Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: 24. 11. 2015: Nevromarketing - ustvarite novo konkurenčno prednost


NEVROMARKETING - 

ustvarite novo konkurenčno prednost

24. 11. 2015

od 9.00 do 16.00 na GZS

 

 

Na aktualnem izobraževalnem dogodku te jeseni s področja marketinga in prodaje, boste izvedeli vse o tem, kako z učinkovitim marketingom vplivamo na odločanje kupcev in percepiranje potrošnje, kateri so najbolj sodobni prijemi in kako izkoristiti vzorce, ki so za človeštvo značilni že tisočletja, da ljudje vedno bolj počnemo to, kar od nas pričakuje marketing. 

Osvojili boste znanja in tehnike, ki vam bodo omogočale vpliv na psihologijo in obnašanje vaših kupcev, tako za B2C, kot tudi za B2B segment. 

Vsebina seminarja je prilagojena tako, da jo lahko aplicirate na vaše podjetje, brand, izdelek ali osebo - samega sebe, kot blagovno znamko. 

Z vami bodo delili znanje trije uveljavljeni strokovnjaki, ki se vsakodnevno ukvarjajo z (nevro)marketingom. 

Naj uporaba najnovejših rešitev in prijemov v marketingu postane vaš faktor diferenciacije in pomembna konkurenčna prednost!

 

Program

 9.00 - 11.00 Sodobni marketing
Tomaž Pavlica


  • Marketing vs. prodaja
    • Kako se je tekom razvoja spremenil njun vpliv na kupce.
    • Od začetkov, ko je marketing igral le minorno vlogo, do danes, ko marketing vodi igro tudi v prodaji.
  • Racio vs. čustva – kaj prevlada pri obnašanju potrošniška
  • Delovanje možganov z vidika psihologije potrošništva
  • Nevromarketing
  • “Sensory marketing”
  • Izkoriščanje tisočletnih vzorcev obnašanja
  • Marketing navsezadnje služi prodaji
 11.30 - 13.30

Nevroretorika  & Kampanje prepričevanja
Mag. Sebastjan Jeretič

  • Uporabna dognanja sodobne nevroznanosti
  • Zakaj  možgani požirajo zgodbe?
  • Kako postaviti učinkovit okvir sporočila?
  • Nevrogovor v 7 korakih
  • Faze kampanje in na kaj moramo paziti
  • Kako lahko uporabimo sodobno tehnologijo za biometriko učinkov kampanj
  • Kako lahko brez tehnologije uporabimo nevromarketing?
 14.00 - 16.00 Nevromarketing: hard facts
Manuel Kuran

  • Spremembe v marketingu v 90ih in danes – kaj se je spremenilo in zakaj?
  • Analiza konkretnih oglaševalskih kampanj
  • Predstavitev novih tehnologij za merjenje nezavednih odzivov kupca
  • Merjenje nezavednih odzivov (praktični prikaz)
  • Marketing jutri – kaj lahko pričakujemo in kako se pripraviti?

Število mest je omejeno, zaradi kvalitete podajanja znanja in dela na praktičnih primerih. 

Kotizacija in popusti


Kotizacija: 168,00 EUR + DDV
Kotizacija vključuje strokovno predavanje, vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, 
 pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavatelji in izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka.


Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS ALI
  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)
  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja:  5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev

Odjave: 
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je dva dni pred izvedbo seminarja. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.


Več o vsebini in predavateljih

 


1. Sodobni marketing 
Tomaž Pavlica 

Spoznali boste kako danes marketing vpliva na naše odločanje in percepiranje potrošnje:

  • zakaj smo nekaterim blagovnim znamkam bolj zvesti in pripravljeni plačati več, kljub temu, da za to početje ni racionalnih razlogov,
  • kakšne prijeme uporablja marketing in kako izkorišča vzorce obnašanja, ki so za človeštvo značilni že tisočletja, da vedno bolj počnemo to, kar se od nas pričakuje,
  • kakšno vlogo imajo čustva, kako jih preko čutil kreiramo, jih “vežemo” na naš proizvod/storitev ali blagovno znamko in ustvarimo temelje za lojalnost.

