Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: Z enim ukrepom, do večjega dobička – še pred koncem 2018!

 

Z enim ukrepom, do večjega dobička – še pred koncem 2018!

16. 10. 2018, od 9.00 do 13.00,
GZS dvorana A

Implementacijska delavnica z marektinškim gurujem Alešem Liscem.
Delavnico bomo izvedli samo enkrat, ponovitve ne bo.

Ste odločeni povečati dobiček še do konca 2018?
Za vas imamo konkretna navodila, garantiramo uspeh … ali pa vam vrnemo denar!

Ni še prepozno, do konca leta 2018 lahko dramatično povečate svoj poslovni rezultat.
Praktična implementacijska delavnica pod vodstvom marketinškega guruja Aleša Lisca.



Kotizacija in popusti

Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek@gzs.si.





Kako bo delavnica potekala?

V več zaporednih sekvencah:
  1. predavanje Aleša Lisca, s konkretnimi primeri.
  2. v delovni zvezek (prejmete ga na delavnici) vpišete ukrep za svoje podjetje.
  3. Aleš vaše zapiske komentira.
To v 4 urah ponovimo vsaj 5 krat.

Odmor bo po 90 minutah.

Po delavnici boste natančno vedeli kaj morate storiti do konca tega leta, da boste s svojim poslovnim rezultatom zadovoljni.

Glavni cilj delavnice?
Poiskati EN UKREP, ki bo v vašem primeru prinesel najboljše rezultate?

Stranski učinek?
Dobro boste pregledali poslovanje vašega podjetja in ugotovili, kje so potrebne izboljšave in katerega balasta se morate rešiti, da bo vaše poslovanje lažje, da boste z manj dela naredili več.
Seveda pa boste na praktičnih primerih spoznali kaj v marketingu in prodaji trenutno deluje.

O čem bo največ govora na delavnici, kje lahko pričakujete največji premik?
Seveda na področju marketinga in prodaje. Iskali bomo ukrep, ki ga do sedaj niste (sploh, ali pa dovolj dobro) izvajali in vam bo prinesel največji učinek.

Pred delavnico? Boste Alešu poslali odgovore na nekaj kratkih vprašanj, tako bomo na delavnici čim bolj konkretni.


Predavatelj:

Aleš Lisac

Zakaj lahko zaupate Alešu, zakaj vam lahko ravno on pomaga odkriti en ukrep, ki vam lahko dramatično poveča dobiček v vašem poslu?

Aleš je podjetnik od leta 1989 in že kar nekajkrat je v svoji karieri z enim ukrepom dosegel odlične rezultate.



Nekaj Aleševi primerov, ko mu je z enim ukrepom uspelo narediti velik preobrat v pravo smer:
  • Z eno potezo je v mesecu dni pridobil 30.000 novih uporabnikov podjetju, ki se je ukvarjalo s telefonijo – na izjemno konkurenčnem trgu.
  • V letu dni je za 30 % povečal prodajo podjetja, ki je že bilo vodilno v svoji panogi (založništvo) in je imelo največji tržni delež že pred Aleševim prihodom. To poudarjamo zato, ker je najtežje znatno povečati prodajo podjetju, ki je že vodilno v panogi.
  • V panogi, ki jo kot stranka poznate tudi vi (če ste se kdaj kopali v bazenu), je Aleš podvojil dodatno prodajo (nakupe poleg vstopnine) in obenem zmanjšal stroške oglaševanja.
  • Slovenskemu turističnemu podjetju je v prvem četrtletju povečal prodajo za 25 % (približno 6000 novih strank), in to spet z enim samim dobro izvedenim ukrepom (growth hack bi mu rekli po novem), ki je bil tako uspešen in odmeven, da so ga naslednje leto izvedla vsa podjetja v panogi. V turizmu se akcija še vedno imenuje First Minute.
  • V slovenskem podjetju, ki je v času, ko jim je Aleš pomagal, imelo približno 30.000 naročnikov, je Aleš odpravil eno napako v procesu dela z naročniki in jim prihranil okoli 100.000 evrov letno.
  • Podjetju, ki prodaja stavbno pohištvo, sem z eno pisemsko akcijo (strošek okoli 1.500 evrov) pridobil za 86.000 naročil (samo v nekaj tednih po akciji). Sedaj morajo obdelati še 99 % Slovenije, ki je s prvo akcijo niso …
  • Izobraževalnemu podjetju je pripeljal 20.000 novih potencialnih strank z marketinško akcijo, ki jo je plačal nekdo drug
  • Podjetju, ki dela v zdravstveni panogi, je z enim nasvetom pripeljal 90.000 dodatnih prihodkov na projektu, ki je sicer prinašal samo stroške.
  • Manjši založbi je pomagal prodati 450 knjig iz zaloge (po polni ceni). Tu vam celo lahko povemo, kako … Aleš jim je samo naročil, naj ponovijo eno od svojih uspešnih akcij. Sami se tega niso spomnili, z Aleševo pomočjo pa so šle knjige med kupce v enem tednu.

Še bi lahko našteval, ampak mislim, da ste dobili idejo, tudi vam lahko Aleš pomaga. Če Aleša še ne poznate, nekaj stavkov o njemu:

Z marketingom in prodajo se ukvarja od leta 1989, ko je ustanovil svoje prvo podjetje. Vodil je podjetja v 5 državah, predaval v 13 državah več kot 160000 udeležencem. Redno je v stiku s podjetniki iz več kot 100 različnih panog. Kaj je o Alešu povedal Dave Lakhani, avtor knjige Prepričevanje in svetovalec podjetjem s seznama Fortune 500:

»Od Aleša sem se naučil več kot iz mnogih knjig. V rokah imate »naravno bogastvo«, zaklad, nekoga ki se ga res splača poslušati, sploh če imate podjetje. Pomagal vam bo transformirati vaš posel, njegove zamisli so natančno oblikovane in enostavne za izvedbo. Preprosto ga morate poslušati, ker ima ideje, ki jih ne boste našli nikjer drugje.«


eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Organizator



Pokrovitelji






 

Več informacij:
Petja Orehek
petja.orehek@gzs.si / izobrazevanje@gzs.si
T: 01 5898 480

Fotogalerija