Na novinarski konferenci pozvali Vlado RS k takojšnjim ukrepom

Prevozniki iz OZS in GZS na novinarski konferenci, dne 16.04.2019, opozorili na nakopičeno problematiko v prevozništvu, ki se sicer z resornimi ministrstvi rešuje a prepočasi. Od vlade in resornih ministrstev se zahteva takojšnje ukrepe, ki bi omogočili normalno poslovanje v panogi prevozništva.

Izpostavljene problematike:
- nelojalna konkurenca,
- zastoji na mejnih prehodih in problematika MP Karavanke,
- spodbude prevozniškemu sektorju,
- cenovna politika goriv,
- zaposlovanje (dolgotrajnost postopkov),
- prevozi potnikov.

V nadaljevanju in v pripetih dokumentih podajamo odziv v medijih, kjer si lahko preberete več.

»Imamo 8 tisoč prevozniških podjetij, ki zaposlujejo 35 tisoč oseb, ta sektor pa ustvari 7 odstotkov GDP. Zato zahtevamo, da se naši problemi začnejo reševati takoj. Vsak dan dobivamo klice prevoznikov iz vse Slovenije, ki so nezadovoljni in nas pozivajo, da moramo ukrepati. Če naše zahteve ne bodo izpolnjene v najkrajšem možnem času, ne izključujemo najbolj skrajnih ukrepov, kot je državljanska nepokorščina,« je bil na novinarski konferenci odločen Peter Pišek, predsednik Sekcije za promet pri OZS.

»Evropske države pomagajo prevoznikom z različnimi spodbudami. V Sloveniji nam je bilo pred dvema letoma marsikaj obljubljeno, ampak nič se ne zgodi. Spodbude pa potrebujemo za nove tehnologije in tehnološka vozila z opremo, ki je sodobna in primerna času. Mi predlagamo rešitve, odziva pa ni,« je poudaril Milan Slokar, predsednik Sekcije za prevoz blaga pri Gospodarski zbornici Slovenije. Po mnenju Slokarja bi morala država bolje poslušati prevoznike in skupaj z njimi iskati rešitve v obojestransko zadovoljstvo.

»Več kot dva meseca čakamo na enotno delovno dovoljenje. Postopki so namreč zelo dolgi. V Nemčiji in na Madžarskem imajo to rešeno v enem tednu. Kader lahko dobimo le iz tujih držav, saj ga v Sloveniji ni. Dobivamo ga iz BiH, Srbije in drugih držav bivše Jugoslavije. Z BiH imamo sporazum, ki vključuje dolge birokratske postopke. V Nemčiji lahko na primer tujega voznika zaposlijo v treh dneh. Ključni problem je sporazum. Po treh letih lahko voznik zapusti prvega delodajalca, potem gre lahko drugam. Slamnata podjetja jim ponujajo najrazličnejše ugodnosti, tudi plačujejo v gotovini. Enkrat moramo preiti od besed k dejanjem. Imamo predloge in rešitve, če nas bodo poslušali, bomo na koncu vsi zadovoljni,« je poudaril Boštjan Rojko, član IO Sekcije za prevoz blaga pri GZS.

RTVSLO: Prevozniki opozarjajo pred slamnato konkurenco: v enem letu zraslo 400 fiktivnih podjetij, Težave v panogi prevozništva se kopičijo

Pripete datoteke

Fotogalerija

Fotogalerija





 
Kažem 1 komentarjev
Avatar  xx 5 let nazajOdgovor

Tudi v panogi zdravstva se dogajajo grozljive stvari, razlika je v tem, da hočejo imeti vozniki v Sloveniji večjo plačo, ki jo pri nas imajo zdravniki. Se kdo vpraša kakšno odgovornost nosi zdravnik in kakšno voznik. Vlada mora odpreti oči malo širše.