Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: ODPOVED SEMINARJA: 4.10.16 S harmoničnimi odnosi do dobrega počutja v službi in doma

S harmoničnimi odnosi do dobrega počutja v službi in doma

torek, 4. oktober 2016, od 9.00 do 16.00,
Ljubljana, GZS, dvorana A

 

Trojček iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike dobrih medsebojnih odnosov. Predstavili bomo, kako naša vibracija vpliva na odnose in stres, kako asertivno komunicirati in kako obvladovati konflikte v vsakdanjem življenju. Vsi trije sklopi so sestavljeni iz seminarskega in delavniškega dela. Vsebine pa bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi. 

 

Program:

9.00 - 11.00 ODNOSI IN VIBRACIJE
Izboljšajte svojo vibracijo in izboljšali se bodo vaši odnosi s soljudmi
dr. Franc Gider, Bizinaizi, Akademija

11.00 - 11.30

Odmor

11.30 - 13.30

ODNOSI IN KOMUNIKACIJA

Naučite se asertivne komunikacije
Gregor Usenik, MBA, Aserta d.o.o.

13.30 - 14.00

Odmor

14.00 - 16.00

ODNOSI IN KONFLIKTI

Naučite se konstruktivnega obvladovanja konfliktov
Damijan Perne dr. med, spec. psih.



Kotizacija in popusti

Kotizacija: 144,00 EUR + DDV
Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavatelji, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS
  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)
  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev
  • 16% dodatni popust pri prijavi in plačilu kotizacij za tri seminarje

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Odjave: Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je dva dni pred izvedbo seminarja. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.

 

Več o vsebini in o predavateljih:


ODNOSI IN VIBRACIJE

Izboljšajte svojo vibracijo in izboljšali se bodo vaši odnosi s soljudmi

Že Einstein in Tesla sta ugotavljala, da bo človeštvo lahko razumelo skrivnosti vesolja le skozi razumevanje vibracij. Tema postaja čedalje bolj aktualna tudi v sodobnem času. Ste se že kdaj vprašali, zakaj ste v življenju srečali določene ljudi? Se vam zdijo »naključja« nekaj povsem vsakdanjega? Se vam dogaja, da pridete v konfliktne situacije z ljudmi, čeprav se vam zdi, da jim niste rekli nič nespodobnega? Ali se zavedate, da je poslovna uspešnost posameznika odvisna od njegove vibracije?  

  • Človek kot energijsko bitje.
  • Kako vibracije vplivajo na naše življenje? 
  • Kako dvigniti svojo vibracijo za večji poslovni uspeh in boljše odnose? 

dr. Franc Gider je po poklicu doktor biomedicinske tehnike. Kot poslovni svetovalec je v svoji dolgoletni karieri do večje učinkovitosti pomagal več kot 100 organizacijam iz Slovenije in tujine. Področja njegovega delovanja so obvladovanje stresa ter osebna učinkovitost in razvoj menedžmenta. Pred desetimi leti ga je stresno življenje privedlo do zdravstvenih težav, ki so mu spremenile življenje. Začel je raziskovati svet energij in vibracij. Z rednim prakticiranjem energijskih tehnik so nepojasnjene alergije izginile. Na osnovi lastne izkušnje se je odločil, da bo pridobljeno znanje posredoval vsem, ki bi radi stopili iz začaranega kroga nenehnega hitenja in stresa ter zaživeli bolj harmonično življenje. Njegovo poslanstvo je pomagati ljudem v poslovnem svetu do dviga vibracije za večjo kakovost življenja.     
www.bizinaizi.si

ODNOSI IN KOMUNIKACIJA

Naučite se asertivne komunikacije

Človek je odnosno bitje in pri odnosih s soljudmi je edina orodje, ki ga lahko uporabljamo komunikacija. Kakšna je ta in kako spretno jo posameznik uporablja, pa je odvisna od njegovih naravnih in pridobljenih tipov in načinov komunikacije. Uspešnost komuniciranja pa je v veliki meri odvisna tudi od sogovornika. Mojster komunikacije zna sogovornika analizirati in se prilagoditi njegovim stilom in načinom komunikacije. Zaradi teh zakonitosti je potrebno, da dobro poznamo različne stile tipe in stile komunikacije in smo mojstri upravljanja z njimi. Asertivna komunikacija je pot do odličnosti v komunikaciji in s tem v poslovnem svetu.

