Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: 16.9. Spletna stran, telefonski klici ali družbeni mediji? Kaj v prodaji danes zares deluje?

Spletna stran, telefonski klici ali družbeni mediji? 

Kaj v prodaji danes zares deluje?

16.9. 2016, od 9.00 do 16.00,
GZS, dvorana A

 

V mnogih podjetjih se sprašujejo, kaj v današnjem času digitalizacije, odnosov na daljavo in hitrega tempa v prodaji  sploh deluje. Spletne strani, telefonski klici, družbeni mediji, ali kaj povsem drugega? Vse, če znamo pravilno uporabiti in nič, če tega ne znamo. Če želite izvedeti, kako nam našteto lahko pomaga pri uspešni prodaji, se nam pridružite. Seminar je namenjen vodilnim v podjetjih, direktorjem in vodjem trženja, direktorjem in vodjem prodaje ter vsem, ki se ukvarjamo s prodajo. In potrudili se bomo, da boste njegovo vsebino že naslednji dan lahko uporabili v praksi.

Program:

9.00 – 11.00

Spletna stran kot orodje za uspešno prodajo
Jure Habbe, prodajno izobraževanje in svetovanje

 11.00 - 11.30  Odmor

11.30 – 11.35

Predstavitev projekta Točka promocije zdravja
GZS in ŠD KinVital

 11.35 - 13.30 Telefon kot še vedno nepogrešljivo prodajno orodje
Bernarda Bogdan
, OpenIT d.o.o.
 13.3.0 - 14.00  Odmor

14.00 – 16.00

Ali lahko s pomočjo družbenih omrežij povečamo prodajo?

Mitja Špende, Creatim Ržišnik Perc d.o.o.

Kotizacija in popusti


Kotizacija: 144,00 EUR + DDV
Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s p
redavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.


Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS ali 
  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)
  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja:  5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev
  • 16 % dodatni popust pri prijavi in plačilu kotizacij za tri seminarje 

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Odjave: Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.

Več o vsebini in o predavateljih:


SPLETNA STRAN KOT ORODJE ZA USPEŠNO PRODAJO

Poslovno okolje se je spremenilo – in se še spreminja –, zato bo v prodaji uspešen, kdor se bo znal temu najbolje prilagajati. Raziskave in izkušnje potrjujejo, da kupci vse večji del nakupnega procesa opravimo samostojno na podlagi informacij, ki jih najdemo na spletu. Zato je prisotnost na spletu danes pomembnejša, kot je bila v preteklosti. Kakšno spletno stran potrebujemo in kako nanjo pripeljemo ciljne obiskovalce, da ji bodo posvetili svojo pozornost in postali naši kupci?

-          Razumevanje ciljnih kupcev kot abeceda uspešne prodaje.

-          Formula za uspešno trženje izdelkov in storitev z uporabo spletne strani.

-          Kakšni spletni strani bodo obiskovalci posvetili svojo pozornost?

-          Kako iz obiskovalcev spletne strani ustvarimo prodajne priložnosti?

-          Imamo prodajno priložnost, kaj pa sedaj?

-          Najpogostejše napake na spletnih straneh udeležencev seminarja

Jure Habbe

Kot mnogi – ali kar večina – je v prodaji poslovnim kupcem (B2B) dvajset let delal predvsem po občutku in zdravi pameti. Dokler ni pred približno petimi leti odkril, da ima prodaja dokaj jasna pravila, ki jih lahko opišemo, se jih naučimo in tako izboljšamo svojo prodajno uspešnost. Na podlagi svojih izkušenj in spoznanj je leta 2013 napisal prodajni priročnik z naslovom Uživajmo v prodaji, ki mu je leta 2016 sledilo nadaljevanje z naslovom Skrivnosti uspešne prodaje. O prodaji tudi redno objavlja nasvete, predava in svetuje podjetjem in posameznikom. Z uvajanjem, urejanjem in uporabo spletnih strani v prodaji se ukvarja od leta 1998. www.uspesnaprodaja.si


