17. 3. 2017, od 9.00 do 16.00, GZS, dvorana A
Aktualna vsebina in odlične predavateljice so navdušile udeležence decembrskega trojčka. Zato seminar ponavljamo. Ne zamudite ga! Trojček Kako vodim sebe, tim in organizacijo? iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike vodenja, od ozko usmerjenega na posameznika, malo širše na tim ter v najširši obliki – na organizacijo. Vsi trije sklopi so sestavljeni iz seminarskega in delavniškega dela. Vsebine pa bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi.
9.00 – 11.00
KAKO VODIM SEBE? Jana Šušteršič
11.30 – 13.30
KAKO VODIM TIM? Nataša Tovornik
14.00 – 16.00
KAKO VODIM ORGANIZACIJO? Teja Breznik Alfirev
Kotizacija za člane GZS: 140,00 EUR (že vključena popust in DDV)
Kotizacija za nečlane: 190,00 EUR z vključenim DDV
Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.
Dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
KAKO VODIM SEBE?
Jana Šušteršič
Posameznik je temelj vsakega tima in organizacije. Večina zaposlenih želi delati dobro in dosegati dobre rezultate. Enako želi tudi večina vodij. Kako to, da se toliko enih in drugih pritožuje drug nad drugim in nad situacijo? Velik korak, ki ga lahko naredimo kot vodje, je, da dobro spoznamo in spremljamo sami sebe, svoja prepričanja, čustva in vpliv našega vedenja na sodelavce.
Jana Šušteršič je univerzitetna diplomirana psihologinja, registrirana EuroPsy psihologinja. Podiplomski študij menedžmenta je zaključila v Avstraliji. Je specializantka transakcijske analize pod mentorstvom priznanih Tonyja Whitea, Julie Hay in Nevenke Miljkovič, NLP learning coach, vodja delavnic Umetnost inoviranja in mentorica mladim psihologom. Je nacionalna koordinatorka za program TAPA (Transactional Analyses Proficiency Award) v Sloveniji. Vodi zasebno psihološko prakso, v okviru katere izvaja selekcijo in razvoj kadrov, psihometrična testiranja, coachinge, treninge v organizacijah, psihološka svetovanja za razvoj vodstvenih kompetenc in za osebno rast.
V drugem delu seminarja bomo nagovorili vlogo vodje v posameznih razvojnih fazah tima. Razumeli boste, zakaj vas v določenem trenutku sodelavci ne sprejemajo in zakaj je tako pomembno, da ko stvari začnejo teči tekoče, ne zaspite na lovorikah. Ker je v današnjem času ključno, da imamo zavzete sodelavce, ki iščejo učinkovite reštive za poslovne probleme, bomo s pomočjo modela situacijskega vodenja in GROW coaching modela razvili pristop za pogovor s sodelavci, ki bo razvijal njihove kompetence, odgovornost in zavzetost.
Nataša Tovornik je coach in trener, ki uživa, kadar lahko pomaga ljudem doseči spremembe v vodenju, dvigu osebni odličnosti in izboljšanju odnosov. Vodenje je njena strast. Verjame, da lahko vodimo druge, dosegamo zastavljene cilje in živimo v ravnovesju – ko postanemo voditelji svojih življenj. Navdih za svoje delo črpa iz petnajst let izkušenj na vodilnih položajih ter kot svetovalka uspešnim podjetjem in posameznikom v različnih panogah in državah. Svoje znanje širi tudi preko lastnih blogov in kot gostujoča avtorica na temo vodenja MQ revije Združenja Manager. Je Strenghts Deployment Inventory (SDI©) moderator (1. in 2. stopnja), Možganom prijazen trener in ITOL član, NLP Mojster Praktik, certificirana za Spiral Dynamics Integral (Level 1). Je tudi certificirana INSIGHTS©KRO svetovalka ter preizkušena predavateljica. Pridobila pa je tudi mednarodni certifikat za izvajanje treningov za skupine po metodologiji People 1st.
Po eni strani se več kot 75 % zaposlenih ne počuti zavzetih in motiviranih pri delu ter posledično ne dajo najboljšega, kar bi lahko ponudili, po drugi strani vodilni po celem svetu uvrščajo pomanjkanje talentov in motivacije ljudi med svoje tri glavne izzive. Kako je mogoče, da delodajalci in delavci ne znajo rešiti tega paradoksa? Kaj so razlogi, da se snujejo strategije, ki jih nato večina ne zna uresničiti? Zakaj je tako težko oblikovati agilne in sodelovalne organizacije, za katere menedžment sam trdi, da so predpogoj za uspeh v sodobnem svetu? Kaj je potrebno delati drugače, da bodo spremembe trajne, in da bodo imele dejanski vpliv na razvoj in uspeh organizacij sodobnega časa.
Teja Breznik Alfirev je svetovalka, specializirana za področje strateškega HR menedžment. Organizacijam pomaga pri postavitvi strategij ter njihovi izvedbi preko postavitve sistemov upravljanja delovne uspešnosti zaposlenih ter aktivnim upravljanjem kulturnih značilnosti organizacij. Izvaja storitve s področja strateškega HR menedžmenta in sistemov vodenja, usposabljanja in izobraževanja s področja HRM procesov in izvedbe coachingov za vodilni kader. Diplomirala je iz menedžmenta v turizmu ter nadaljevala študij iz splošnega menedžmenta, vendar realno vrednost svojega izobraževanja vidi iz področij transakcijske analize, zaključenega akreditiranega programa za coacha pri mednarodni coaching zvezi, pridobljenih licencah za moderiranje SDI delavnic in coachingov (stopnja 1 in 2) ter predvsem iz stalnega samoizobraževanja ter učenja iz izkušenj. Njeno delo je bilo že večkrat opaženo, je prejemnica več strokovnih nagrad (npr. leta 2012 je bila HR managerka leta), predavateljica na strokovnih in poslovnih dogodkih ter avtorica številnih strokovnih člankov.
»Priporočam udeležbo vsem direktorjem/predsednikom uprav in ostalemu vodstvu na vseh ravneh vodenja.«
»Hitrim sodobnim spremembam sledijo le najboljši, zavzeti posamezniki, ki delajo v ustreznem okolju, ki jim ga morajo zagotoviti vodilni. Potrebno je znati prepoznati te ogromne rezerve in odkriti potrebo po spremembah, kar ti ob pomoči izkušenih predavateljic zagotovo lažje uspe. Spremembam se moramo prilagajati tudi mi sami. To je tisto sporočilo, ki se mi je najbolj vtisnilo v spomin. Torej tudi uspešni so lahko še boljši. Če jim želite slediti, je tovrsten seminar pravo ogledalo!«
Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.
Soorganizatorja:
Več informacij: Petja Orehek petja.orehek@gzs.si T: 01 5898 480