Na aktualnem izobraževalnem dogodku te jeseni s področja marketinga in prodaje, boste izvedeli vse o tem, kako z učinkovitim marketingom vplivamo na odločanje kupcev in percepiranje potrošnje, kateri so najbolj sodobni prijemi in kako izkoristiti vzorce, ki so za človeštvo značilni že tisočletja, da ljudje vedno bolj počnemo to, kar od nas pričakuje marketing.
Osvojili boste znanja in tehnike, ki vam bodo omogočale vpliv na psihologijo in obnašanje vaših kupcev, tako za B2C, kot tudi za B2B segment.
Vsebina seminarja je prilagojena tako, da jo lahko aplicirate na vaše podjetje, brand, izdelek ali osebo - samega sebe, kot blagovno znamko.
Z vami bodo delili znanje trije uveljavljeni strokovnjaki, ki se vsakodnevno ukvarjajo z (nevro)marketingom.
Naj uporaba najnovejših rešitev in prijemov v marketingu postane vaš faktor diferenciacije in pomembna konkurenčna prednost!
Nevroretorika & Kampanje prepričevanja Mag. Sebastjan Jeretič
Kotizacija: 168,00 EUR + DDV Kotizacija vključuje strokovno predavanje, vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavatelji in izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka.
Popusti:
Odjave: Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je dva dni pred izvedbo seminarja. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.
1. Sodobni marketing Tomaž Pavlica
Spoznali boste kako danes marketing vpliva na naše odločanje in percepiranje potrošnje:
Spoznali boste najnovejše rešitve in prijeme v marketingu, ter kako jih vključiti v marketinške in prodajne aktivnosti, ter tako povečati učinkovitost vašega marketinga in prodaje!
Tomaž Pavlica je diplomirani ekonomist s končanim MBA in več kot 20 letnimi izkušnjami v vodenju v regiji in Srednji Evropi. Večino časa je vodil posle, projekte in time, s katerimi je kreiral spremembe in nove poslovne modele. 7 let je delal v korporaciji OMV, kot direktor maloprodaje v Sloveniji, direktor marketinga za regijo Adriatic in kot direktor marketinga v OMV GmbH na Dunaju. Leta 2010 je ustanovil svoje podjetje in se sedaj ukvarja s svetovanjem in interim managmentom na področjih prodaje, marketinga, razvoja novih poslovnih modelov, optimizacije poslovnih procesov in projektnega vodenja.
2. Nevroretorika & kampanje prepričevanja Mag. Sebastjan Jeretič
S pomočjo nevroznanosti je sodobni marketing ugotovil, kako oblikovati sporočilo, da doseže pozornost in sproži ustrezna čustva, ter se učinkovito zasidra v spominu. Spoznali boste kako lahko tudi vi, s pomočjo novih dognanj oblikujete vsako sporočilo, da doseže željeno pozornost, ter seveda željen rezultat. Na seminarju bodo predstavljeni konkretni primeri, kako postaviti učinkovit okvir in kako le-ti delujejo na sprejemanje naših argumentov. Koraki prepričevanja nas vodijo prek doseganja pozornosti, sprožanja čustvene vzburjenosti, sidranja v spomin pa vse do sprožanja želje. To je pot, ki jo prehodimo prek posameznih faz kampanje: analiza, strategija, operativni načrt, izvajanje kampanje, evalvacija učinkov. Izvedeli boste kako kar najbolj učinkovito uporabljati nova spoznanja nevromarketinga v vseh korakih oz. fazah vaše promocijske kampanje. Izvedeli boste tudi na kaj morate biti še posebej pozorni ter kako vam lahko moderna tehnologija pomaga dvigniti učinkovitost posamezne faze.
3. Nevromarketing: hard facts Manuel Kuran
Pristopi pri prodaji in marketingu v 90ih in danes so povsem druga zgodba. Zdi se, kot da je med enim in drugim obdobjem minilo nekaj svetlobnih let. V tretjem sklopu seminarja, bo potekala praktična analiza konkretnih oglasnih kampanj iz Slovenije in Evrope. Prikazano bo kako danes aplikativna nevroznanost zajema in analizira različne vizualne dražljaje.
Manuel Kuran je kognitivni psiholog in so-ustanovitelj BlacBoxa, prvega slovenskega data driven podjetja za zajem in analitiko različnih vizualnih dražljajev v JV Evropi. V svojem dosedanjem delu je v podjetju BlackBox analiziral več kot 200 oglasov iz širše Adria regije. Aplikativni nevroznanosti in družboslovnemu raziskovanju se posveča zadnjih 10 let. Bil je asistent za kognitivno psihologijo. Trenutno se v BlackBoxu posveča razvijanju produktov in storitev za uporabo merjenja možganov v realnem vsakdanjem življenju.
Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.
Soorganizatorja:
Več informacij: Andreja Abram andreja.abram@gzs.si 01 5898 129