Glavni rezultati Zaračunavanje cestnin (evrovinjeta) Ministri in ministrice so začeli neformalno videosejo z orientacijsko razpravo o predlogu za revizijo pravil EU o zaračunavanju cestnin (direktiva o evrovinjeti). Cilj predloga je reševanje pomembnih vprašanj, kot so emisije toplogrednih plinov in drugi vplivi na okolje, zastoji in financiranje cestne infrastrukture. Predsedstvo je v informativnem dopisu ministre in ministrice pozvalo, naj izrazijo svoja stališča glede dveh vprašanj: morebitne možnost, da države članice vozila z največjo dovoljeno maso med 3,5 tone in 7,5 tone pod posebnimi pogoji izvzamejo iz obveznosti plačevanja cestnin ali uporabnin; nujnosti oziroma nenujnosti soglasja vseh držav članic, ki jih to zadeva, če bi država članica k infrastrukturni pristojbini, ki se zaračunava na posebnih cestnih odsekih na območjih z velikimi zastoji, hotela dodati določen pribitek, pri čemer so države članice, ki jih to zadeva, tiste, ki so del tega koridorja in mejijo na odsek koridorja, za katerega se uporablja pribitek. Predsedstvo je ob koncu razprave ugotovilo, da je glede obeh vprašanj na pravi poti, zato se bo lotilo priprave osnutka pogajalskega mandata za sejo Odbora stalnih predstavnikov Sveta 18. decembra. Posodobljena pravila o zaračunavanju cestnin bodo bistveno prispevala k prizadevanjem EU za okolju prijaznejši in bolj trajnosten promet ter za doseganje ciljev zmanjšanja emisij CO₂ v cestnem prometu do leta 2030. Napredovanje te zadeve je bilo pomembna prednostna naloga nemškega predsedstva in prepričan sem, da se bomo do konca našega mandata lahko dogovorili o stališču Sveta. Andreas Scheuer, nemški zvezni minister za promet in digitalno infrastrukturo ter predsedujoči Svetu Informativno gradivo o reviziji direktive o evrovinjeti