Izobraževanje GZS

Novice


Kako kreiramo odlične rezultate

 

KAKO KREIRAMO ODLIČNE REZULTATE

najboljše s Prve konference o kreativnosti

Četrtek, 28. november 2019 , od 9.00 do 16.00,
GZS dvorana A

GZS-jev seminarski trojček KAKO KREIRAMO ODLIČNE REZULTATE je namenjen posameznikom, vodjem in podjetnikom, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo s pomočjo edinega neusahljivega vira: moči lastne kreativnosti. Če želite dobičkonosne poslovne rezultate na dolgi rok, redne inovacije, proaktivne in sodelujoče zaposlene ter lasten občutek uravnoteženosti, potem vam bo koristilo slišati in izkusiti, kar želijo z vami deliti Rok Terkaj, Aljoša Bagola, Nastja Mulej in Primož Zupan, na letošnji Prvi konferenci o kreativnosti najvišje ocenjeni predavatelji.

Kotizacija in popusti

Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50,00 EUR + ddv / osebo. Odjavo lahko pošljete na e-naslov kaja.konda@gzs.si.





Program:

08.30 - 09.00 Registracija
09.00 - 11.00 Kreacija: kako kreiram – Rok Terkaj, Aljoša Bagola
11.00 - 11.30 Odmor
11.30 - 13.30 Invencija: kako iz obstoječega do novega – mag. Nastja Mulej
13.30 - 14.00 Odmor
14.00 - 16.00 Ideacija: kako upravljamo z idejami zaposlenih – mag. Primož Zupan



Kaj boste na dogodku spoznali?

Po zaključku seminarja »KAKO KREIRAMO DOBRE REZULTATE – najboljše s Prve konference o kreativnosti« boste vedeli,
  1. kako lahko vsak posameznik sam zase ustvarja in upravlja svojo kreativnost,
  2. kako lahko kot vodja in kot član tima vodimo in usmerjamo kreativnost zaposlenih,
  3. kako lahko kot menedžer idej in kot vodja sistemsko upravljamo kreativnost v organizaciji.



Zakaj se udeležiti?

Kreacija: kako kreiram, Rok Terkaj

  1. Kje najti Navdih?
  2. Kako premagati mogočno silo Odpora?
  3. Kako hitro vklopiti Kreativnost?
  4. Kako se ne izgubiti v Neskončnosti?
  5. Kako sprejeti kritiko in postati boljši Kreativec?
Kreacija: kako kreiram, Aljoša Bagola

  1. Kakšna je njegova osebna receptura za kreacijo?
  2. Kako se soočati z izzivi?
  3. Kako ustvarjati kreativne presežke?
  4. Kako slediti viziji?
  5. Kako pobrati več kot 150 priznanj in nagrad na kreativnih festivalih doma in po svetu?
Invencija: kako izpodbijam(o) – mag. Nastja Mulej

  1. Je kreativnost resna ali zabavna?
  2. Ali kreativnost zahteva analitično ali lateralno razmišljanje?
  3. Kako razmišljati načrtno in sistematično?
  4. Kako iz obstoječih izdelkov ali storitev ustvariti take z dodano vrednostjo, ki pogosto vodijo v popolnoma nove poslovne modele?
  5. Kako vrednotiti ideje sistematično, poglobljeno, a hitro?
Ideacija: kako upravljamo z idejami zaposlenih – mag. Primož Zupan

  1. Kako voditi kreativni proces v organizaciji?
  2. Kako ugotoviti stopnjo zrelosti inovativne kulture v organizaciji?
  3. Kakšen profil inovatorja je vaš sodelavec/nadrejeni?
  4. Kako preko mostov inoviranja od ideje do produkta in spin-off podjetja (primeri Halcom, mBills, Iskra)?
  5. Kaj dela menedžer idej in zakaj ga potrebujemo za razvoj in vzdrževanje inovativne kulture?



Predavatelji:

Rok Terkaj

Sem Rok Terkaj in sem umetnik. Izdal sem že šest albumov, dve knjigi, okrog 50 pesmi za druge izvajalce, moja kreativa pa se ne ustavlja. Sem zagovornik, da pozitivno privlači pozitivno. Moja pot me je zanesla tudi v podjetniške vode: soupravljam in pomagam pri plesni šoli Artifex in pri spletni trgovini Konoplja.net.
Verjamem, da je življenje edinstveno in ga je potrebno tudi tako jemati, ter se vedno učiti in poskusiti boljši od včeraj. Najbolj edinstveni pa smo takrat, ko ustvarjamo. Zato je kreativnost slava življenju.




Aljoša Bagola

Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop, že skoraj dvajset let snuje največje tržno-komunikacijske projekte v Sloveniji in v širši regiji. Za svoje delo je prejel preko 150 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij na festivalih doma in v tujini ter priznan kolumnist in predavatelj.




Nastja Mulej

Nastja Mulej je plačana, da spodbuja inovativnost že od 1. 2. 2000, ko se je pridružila agenciji New moment – New Ideas Company, kot vodja oddelka za ideje, kjer je bila njena naloga spodbujati kreativnost svojih sodelavcev, njihovih naročnikov, za njihove produkte (revijo, knjige, galerije) ter projekte (Ideas Campus, BeogrAD Festival). Ko je spoznala Edwarda de Bona in njegovo metodologijo, je njeno delo postalo veliko bolj sistematično in učinkovito. Vse od takrat se trudi z orodji namerne kreativnosti okužiti vse ljudi, ker meni, da bi le tako lahko ljudje zaživeli v tolerantni in inovativni družbi blagostanja.




Primož Zupan

Primož Zupan je prvi idea manager v Sloveniji, ki je pomagal preko internega inkubatorja ideji mBills premostiti razvojne težave do vzpostavitve startupa MBILLS d.o.o., ki ga vodi od 1. januarja 2017. Od decembra 2017 je podjetje MBILLS pridobilo novega lastnika Petrol d.d. Kot idea manager se je uveljavil v Halcomu. Vlogo idea managerja je raziskal in utemeljil v svojem znanstvenem magisteriju leta 2016. V raziskavi je sodelovalo 1156 zaposlenih iz 15 organizacij ter v poglobljenih intervjujih z 12 idea managerji iz celega sveta.
Njegove delovne izkušnje pred tem vključujejo pozicije: direktor prodaje v IT startupu Salviol, vodja kabineta Ministra za delo, družino in socialne zadeve, prodajni predstavnik IBM Slovenija.
Odlikujejo ga močen entuziazem, strast, optimizem, dostopnost do ljudi, skrb za sodelavce in močan socialni kapital. V prostem času se ukvarja z razvojem inovativne kulture v različnih organizacijah.



eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Soorganizatorja







Pokrovitelji






 

 

Več informacij:
Kaja Konda / kaja.konda@gzs.si / 01 5898 169

Fotogalerija