Novice


29.3.: Kako ustvariti dobro znamko ali preoblikovati staro?

Najprej je ideja... Robert De Niro v vlogi mafijca zaupa svojemu psihiatru: ˝pametna misel bi bila osamljena v moji glavi….˝ Tudi odlična ideja lahko osamljena zbledi, če ne ustvarimo poti za uresničitev. Zdi se, da so okrog nas posamezniki, ki se jim je s preprosto idejo ˝posrečil˝ odličen rezultat. Pot od rojstva ideje do poslovnega uspeha je danes kratka. A poslovna sreča nas ne obišče, če nismo pripravljeni. Učinkovita predstavitev ideje nam omogoči skok čez prvo oviro. Ko zgradimo prepričljivo zgodbo o izdelku, storitvi, podjetju ali osebi, smo ustvarili znamko, če jo oblečemo tako, da je privlačna za oko in izraža naše vrednote in značaj, je vizualna identiteta tista, ki bo zapeljivo komunicirala s svetom. Tako ustvarimo pot od ideje do rezultata. Sreča je le dodana vrednost.

21.3.: Poslovna pogajanja z Derekom Ardenom

V Slovenijo prihaja "Mr. Negotiator", ki vam bo zaupal tehnike pogajanj največjih svetovnih mojstrov!

Arhiv: 14.2.: Digitalna realnost in trendi Google

Ne zamudite! Prvi seminar iz cikla Go Digital Digitalna realnost in trendi Google torek, 14. februar 2017, od 9.30 do 11.30, Ljubljana, GZS, dvorana A Kakšno je stanje digitalizacije pri nas in v svetu, kje so največji izzivi in kakšni so trendi. Več o tem boste izvedeli na seminarju 14. februarja.

Arhiv: 14.2.: Digitalna realnost in trendi Google

Ne zamudite! Prvi seminar iz cikla Go Digital Digitalna realnost in trendi Google torek, 14. februar 2017, od 9.30 do 11.30, Ljubljana, GZS, dvorana A Kakšno je stanje digitalizacije pri nas in v svetu, kje so največji izzivi in kakšni so trendi. Več o tem boste izvedeli na seminarju 14. februarja.

Arhiv: 27.1.: Uglašeno vodenje

Trojček "Uglašeno vodenje" iz cikla Kreativno vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike vodenja: prvega za tiste, ki želijo več ustvarjalnosti in etike, drugega za tiste, ki želijo voditi timsko in z zaupanjem, tretjega pa za vse, ki se soočajo z mlajšimi generacijami v timu (tkim ipsiloni).

Oglaševanje 2017

So vaši kupci podjetja? Izkoristite ciljno usmerjeno oglaševanje preko GZS!

Arhiv: 9.12.: 12 dejavnikov inoviranja

Vse več vodij se zaveda pomena ustvarjalnosti in prevzema osebno odgovornost za inoviranje v podjetju. Načinov, kako voditi in uresničevati inovacijske postopke, je toliko, kot je organizacij. Če boste prepoznali in razumeli posebnosti inoviranja v vašem konkretnem primeru in posledično izvajali prave aktivnosti, bo vaša organizacija imela največ koristi od inoviranja.

Arhiv: 16. 2.: Kako preživeti med dvema ognjema

Vodje na srednjem nivoju se pogosto nahajajo med dvema ognjema: na eni strani je vrhnji menedžment ali lastniki, na drugi strani pa so podrejeni.

Arhiv: 25.11.: Od ideje do rezultata

Najprej je ideja…. Robert De Niro v vlogi mafijca zaupa svojemu psihiatru: ˝pametna misel bi bila osamljena v moji glavi….˝ Tudi odlična ideja lahko osamljena zbledi, če ne ustvarimo poti za uresničitev. Zdi se, da so okrog nas posamezniki, ki se jim je s preprosto idejo ˝posrečil˝ odličen rezultat. Pot od rojstva ideje do poslovnega uspeha je danes kratka. A poslovna sreča nas ne obišče, če nismo pripravljeni. Učinkovita predstavitev ideje nam omogoči skok čez prvo oviro. Ko zgradimo prepričljivo zgodbo o izdelku, storitvi, podjetju ali osebi, smo ustvarili znamko, če jo oblečemo tako, da je privlačna za oko in izraža naše vrednote in značaj, je vizualna identiteta tista, ki bo zapeljivo komunicirala s svetom. Tako ustvarimo pot od ideje do rezultata. Sreča je le dodana vrednost.

Arhiv: 20. 10.: Zaključevanje prodajnih pogajanj

„Ko stranka sede z vami k poslovnemu razgovoru ali pride v vašo trgovino ima neko željo. In samo od vas je odvisno, ali bo kupila pri vas ali pri vaši konkurenci.”