Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: 9.12.: 12 dejavnikov inoviranja

12 dejavnikov inoviranja

9. 12. 2016, od 9.00 do 16.00,
GZS, dvorana A

 

Vse več vodij se zaveda pomena ustvarjalnosti in prevzema osebno odgovornost za inoviranje v podjetju. Načinov, kako voditi in uresničevati inovacijske postopke, je toliko, kot je organizacij. Če boste prepoznali in razumeli posebnosti inoviranja v vašem konkretnem primeru in posledično izvajali prave aktivnosti, bo vaša organizacija imela največ koristi od inoviranja.

 

Program:

 

9.00 – 9.30

UVOD

O čem sploh govorimo, ko govorimo o kreativnosti in inoviranju?
Nastja Mulej

 

9.30 – 11.30

VIRI

Kaj vse potrebujete, če se odločite za namerno kreativno delo?
Simona Roškar

11.30 – 12:00

Odmor

 

12:00 – 13.45

STRUKTURA

Kako organizirati okolje, da spodbuja inovativnost zaposlenih?

Jana Šušteršič

13.45 – 14.15

Odmor

 

14.15 – 16.00

KULTURA

Kateri dejavniki oblikujejo inovacijsko kulturo?

Janja Rebolj


Kotizacija in popusti


Kotizacija: 144,00 EUR + DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS ali
  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)
  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev
  • 16 % dodatni popust pri prijavi in plačilu kotizacij za tri seminarje

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.


Predavateljice:


Nastja Mulej: O čem sploh govorimo, ko govorimo o kreativnosti in inoviranju?

  • Kaj je kreativnost in kaj je inoviranje?
  • Kaj je invencija in kaj je inovacija?
  • Kaj je pomembnejše: dobiček ali ljudje?
  • Kaj imata z inoviranjem opraviti podjetnost in podjetništvo?

Mag. Nastja Mulejuniv. dipl. ekon., univ. dipl. soc., je začela kariero na fakulteti, nadaljevala v medijih in vrsto let preživela v mednarodni agenciji kot vodja oddelka za nove ideje, kjer je zaposlene v desetih državah spodbujala h kreativnosti. Zadnjih deset let kot svetovalka, predavateljica in moderatorka ljudi na področju jugovzhodne Evrope uči in vodi pri njihovih procesih, da bi hitreje in lažje prišli do svežih, uporabnih idej, načrtovali svojo prihodnost ter timsko sodelovali. Je tudi edina licencirana trenerka de Bonovih metod razmišljanja: Lateralno razmišljanje in Enostavnost, ena od dveh za CoRT (poučevanje razmišljanja v šolah) ter učiteljica trenerjev za Šest klobukov razmišljanja. 


Simona Roškar: Kaj vse potrebujete, če se odločite za namerno kreativno delo? 

  • Kako to, da smo vsi drugačni, a vsi kreativni?
  • Inovativna podjetja se od manj inovativnih ločijo po energiji.   Kam vi usmerjate vašo energijo?
  • Kako se reševanja izzivov lotimo bolj kreativno, sistematično in učinkovito? Spoznajte metodo I.D.E.A.S.
Simona Roškaruni. dipl. ekonomistka, že vrsto let dela kot svetovalka za interno komuniciranje v bančnem sektorju. Za izboljševanje veščin poslovne korespondence za zaposlene izvaja delavnice poslovnega in kreativnega pisanja. Že več let vodi interni program za ustvarjanje spodbudnega in pozitivnega delovnega okolja. Ima mednarodni certifikat ECQA za vodenje  družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja, ki ga vidi kot pomemben gradnik pri oblikovanju inovacijske kulture v podjetju.

Na pot raziskovanja in učenja kreativnosti se je podala, ko je na lastni koži večkrat občutila, da ji kreativno ustvarjanje daje mnogo sveže pogonske energije. Zato si prizadeva, da bi jo pri svojem delu občutili tudi vsi drugi. 


Jana Šušteršič: Kako organizirati okolje, da spodbuja inovativnost zaposlenih?

  • Kakšen sistem omogoča inovativnost v vaši organizaciji?  
  • Kako struktura lahko podpira posameznika, da se njegovi inovativni talenti izrazijo?
  • Kako jasno postavljeni cilji dajo inovativnosti smisel?
  • Kakšen je inovativen tim in kako ga vzpostaviti?

Mag. Jana Šušteršič, univ. dipl. psih., registrirana EuroPsy psihologinja, spec. transakcijske analize, certificirana svetovalka v organizacijah, NLP learning coach in certificirana mentorica mladim psihologom  je več let je delala v oglaševanju in marketingu, kjer je vodila kreativne time in projekte na področju strateškega vodenja blagovnih znamk.  Njeno področje je danes predvsem delo z ljudmi, selekcija in razvoj kadrov, management talentov ter vodstveni treningi in coachingi, predvsem na področju odnosov, komunikacije, reševanja konfliktov, odgovornosti in osebne rasti ter sprememb. Most med obema področjema je prav kreativnost in inovativnost. 


Janja Rebolj: Kateri dejavniki oblikujejo inovacijsko kulturo?

  • 5 dejavnikov inovativne organizacijske kulture – kje začeti?
  • Kakšen je življenjski cikel idej?
  • Kako zagotoviti ravnovesje med svobodo in tveganjem?
  • Kakšno vlogo ima v organizaciji humor?

Jana Reboljprof. zg. in soc., muzealka, ki jemlje dediščino za navdih in vzpodbujanje ustvarjalnosti. Izziv pa ji predstavlja razvoj (so)človekovih potencialov: vodstvenih, komunikacijskih, inovacijskih… Znanje o tem je pridobivala doma in po svetu. Je NLP mojster in coach, izobraževalka odraslih z licenco možganom prijazne trenerke, moderatorka,…
Popoldansko podjetje REJ ji omogoča, da svoje znanje širi in pridobiva tudi zunaj muzeja (doma in mednarodno). Verjame, da sodelovanje in participativno vodenje povečujeta ustvarjalnost in inovativnost in je dobitnica nacionalnega priznanja Jabolko kakovosti. 

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Več informacij:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si
T: 01 5898 129


Fotogalerija

Fotogalerija

Obrazec za prijavo