Nizozemska: napotitev voznikov - 6 mesečno prehodno obdobje

Nizozemska: napotitev voznikov - 6 mesečno prehodno obdobje


Obveščali smo, da Nizozemska s 1. marcem 2020 uvaja obveznost napotitve voznikov (glej novica: Nizozemska: najava napotitev voznikov s 1.marcem 2020), pri čemer je potrebno imenovati tudi kontaktno osebo na Nizozemskem za komunikacijo z nadzornimi organi. V zvezi z imenovanjem kontaktni oseb so se pojavila številna vprašanja, na katera pristojni nizozemski organi še iščejo odgovore in rešitve. 

Vsled odprtih vprašanj je Nizozemska tudi uradno sprejela 6-mesečno "prehodno obdobje", ko nadzorni organi ne bodo izrekali glob zaradi opustitve napotitve. Prehodno obdobje je definirano v 6.členu Uredbe ministra za socialne zadeve in zaposlovanje z dne 6. februarja 2020, objavljene v Uradnem listu NL, številka 8613, z dne 14. februarja 2020.

S strani nizozemskega združenja prevoznikov smo sicer prejeli tudi informacijo, da pristojno nizozemsko ministrstvo išče začasno rešitev v smeri, da bo sicer kontaktno osebo še vedno potrebno imenovati, ne bo pa potrebno vpisati naslova na Nizozemskem. To rešitev naj bi v kratkem testirali na spletni strani napotitev. Dokler predvidena rešitev ne bo vzpostavljena nam s strani nizozemskega združenja svetujejo, da se napotitev ne opravlja, saj je uradno predvideno prehodno obdobje.

Na podlagi teh dejstev svetujem, da se z napotitvijo voznikov na NL v začetku počaka, vsaj toliko časa, dokler se ne razrešijo odprta vprašanja glede imenovanja kontaktne osebe. 

Več informacij bomo posredovali, čim bodo znane nove okoliščine in razrešena odprta vprašanja.

Pripete datoteke

Fotogalerija





 
Kažem 2 komentarjev
Avatar  [Trackback] 4 let nazajOdgovor

Trackback from Domain: gzs.si


Nizozemska: napotitve voznikov od 1.septembra 2020https://www.gzs.si/zdruzenje_za_promet/vsebina/Novice-za-newsletter/ArticleID/76448/nizozemska-napotitve-voznikov-od-1septembra-2020

Avatar  Polona Adamlje Kresnik 4 let nazajOdgovor

Pozdravljeni, vsakodnevno spremljamo novosti na področju mednarodnega transporta, saj delamo v večji meri s slovenskimi avtoprevozniki. Spremembe naj bi uvajale evropske države in to vsaka zase, kljub načelu enakih evropskih pravil, z namenom katerega so države sploh ustanovile EU. Razlog za to naj bi bilo preprečevanje dumpinga pri izvajanju transporta - učinek pa je ravno obraten, saj imajo podjetja, ki izhajajo iz EU vsakodnevno več nepotrebnega birokratskega dela, nadzora je premalo, znotraj EU (vsaj v Sloveniji) se še vedno prevažajo neustrezno opremljeni in tehnično vprašljivi tovornjaki z bolgarskimi, romunskimi tablicami, ki nimajo niti A-1 obrazca, niti prevedenih pogodb o zaposlitvi in plačilnih list v 20 različnih jezikih, s ponarejenimi dovolilnicami, nimajo ustanovljenega podjetja v Sloveniji ali EU območju, niti ne izpolnjujejo prijav "napotenih delavcev" z razno raznimi obrazci ZKO, ipd. Nimajo lastnih parkirišč in kamione puščajo na bencinskih črpalkah. Nimajo kontaktne osebe v državah v kateri izvajajo prevoze (npr. v Sloveniji). Dnevno poslušamo težave avtoprevoznikov s terena in glede na to, kakšne zahteve vse morajo slovenski avtoprevozniki izpolnjevati, ko odpeljejo kakšno "furo" čez mejo, me zanima ali ima tudi Slovenija izveden kakšen tak ukrep kot npr. Francija, Italija, Avstrija, Nizozemska....itd.? V kolikor ga nima, ali ga namerava sprejeti in kdo bo/ ali že spremlja vse te dokumente na terenu in preverja "delo na črno", ki jih izvajajo tuji avtoprevozniki v Republiki Sloveniji? V kolikor ne bo nadzora, kljub vsakodnevnim dodatnim zahtevam po izpolnjevanju raznoraznih obrazcih, ki jih nato nihče ne preverja, namreč ne bomo mogli zajeziti "dumpinga". LP