Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: 27.1.: Uglašeno vodenje

Uglašeno vodenje 

petek, 27. januar 2017, od 9.00 do 16.00,
Ljubljana, GZS, dvorana A

Trojček "Uglašeno vodenje" iz cikla Kreativno vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike vodenja: prvega za tiste, ki želijo več ustvarjalnosti in etike, drugega za tiste, ki želijo voditi timsko in z zaupanjem, tretjega pa za vse, ki se soočajo z mlajšimi generacijami v timu (tkim ipsiloni). 

Program:

9.00 - 11.00 Vodja kot dirigent
dr. Nenad Savič

11.00 - 11.30

Odmor

11.30 - 13.30

Vodenje organizacije kot orkestra

mag. Sonja Klopčič

13.30 - 14.00

Odmor

14.00 - 16.00

Uglaševanje generacije ipsilon

dr. Marko Majer



Kotizacija in popusti

Kotizacija: 144,00 EUR + DDV
Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavatelji, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS
  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)
  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev
  • 16% dodatni popust pri prijavi in plačilu kotizacij za tri seminarje

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Odjave: Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je dva dni pred izvedbo seminarja. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.

 

 

Več o vsebini in o predavateljih: 

Vodja kot dirigent

Ko so kmeta, ki je leta zapored prejel nagrado za najboljšo in najbolj čisto pšenico, vprašali, v čem je skrivnost njegovega uspeha, je skromno odgovoril: »Vse, kar naredim, je to, da kupim najboljše seme ter ga posejem,« in dodal: »Semena vedno kupim nekoliko več in ga podarim vsem svojim mejašem. S tem zagotovim, da tudi na njihovih njivah ne raste plevel, katerega seme bi veter odnesel na mojo njivo in pokvaril kakovost moje pšenice«.

V čem je vodja v vlogi dirigenta podoben temu uspešnemu in dobronamernemu kmetu?

Odgovor bomo poiskali na seminarju. In na poti iskanja odgovora se bomo ustavili tudi na postajah z naslednjimi napisi na pročeljih: »Peljem damo na večerjo«, »V komunikaciji so šumi«, »Poslovni modeli uličnih igralcev«, »4 stopnje kakovosti sodelovanja« in še kje.


    Na seminarju boste dobili odgovore na naslednja vprašanja:

    1.            Zakaj so tudi pri vodenju pavze prav tako pomembne kakor odigrani toni?

    2.            Kako majhni prispevki kreirajo velik uspeh?

    3.            Zakaj so ustvarjalnost, spodbujevalnost in moralnost tri ključne značilnosti osebne odličnih vodij?

    4.            Kaj je odgovoril Michelangelo, ko so ga vprašali, kako mu je uspelo izdelati tako čudovit kip Davida, in zakaj je njegov odgovor pomemben tudi za vas?

    5.            Kaj je trajnostno voditeljstvo?

     

Dr. Nenad Savič, Unikatum – inštitut za inovativne poslovne modele, je licenciran evropski ocenjevalec organizacij po EFQM modelu odličnosti, predavatelj in svetovalec za uvajanje odličnosti v poslovanje. Razvoj odličnosti poslovanja v svetovalnem delu prepleta z razvojem poslovnih strategij in transformacijo poslovnih modelov. V svoji dolgoletni praksi je sodeloval s številnimi organizacijami iz Slovenije, Evrope in Bližnjega vzhoda. Med njimi sta bila tudi Lotrič Meroslovje v letu 2012 in Odelo Slovenija v letu 2013, prejemnika najvišjega državnega priznanja za poslovno odličnost v Republiki Sloveniji. Je tudi prejemnik nagrade GZS – Združenja za management consulting za najboljši svetovalni projekt v Sloveniji v letu 2009.


Vodenje organizacije kot orkestra

Člani orkestra imajo svoje instrumente, sodelavci v organizaciji imajo svoje talente. Poslanstvo obojih je podobno, predano in s strastjo igrati na svoj instrument in soustvarjati edinstveno glasbeno doživetje oziroma uporabljati svoje talente za uresničevanje vizije. Sodelovalno voditeljstvo povezuje osebne vizije v skupno vizijo zaposlenih, združuje namene delovanja posameznikov v poslanstvo podjetja in v vseh krepi zavedanje o smiselnosti sodelovanja za doseganje osebnih in skupnih ciljev. Upošteva človeka kot celovito osebnost in daje razvojne priložnosti večjemu številu ljudi. Bistvena razsežnost tega sistema je, da v sodelovalnem voditeljstvu ne govorimo samo o enem vodju. Vodij je več, za posamezne naloge se med sabo izmenjujejo. Delujejo kot tim, znajo sodelovati, saj med njimi vlada usklajenost in zaupanje. 