TELEFON KOT ŠE VEDNO NEPOGREŠLJIVO PRODAJNO ORODJE

Kaj storimo, ko se želimo dogovoriti za sestanek z možnim kupcem? Raje pošljete elektronsko sporočilo ali ga kar takoj pokličete po telefonu? Kaj storimo, če se nam kupec ne odzove na elektronsko sporočilo za potrditev sestanka? In kako ravnamo, ko izvedemo prodajno kampanjo ali kupcem pošljemo ponudbo, na katero ni dovolj odziva? Pokličemo po telefonu, kajne. Kljub spremenjenim nakupnim navadam in naraščajoči digitalizaciji poslovanja nasploh, je telefon še vedno nepogrešljiv tako za prodajalce, kakor tudi za kupce. Če razumemo potrebe kupcev in to vključimo v pogovor, je telefon še vedno nepogrešljivo orodje za uspešno prodajo.

-          Največji strahovi in ovire pri uporabi telefona v prodaji in kako se jih znebimo?

-          Najpogostejše napake pri uporabi telefona v prodaji.

-          Kako dosežemo, da bodo kupci veseli našega telefonskega klica?

-          Kako se soočamo z najpogostejšimi ugovori, da ne zapravimo prodajnih priložnosti?

-          Največje napake pri pripravi telefonskih skript.

-          Primeri dobre in slabe prakse – kaj deluje, in kaj ne?

Bernarda Bogdan

Je specialistka za telefonsko trženje in direktorica projektov v podjetju openIT d.o.o.. Uporabo telefona v prodaji pozna iz prve roke. Kot telefonistka ima dve leti izkušenj s telemarketingom, dogovarjanjem prodajnih sestankov, telefonsko prodajo ter podporo strankam. In devet let izkušenj z vodenjem in vzpostavljanjem klicnih centrov za področji B2B in B2C. Združuje redko kombinacijo znanj in izkušenj iz področij direktnega marketinga, telefonske in osebne prodaje, pristopov za grajenje baze kupcev, segmentacije kupcev, bonitetnih sistemov, CRM sistemov in upravljanja baze kupcev, načrtovanja kampanj, trženjske analitike ter poznavanja informacijskih rešitev za klicne centre in prodajo. Vse to uspešno prenaša v izobraževanja in projekte osebne in telefonske prodaje. www.openit.si


ALI LAHKO S POMOČJO DRUŽBENIH OMREŽIJ POVEČAMO PRODAJO?

Časi se spreminjajo in nič ni večno. Vloga (poslovnih) družbenih omrežij vsako leto narašča, recimo LinkedIn uporablja že preko 400 milijonov ljudi. Upoštevajmo tudi dejstvo, da bodo na položaje odločevalcev kmalu prišli t.i. milenijci, ki jim je digitalna komunikacija praktično položena v zibelko. Zato so družbena omrežja logična evolucija prodaje, ki se ji ni nima smisla upirati. Social Selling ni noben bavbav. Ni vsemogočen, a zagotovo lahko vpliva na uspešno prodajo. Pomembno pa je, da družbena omrežja uporabljamo sistematično in v vseh fazah prodaje.

-          Kako je splet spremenili nakupne navade naših kupcev?

-          Kako spremenjeno okolje vpliva na prodajni proces?

-          Značilnosti posameznih družbenih omrežij in katera izbrati za povečanje prodaje?

-          Faze prodaje s pomočjo družbenih medijev (Social Selling).

-          Prikaz Social Selling pristopa na praktičnih primerih.

-          Koristni nasveti za uporabo LinkedIna kot prodajnega orodja.

 Mitja Špende

 Je senior svetovalec in direktor poslovnega razvoja družbe Creatim Ržišnik Perc d.o.o. Ima petnajst let izkušenj pri spreminjanju tradicionalnih prodajnih pristopov v digitalne. Je avtor številnih člankov na temo vpliva spleta na poslovanje podjetij. Sodeloval je pri preko 100 domačih in tujih projektih, kjer svetuje domačim in tujim podjetjem. www.creatim.com

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka


Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev. 

Soorganizatorja:    

                                     

 

           Pokrovitelj tiska:  Medijski pokrovitelj: 


 
 

Pokrovitelj vode med odmori:

Več informacij:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si 
T: 01 5898 129


Fotogalerija

Fotogalerija