Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: Kako uspešno do sprememb

 

Kako uspešno do sprememb

9. 7. 2019, od 9.00 do 16.00,
GZS dvorana A

Dogodek je namenjen vsem, ki večkrat poskušate vpeljati spremembe, a se ne izide po vaših načrtih.
Vodjem, ki želijo svojo produktivnost in produktivnost svoje ekipe dvigniti na višji nivo.
Vsem tistim, ki razumete, da je vodenje delo za ljudi in ne z ljudmi.
Vsem tistim, ki bi si želeli za vodenje ekipe imeti več časa, pa ne veste, kako.



Kotizacija in popusti

Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50,00 EUR + ddv / osebo. Odjavo lahko pošljete na e-naslov kaja.konda@gzs.si.





Program:

09.00 - 11.00 Andrej Zalokar
USPEŠNO KOMUNICIRANJE: kako primerno usmerjati svoje sodelavce
11.30 - 13.30 Mag. Katarina Primožič
UČINKOVITI SESTANKI: kako jih pripraviti in voditi, da bodo produktivnejši
14.00 - 16.00 Silvester Kmetič
UMETNOST DELEGIRANJA: kako prenesti sporočilo in nalogo od besede do akcije



Kaj boste na dogodku spoznali?

Po zaključku seminarja boste:
  • spoznali lastnosti in naloge vodje,
  • spoznali strukturo in sistem vodenja,
  • vzpostavili učinkovit komunikacijski sistem (učinkovit pretok informacij) znotraj različnih struktur podjetja
  • razumeli različne vodstvene stile, avtoritete in vloge,
  • razumeli, kaj lahko delegirate in česa ne boste mogli nikoli delegirati,
  • uspešno upravljali s konflikti in kriznimi situacijami.



Predavatelji:

Andrej Zalokar

USPEŠNO KOMUNICIRANJE: kako primerno usmerjati svoje sodelavce
(Učinkovit komunikacijski sistem ali Komunikacijski sistem v praksi)


Andrej Zalokar je svetovalec in poslovni trener za področje prodaje, komunikacije in vodenja ljudi. Ima bogate mednarodne izkušnje dela v mednarodnih korporacijah, pri čemer je 8 let deloval kot svetovalec japonske korporacije Brother Industries za razvoj trga v Sloveniji, BiH in na Hrvaškem. Prek 250 podjetnikom je pomagal uspešno vpeljati nove blagovne znamke in izdelke, s katerimi so dosegli od 10- do 60-odstotni tržni delež. Eno izmed podjetij je v petih letih doseglo kar 17-odstotno povprečno letno rast prodaje.
Zaposlen je v podjetju KHD Skupina, v katerem izvajajo prodajne in vodstvene treninge za srednji in višji management. S pomočjo sodobnih pristopov psihologije in ekonomije ljudem pomagajo razvijati veščine vodenja, komunikacije, projektnega in timskega dela.
V okviru delovanja v KHD Skupini se je srečal s Transolucijskim modelom, katerega idejni oče je g. Werner Katzengruber (CEO KHD Group Nemčija), ki je osebnostni coach št. 1 v Nemčiji na področju managementa.
Stremi k osebni in poslovni rasti in z veseljem prenaša svoja znanja in spoznanja tudi na druge ljudi.
Pri delavnicah, ki jih izvaja, ga odlikuje empatija do udeležencev. S konkretnimi primeri iz prakse in različnimi ciljno usmerjenimi vajami pripelje udeležence do enostavne in učinkovite implementacije na delavnicah pridobljenih znanj v vsakodnevno delovno okolje.




Katarina Primožič

UČINKOVITI SESTANKI: kako jih pripraviti in voditi, da bodo produktivnejši
(Učinkoviti sestanki – utopija ali realnost?)


Mag. Katarina Primožič je zaključila študij prava z diplomo s področja delovnega prava na Pravni fakulteti v Ljubljani, za katero je prejela priznanje fakultete, znanstveni magisterij pa na Pravni fakulteti v Mariboru, smer delovno pravo. Zaposlena je v NIL d.o.o., kjer vodi kadrovsko funkcijo. Je licencirana izvajalka SDI®, nosilka mednarodne specializacije s področja zavzetosti ter diplomantka šole Nastje Mulej iz Tehnik kreativnega razmišljanja. Katarina je soustanoviteljica kluba govorništva, javnega nastopanja, komunikacije in voditeljstva v Ljubljani in v Mariboru, ki deluje v mednarodni mreži 14.350 klubov v 123 državah. Je tudi licencirana svetovalka/ocenjevalka v postopku za pridobitev certifikata Družini prijazno podjetje.




Silvester Kmetič:

UMETNOST DELEGIRANJA: kako prenesti sporočilo in nalogo od besede do akcije
(Umetnost delegiranja: 6 K- pravil delegacije)


Direktor KHD skupine Slovenija, poslovni trener in coach. Deluje na področju organizacijskega in strateškega razvoja v Sloveniji, Nemčiji, Avstriji, Franciji, Srbiji in na Hrvaškem. Več kot 25 let aktivno deluje na področju prodaje in več kot 10 let na področju vodenja, organizacijskega in strateškega razvoja. Izvaja prodajne in vodstvene treninge za srednji in višji management in s pomočjo sodobnih pristopov psihologije in ekonomije ljudem pomaga razvijati veščine vodenja, komunikacije, projektnega in timskega dela. Usposobil je več kot 1000 vrhunskih prodajnikov in vodij. Je hipno coach (NLS institut Marca M. Galala), NLP master coach (INLPTA) in edini transolucijski coach v Sloveniji, ki se je izšolal pri Wernerju Katzengruberju (CEO KHD Group Nemčija in najpomembnejši osebnostni coach za področje managementa v Nemčiji). Silvester si prizadeva, da s svojim znanjem in izkušnjami podjetjem in posameznikom pomaga dosegati nadpovprečne rezultate.




Zakaj se udeležiti?

Ker ste proaktiven vodja, ki se zaveda svojih sposobnosti in priložnosti.

Po končanem seminarju boste:
  • razumeli, zakaj je včasih (ne)mogoče vpeljati spremembe,
  • imeli izdelano strategijo za vodenje sodelavcev,
  • prepoznali lastne potenciale, svojo vlogo in odgovornosti in s tem učinkoviteje vodili sebe, sodelavce in podjetje,
  • razumeli sebe, svojo vlogo in odgovornosti, da boste pri delu (še bolj) suvereni in učinkoviti,
  • vodili in motivirali zaposlene v skladu z njihovim potencialom,
  • obvladali ustrezne tehnike komuniciranja in ustreznega delegiranja nalog.



eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Soorganizatorja







Pokrovitelji






 

Več informacij:
Kaja Konda
kaja.konda@gzs.si
T: 01 5898 169

Fotogalerija