    Na seminarju boste dobili odgovore na naslednja vprašanja:

    1.       Kakšna je razlika med vodjo in voditeljem?

    2.       Kaj žene poslovne viteze?

    3.       Kako naj odkrijem svoje poslanstvo?

    4.       Kaj sestavlja krog sodelovanja?

    5.       Kako se uglasim s sodelavci?

Mag. Sonja Klopčič je pionirka podjetništva, nagrajena inovatorka, zlata članica managerskega združenja in avtorica prve slovenske knjige o voditeljstvu v poslovnem svetu. Zanimajo jo ljudje, njihovi potenciali in razvijanje novih pristopov in poslovnih modelov za ustvarjalno, učinkovito in uspešno delo. Svoje poslanstvo vidi v dajanju impulzov za spremembe in utiranjem nove poti z iskanjem pravičnosti za vse. Izkušnje je nabirala v podjetjih v različnih fazah življenjskih ciklov, od ustanovitve, hitre rasti, izkusila je tudi stečaj. Je avtorica bloga o voditeljstvu za novo dobo www.i-leaders.net in avtorica prve slovenske knjige o voditeljstvu VODITELJSTVO: Vodenje in sodelovanje, moč in odgovornost

Uglaševanje generacije ipsilon

V zadnjem času se pojavlja precej mnenj o specifiki mlade generacije, ki vstopa na trg dela. Ta generacija, poimenovana »generacija Y« ali tudi »milenijci«, naj bi se od starejših močno razlikovala po svojem vedenju in vrednotah.

Mladim sodelavcem pogosto ni prav nič nerodno izpostaviti svojih pričakovanj glede načina dela ter njihovega odnosa do delovnega okolja.

V organizacijah, kjer se srečujejo z njimi, včasih ne vedo prav dobro, kako jih uspešno voditi in kako spremeniti organizacijsko kulturo in tehnike vodenja, da bo integracija generacije Y dala pozitivne rezultate učinkovitega dela in spodbudne kulture v podjetju. Na seminarju si bomo pobliže ogledali nekatera zmotna prepričanja in predsodke ter se posvetili praktičnim napotkom za delo vodje.

 Na seminarju boste dobili odgovore na naslednja vprašanja:

    1.       Kaj sploh so generacijske skupine?

    2.       Kaj pomenijo izrazi: baby boomerji, generacije X, Y ali Z, kaj jih označuje in v čem naj bi se razlikovale v svojem vedenju?

    3.       Kaj je tako posebnega glede vedenja in vrednot generacije Y, da bi morali kot manager vedeti in upoštevati?

    4.       Zakaj naj bi bili predstavniki generacije Y tako težavni za vodenje in kaj lahko glede tega storimo?

    5.       Katere lastnosti pričakujejo ipsilonci od svojih vodij?

     

Dr. Marko Majer že dobrih petindvajset let vodi marketinško agencijo Mayer McCann in se skozi svoje delo redno srečuje z vprašanji vodenja posebno zahtevnega segmenta mladih kreativcev in ambicioznih vodij projektov.  

Lastne izkušnje so ga spodbudile, da se je vprašanja vodenja mlade generacije lotil tudi širše, v okviru doktorskega študija na IEDC Poslovni šoli Bled. V sklopu svoje raziskave se je pogovarjal s sogovorniki iz vrst generacije Y, kakor tudi z njihovimi predpostavljenimi na različnih koncih Evropske unije, ter kritično analiziral stereotipe, ki jih o tej generaciji včasih površno ponujajo sodobni mediji.

S stališča vodje gleda na generacijsko specifiko kot odsev širšega družbenega okolja, posebej še napredka v informacijski dobi, ki spreminja vedenje vsakega posameznika, ne le pripadnikov generacije Y. Verjame, da so spremembe edina stalnica.



eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev. 

Soorganizatorja:

                                     

 

           Pokrovitelj tiska:  Medijski pokrovitelj: 


 
 



Pokrovitelj vode med odmori:






Več informacij:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si
T: 01 5898 129 

Fotogalerija

Fotogalerija

Obrazec za prijavo