Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: Ali se dobri prodajalci res že rodijo?

Vabimo vas na izobraževalno-poslovni zajtrk »Ali se dobri prodajalci res že rodijo?«, 
v četrtek, 6.2.2014, med 9. in 11. uro v Centru Draš v Mariboru.

Na dogodku, ki je namenjen direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje in vodjem kadrovskih služb se bomo posvetili naslednjim aktualnim izzivom:

  • Stroške smo že oklestili. Kako pa povečamo prihodke? 
  • Prodajalce pošiljamo na razna izobraževanja, a pravega učinka kar ni… 
  • Kako v turbulentnih časih motivirati sodelavce, še posebno tiste v prodaji?

 

Kakšno je stanje glede prodaje v vašem podjetju?

Danes se vse preveč podjetij v Sloveniji srečuje s:

  • Padanjem prodaje. Stranke manj naročajo in slabo plačujejo.
  • Konkurenca je vedno hujša. Vse se vrti le še okrog cen, ki pa so že tako nizke.
  • Morali bi pridobiti nove stranke. Pripravljamo veliko ponudb in predstavitev, a ni pravega rezultata.
  • Napovedovanje prodajnih rezultatov je postala nočna mora.
  • Prodajalce pošiljamo na razna izobraževanja, učinka pa praktično ni.
  • Zaradi neuspehov je klima slaba. Kako motivirati sodelavce?
  • Domači trg se krči. Kako prodreti na tuje trge?

Imamo slabo in dobro novico, ki se nanaša na prodajo.

Najprej slaba novica. Prodajna funkcija v Sloveniji je slabo razvita. Med najpogostejšimi razlogi zakaj je temu tako so: osredotočenost na lastne izdelke in podjetje, nejasna ali manjkajoča edinstvena ponudba vrednosti, informacije o strankah so pri prodajalcih ne pri podjetju… Mogoče bo slišati nenavadno, vendar je to hkrati dobra novica. Ravno tukaj se namreč skriva priložnost za preboj v prodaji, ker je veliko možnosti za izboljšanje.

Uspeh tako posameznika, kot podjetja je manj odvisen od trenutne situacije, kot od naravnanosti. Ali vidimo povsod ovire, težave, smo polni izgovorov ali pa se soočamo z izzivi, iščemo rešitve, vidimo priložnosti.

V četrtek, 6. februarja bomo iskali rešitve, se ukvarjali s priložnostmi in spoznali, kako so kljub turbulentnim razmeram slovenska podjetja in posamezniki s pomočjo sistema Inteligentna prodaja™ izboljšali prodajo.

 

Program dogodka »Ali se dobri prodajalci res že rodijo?«

1. Izzivi (vodij) prodaje? / Vaši izzivi?

  • Stroške smo že oklestili. Kako pa povečati prihodke?
  • Prodajalce pošiljamo na razna izobraževanja, a brez pravega učinka…
  • Kako v teh turbulentnih časih motivirati sodelavce v prodaji?

2. Sodoben prodajni sistem in akademija Inteligentna prodaja™

  • Prodaja ni umetnost, temveč stroka, ki se jo da naučiti. »Dobre prodajalce se da narediti!«
  • V kakšne prodajalce se splača vlagati?
  • Pot do uspeha: uskladitev pravih ljudi, procesov in orodij.

3. Primer iz prakse – »case study«

Svojo praktično izkušnjo in rezultate, kako so izboljšali prodajo v lastnem podjetju s pomočjo sistema Inteligentna prodaja™,  bo predstavil Niko Kumar, direktor Valtex & Co. d.o.o.

4. Brezmejno druženje in mreženje

Čas po 11.00 uri je namenjen dilemam in vprašanjem s katerimi se srečujete na področju prodaje v vašem podjetju. Izkoristili pa ga bomo tudi za spoznavanje, druženje in mreženje, zato ne pozabite vizitk.

 


Prijave:

Za udeležbo izpolnite spodnjo prijavnico. 
Dogodek je brezplačen, vendar je število mest omejeno na 30.

 

Skozi izzive sodobne prodaje vas bosta popeljala

mag. Aleš Planina, direktor IPR d.o.o.
Podjetjem pomaga do boljših prodajnih rezultatov. V ta namen je razvil sistem Inteligentna prodaja™. Ne podaja le sodobnih prodajnih pristopov, temveč pomaga tudi v najtežjem delu - vpeljavi izboljšav v prakso. Zelo dobro ve, kaj pomeni uvajanje sprememb v praksi, saj je bil Software Account Manager v IBM Slovenija d.o.o. ravno v času, ko se je le-ta transformiral iz izdelčnega načina prodaje v prodajo rešitev. Poleg tega je kot direktor Organizacije in informatike uspešno vodil tudi projekt vpeljave SAP v Ljubljanskih mlekarnah, d.d.

Primer dosežka iz prakse: Podjetje Valtex & Co. d.o.o. je pred pričetkom krize na podlagi 4 hladnih klicev dogovorilo 1 sestanek, potem pa so za 1 sestanek potrebovali 8 hladnih klicev. Zato so se za pomoč obrnili na Aleša in skupaj izvedli enomesečni projekt, po katerem so v povprečju iz nekaj več kot 2 hladnih klicev dogovorili 1 sestanek. Tako so pridobivanje potencialnih kupcev v enem mesecu izboljšali za 3x.

Zvezdana Lubej, ustanoviteljica Kadrovske asistence in country manager Profiles International za Slovenijo
Je strokovnjakinja s 15 letno prakso za razvoj vodstvenih kompetenc, knowledge managementa in optimizacije procesov. Na področju selekcije kadrov je še posebej specializirana za selekcijo prodajnih kadrov, zato je v Slovenijo pripeljala vrhunska mednarodno uveljavljena orodja Profiles International, ki se uspešno uporabljajo tudi za gradnjo in razvoj prodajnih timov. S svojimi izkušnjami na področju upravljanja znanja, razvoja kadrov in procesne odličnosti sodeluje pri gradnjinajvečje zavarovalne prodajne mreže na področju zavarovanj v Sloveniji. Kot mentorica znanje že 5 let predaja mladim in jim pomaga pri vzpostavljanju kariere.


Organizatorji dogodka:

IPR d.o.o. in Kadrovska asistenca v okviru promocije akademije Inteligentna prodaja™ ter Združenje gospodarstvenikov Maribora. Partner dogodka je Gospodarska zbornica Slovenije.


Veselimo se srečanja z vami!

Fotogalerija