Spoznali boste:

  • Pomen komunikacije
  • Različne tipe komunikacijskih vedenj
  • Zakaj asertivna komunikacija
  • Kako podati pohval in kritik
  • Podajanje povratnih informacij
  • Odgovornost reči Ne

Gregor Usenik, MBA je svoje teoretično znanje komunikacije, vodenja timov, pogajanj, prodaje, trženja in promocije, pridobljenem na študiju MBA na KU School of Business, Kansas, ZDA je preveril in dopolnil v večletnem delu na različnih področjih.  Medicinska in farmacevtska osnovna izobrazba pa mu dajeta ljubezen do dela z ljudmi. Izkušnje na področju vodenja, prodaje in medsebojne komunikacije je pridobival v več kot 20 letnem delu v različnih delovnih mestih in organizacijah. Sprva zaposlen v zdravstvu, ga je nadaljnja poklicna pot vodila v gospodarstvo, kjer je bil najprej zaposlen kot vodje prodajnih programov in se kasneje preizkusil v nalogi internega coacha in direktorja prodaje. Svoje znanje je pridobival tako v malih in srednjih podjetjih, kot okolju multinacionalk. Z ustanovitvijo lastnega podjetja se vsakodnevno ukvarja z vodenjem ljudi in prodajo artiklov in storitev, kar mu omogoča stik z realnim poslovnim svetom in njegovimi stalnimi spremembami. Več kot 25 let gledaliških izkušenj mu pomaga pri izpeljavi dinamičnih in kreativnih delavnic in treningov. Pri svojem delu ga  vodi prepričanje, da so ljudje največja dobrina vsake organizacije in da je sistematično, intenzivno in pošteno delo s človeškimi viri edina prava pot do uspeha. www.aserta.si

ODNOSI IN KONFLIKTI 

Naučite se konstruktivnega obvladovanja konfliktov

Pri delu z ljudmi se na žalost ne srečujemo le z zadovoljnimi strankami. Tudi sobivanje s sodelavci in sodelovanje v delovnih timih ni vedno idilično, konflikti pa so, sploh v napetih časih v kakršnih živimo, vse prepogosto del običajnega delovnika. Kljub prepričanju, da znamo spretno komunicirati, pogosto grešimo že pri samih osnovah sporazumevanja. Meja med asertivnostjo in agresivnostjo pa je pogosto zabrisana. Rezultat pa je pogosto »kepa v želodcu« s katero hodimo v službo.

  • Kako komunicirati, da se ne bi vedno znova zapletali v nekonstruktivne konflikte
  • Kako nezadovoljni stranki sporočiti neprijetno novico?
  • Kako sodelavca opozoriti na napako in ob tem ne pridobiti sovražnika?
  • Kako oceniti podrejenega sodelavca in ga ob tem ne prizadeti?

Damijan Perne dr. med., spec. psih ,je psihiater, ki že drugi mandat službuje kot direktor psihiatrične bolnišnice Begunje. Pred tem je sedem let kot klinični psihiater deloval v isti bolnišnici,  že leta pa se ukvarja tudi s psihoterapevtskim svetovanjem. Ima tudi izkušnjo župana v mestni občini in se je prav v tem obdobju srečeval s številnimi konfliktnimi situacijami, mediacijo in vsem kar prinaša županski poklic. Prav to ga je spodbudilo, k preučevanju komunikacijskih napak in tehnikah reševanja le teh. O čemer zadnja leta tudi predava na raznih strokovnih srečanjih.

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev. 

Soorganizatorja:

                                                                  

 

           Pokrovitelj tiska:  Medijski pokrovitelj: 


 
 



Pokrovitelj vode med odmori:






Več informacij:
Petja Orehek
petja orehek@gzs.si
T: 01 5898 480 


Informacije o prijavah:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si
T: 01 5898 129 

Fotogalerija

Obrazec za prijavo