Povzetek nekaterih glavnih kompromisov/kaj več po uradni objavi:
Pravila napotitve • Brez nekih sprememb, saj sta se Evropski parlament in Svet že dogovorila. • Pravila napotitve bodo veljala od prvega dne tako za kabotažo kot mednarodne prevoze. • Iz pravil o napotitvi bodo izvzeti bilateralni prevozi (plus ena dodatna dejavnost nakladanja in / ali raztovarjanja v vsako smer ali nič pri izhodu in do dve ob vrnitvi) in tranzit (brez natovarjanja / razlaganja blaga) in začetni / končni cestni del kombiniranega prevoza, če cestni del sam obsega bilateralni prevoz.
Časi voženj in počitka • Vozniki se morajo vsake 4 tedne vrniti v državo članico sedeža svojega delodajalca ali v bivališče voznika. • Vozniki bodo lahko preživeli 2 zaporedna skrajšana tedenska počitka le, če se ukvarjajo z mednarodnim prevozom in se vrnejo domov vsake 3 tedne. • Rednega tedenskega počitka in daljšega počitka ne bo dovoljeno opravljati v vozilu ali na parkirišču. Opravljali bi se naj le v primerni namestitvi, ki je lahko v bližini parkirnega prostora. • Komisija bo razvila standarde za varna in varovana parkirišča za tovornjake (SSTPA) in na ustreznem spletnem mestu zagotovila ustrezne informacije, vključno z lokacijo SSTPA. Dostop do trga / kabotaža • Vozila se bodo vsakih 8 tednov dolžna vrniti v državo članico sedeža. • Sedanja pravila kabotaže bodo ohranjena, kar omogoča 3 kabotaže v 7 dneh. • Za kabotaže bo uvedeno obvezno 4-dnevno obdobje hlajenja. Še vedno je mogoče, da se države članice odločijo in blokiraju sporazum tekom zasedanja COREPER naslednjo sredo. Vendar je le-to malo verjetno, saj nasprotujoče države članice vzhodne Evrope ne zberejo dovolj glasov/večine za blokiranje.
V nadaljevanju objava Twitter - pogajalci