ITALIJA: Ministrstvo za infrastrukturo in transport: Okrožnica 28/05/2019 št. 2/2019 prot. 10353: vleka turških polpriklopnikov

V pripetem dokumentu objavljamo okrožnico italijanskega ministrstva pristojnega za promet vezano na vleko (tranzit) polpriklopnikov, registriranih v državi nečlanici EU (Turčija itd.), ki prispejo v R.Italijo (italijanska pristanišča) po morju.

Okrožnica je torej zanimiva za vse tiste slovenske prevoznike, ki se ukvarjate recimo z vleko turških polpriklopnikov iz italijanskih pristanišč v druge države članice Skupnosti.

V nadaljevanju vam bom podal izvleček/bistvo iz tega kar je v okrožnici zapisanega:
- pojasnjeno je, da polpriklopnik, ki vstopa na italijansko ozemlje in je bil naložen v tretji državi (izven EU: kot recimo Turčiji) s ciljem raztovarjanja v drugi državi članici Skupnosti, predstavlja prevoz/transport med to tretjo državo in državo članico EU, pri čemer se italijansko ozemlje tranzitira, zaradi česar se taka vrsta prevoza lahko izvaja samo v okviru bilateralnega sporazuma med R.Italijo in zadevno tretjo državo (kot npr. Turčijo) in polpriklopnik mora spremljati ustrezna pravilno izpolnjena dovolilnica, dogovorjena v sklopu bilateralnega kontingenta dovolilnic med R.Italijo in zadevno tretjo državo;
- kontrolni/nadzorni organi na območju pristanišča morajo preveriti ali zadevni polpriklopniki (npr. "turški") ob vstopu na italijansko ozemlje imajo veljavno bilateralno dovolilnico (npr. med Italijo in Turčijo) in na dovolilnico odtisniti žig, kar dokazuje uporabo dovolilnice;
- polpriklopnik se nato v nadaljevanju (po kontroli dovolilnice in žigosanjem dovolilnice) lahko zapne za vlačilec registriran v drugi državi članici Skupnosti za tranzit R.Italije in namembnim krajem v drugi državi članici Skupnosti;
- vlečno vozilo, registrirano v drugi državi članici Skupnosti, mora imeti izdan izvod licence Skupnosti za vozilo (se pravi slovenski prevoznik lahko ta prevoz oziroma ta del poti opravi na podlagi licence Skupnosti);
- zadevni polpriklopniki (iz tretjih držav), ki se preko italijanskih pristanišč vračajo v tretje države (npr. Turčijo) morajo tudi ob povratku ne glede na to ali so polni ali prazni ponovno predložiti dovolilnico, ki mora biti kontrolirana;
- med cestnimi pregledi oziroma v sklopu nadzora na cesti so kontrolni organi usmerjeni, da preverijo ali ima prevoznik izdano licenco Skupnosti in je v vozilu izvod licence Skupnosti za vozilo, pri čemer ne bodo gledali ali iskali dovolilnic, ki jih morajo kontrolirati v pristanišču in se nanašajo na vstop/izstop polpriklopnika iz italijanskega ozemlja.



Vir/Povezave:
http://www.mit.gov.it/normativa/circolare-numero-2-del-28052019
https://www.asaps.it/67067-_ministero_delle_infrastrutture_e_dei_trasporti&8232;_trasporto_internazionale_di_mer.html

Pripete datoteke

Fotogalerija