Spoznali boste najnovejše rešitve in prijeme v marketingu, ter kako jih vključiti v marketinške in prodajne aktivnosti, ter tako povečati učinkovitost vašega marketinga in prodaje!

Tomaž Pavlica je diplomirani ekonomist  s končanim MBA in več kot 20 letnimi izkušnjami v vodenju v regiji in Srednji Evropi. Večino časa je vodil posle, projekte in time, s katerimi je kreiral spremembe in nove poslovne modele. 7 let je delal v korporaciji OMV, kot direktor maloprodaje v Sloveniji, direktor marketinga za regijo Adriatic in kot direktor marketinga v OMV GmbH na Dunaju. Leta 2010 je ustanovil svoje podjetje in se sedaj ukvarja s svetovanjem in interim managmentom na področjih prodaje, marketinga, razvoja novih poslovnih modelov, optimizacije poslovnih procesov in projektnega vodenja.


2. Nevroretorika & kampanje prepričevanja
Mag. Sebastjan Jeretič 

  • Kako oblikovati sporočilo, da zleze v glavo?
  • Kako vam lahko nevromarketing pomaga do višje učinkovitosti promocijskih kampanj?

S pomočjo nevroznanosti je sodobni marketing ugotovil, kako oblikovati sporočilo, da doseže pozornost in sproži ustrezna čustva, ter se učinkovito zasidra v spominu. Spoznali boste kako lahko tudi vi, s pomočjo novih dognanj oblikujete vsako sporočilo, da doseže željeno pozornost, ter seveda željen rezultat.
Na seminarju bodo predstavljeni konkretni primeri, kako postaviti učinkovit okvir in kako le-ti delujejo na sprejemanje naših argumentov.
Koraki prepričevanja nas vodijo prek doseganja pozornosti, sprožanja čustvene vzburjenosti, sidranja v spomin pa vse do sprožanja želje. To je pot, ki jo prehodimo prek posameznih faz kampanje: analiza, strategija, operativni načrt, izvajanje kampanje, evalvacija učinkov.
Izvedeli boste kako kar najbolj učinkovito uporabljati nova spoznanja nevromarketinga v vseh  korakih oz. fazah vaše promocijske kampanje. Izvedeli boste tudi na kaj morate biti še posebej pozorni ter kako vam lahko moderna tehnologija pomaga  dvigniti učinkovitost posamezne faze.

Mag. Sebastjan Jeretič je uveljavljen strokovnjak za odnose z javnostmi in promocijske kampanje, predvsem na področju volilnih kampanj in preoblikovanja javnih podob. Je eden pionirjev nevromarketinga v Sloveniji in pogost predavatelj na mednarodnih konferencah. Z uporabo kognitivne lingvistike je specialist za oblikovanje učinkovitih sporočil in za strategijo utrjevanja blagovnih znamk, kakor tudi za krizno komuniciranje in preoblikovanje negativnih javnih podob.


3. Nevromarketing: hard facts
Manuel Kuran

Pristopi pri prodaji in marketingu v 90ih in danes so povsem druga zgodba. Zdi se, kot da je med enim in drugim obdobjem minilo nekaj svetlobnih let. V tretjem sklopu seminarja,  bo potekala praktična analiza konkretnih oglasnih kampanj iz Slovenije in Evrope.
Prikazano bo kako danes aplikativna nevroznanost zajema in analizira različne vizualne dražljaje.

Manuel Kuran je kognitivni psiholog in so-ustanovitelj BlacBoxa, prvega slovenskega data driven podjetja za zajem in analitiko različnih vizualnih dražljajev v JV Evropi. V svojem dosedanjem delu je v podjetju BlackBox analiziral več kot 200 oglasov iz širše Adria regije. Aplikativni nevroznanosti in družboslovnemu raziskovanju se posveča zadnjih 10 let. Bil je asistent za kognitivno psihologijo. Trenutno se v BlackBoxu posveča razvijanju produktov in storitev za uporabo merjenja možganov v realnem vsakdanjem življenju.



eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

 Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev. 



Soorganizatorja:


                                      

 

Pokrovitelj tiska: Medijski pokrovitelj:



 

Več informacij:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si
01 5898 129

Fotogalerija

Obrazec za prijavo