Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: Ali tudi vaš prodajnik dela marketing za konkurenco?

Dober lastnik ali direktor podjetja ve, da bi v proizvodnji improvizacija lahko bila usodna. Menite, da je v prodaji kaj drugače?
Metka Pal

Arhiv: Kako je z izplačilom dela plače za poslovno uspešnost

Kriterij efektivne prisotnosti na delu ustvarja učinke vsaj posredne diskriminatornosti v primerih, ko gre za odsotnosti posameznikov ali skupine oseb iz osebnih razlogov, meni Zagovornik načela enakosti.
Metka Penko Natlačen, Pravna služba GZS

Arhiv: Zaposleni so najboljši in najcenejši inovatorji

Vsakdo lahko prebudi otroka v sebi in spet postane ustvarjalen. V podjetjih se to počne z ustvarjanjem inovacijske kulture. Zaposlenim je treba dati priložnost, jih spodbuditi in primerno nagraditi. Tako profitirajo oni in podjetje samo.

Arhiv: Miti o resnici o kreativnosti

»Če hočete nekaj novega, morate nehati delati nekaj starega,« je rekel Peter Drucker. In temu rečemo kreativnost! O njej obstaja nešteto mitov. Kaj kreativnost torej ni. In kaj kreativnost je.

Arhiv: Umetnost in voditeljstvo: moč in namen kreativnosti

Umetnost in voditeljstvo sta v preteklosti - in tudi danes - medsebojno sodelovala. Njuno preživetje in napredek sta odvisna od kreativnosti in premagovanja kreativnih omejitev.

Arhiv: Agilnost je treba živeti, ne le uporabljati

Raziskave, ki so jih opravili v podjetjih Deloitte in McKinsey, so pokazale, da si več kot 90 odstotkov direktorjev želi, da bi njihova organizacija postala agilna. Kakšna sploh je agilna organizacija?

Arhiv: Razburljiva igra našega duha, ki se nikoli ne konča

Inovativnost je razburljiva igra našega duha, ki pa jo je smiselno pravilno fokusirati. Osnovno veliko vprašanje torej je, kam ustvarjalnost usmeriti.

Arhiv: NOVOLETNI PAKET WEBINARJEV

Cenjeni poslovni partnerji in člani GZS, v letošnjem, neobičajnem in resnično zahtevnem letu v vseh pogledih, smo na Gospodarski zbornici Slovenije posneli številne webinarje, v katerih so sodelovali najboljši s področij splošne psihologije, komunikacije in prodaje, prijave na evropske projekte in še bi lahko naštevali. Bližajo se prazniki in dela prosti dnevi, ko bo verjetno nekoliko več časa za osebno rast in nadgradnjo znanj.

Menedžer kot vizionar, strateg in junak

Pri vodenju podjetja je zelo pomembno, da se zavedamo svojih virov, zato je ključno, da spoznavanje širine nezavednih vsebin začnemo pri sebi.

Arhiv: Manager kot vizionar, strateg in junak

Arhiv: Manager kot vizionar, strateg in junak

GZS-jev seminarski trojček MANAGER KOT VIZIONAR, STRATEG IN JUNAK je namenjen posameznikom, vodjem in podjetnikom, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo s pomočjo zavestnega obvladovanja nezavednega.

Datum: 14. 2. 2019 / 9:00 - 16:00
Kraj: GZS dvorana A
Predavatelji: mag. Urška Ajdišek, mag. Mojca Leben in dr. Jure Knez
Kontakt: Petja Orehek Jerman, petja.orehek.jerman@gzs.si, T: 01 5898 480