bo ob naslednjih popustih za enako stvar odšel drugam. Vprašanje, ki se nam postavlja je, kako prisluhniti kupcem in jih s pomočjo programskih orodij ter mehkih prijemov na dolgi rok narediti za svoje zveste stranke s tem, da jim rešitve ne predstavljajo ovire, ampak pomoč?

CLIP je celostna strategija, s katero pomagamo prepoznati prave kupce, vzpostaviti boljši odnos z njimi, jih razumeti, jim še bolj ugajati in seveda zaslužiti več. Kajti le s pravo ponudbo in doslednim izvajanjem skozi čas lahko postanejo vaši zvesti kupci. 

Dogodek je namenjen lastnikom in direktorjem podjetij, vodjem prodaje in marketinga, trgovcem in vsem, ki želijo izboljšati sodelovanje s svojimi strankami.

S pomočjo osnovne teorije in praktičnih primerov ter programskih orodij programa CLIP bo Jure Triller skupaj s partnerjem, poslovnim analitikom, Igorjem Smirnovom prikazal, kako sistem deluje, kakšne možnosti ponuja, od čistih osnov in preprostega pospeševanja prodaje do nagrajevanja in – kot cilj – razumevanja kupcev. Slednjega brez poslovne analitike in različnih programskih orodij ne moremo doseči.

Udeležba na predavanju je brezplačna.

PRIJAVE: Prosimo, izpolnite priloženo prijavnico. Število udeležencev v skupini je omejeno, zato prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma najkasneje do 1.6.2015. Prijave lahko pošljete na elektronski naslov mojca.pavlic@gzs.si.

Pripete datoteke

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.