Združenje za informatiko in telekomunikacije

Novice


ZIT-ov NOVOLETNI POSLOVNI ZAJTRK

Na današnjem  ZIT-ovem  novoletnem poslovnem zajtrku, ki je bil namenjen direktorjem podjetij, članom našega združenja, smo tokrat govorili o družbenih medijih kot delu poslovne strategije podjetja.

 

Da so družbeni mediji spremenili navade ljudi, v poslovno okolje podjetij pa prinesli veliko sprememb in nove marketinške priložnosti, je na novoletnem poslovnem zajtrku govoril gost dr. Marko Majer, strokovnjak na področju trženjskih komunikacij, ki velja za enega izmed pionirjev slovenske oglaševalske industrije. Kot gostujoči profesor pa predava tudi na priznani poslovni šoli Business School Laussane, kjer s študenti raziskuje svet trženja.

 

 Ali so družbeni mediji v poslovnem okolju prestiž, potreba ali nujno zlo?


Na zajtrku smo prisluhnili predavanju, ali so družbeni mediji v poslovnem okolju prestiž, potreba ali nujno zlo? Kakšna je razlika med družbenimi mediji v zasebni in poslovni komunikaciji.  Kakšno moč imajo vplivneži oz. “influencarji”, ki vplivajo na nakupne odločitve in preference znamk posameznih uporabnikov in kako lahko podjetje učinkovito upravlja ugled svoje znamke v digitalnem svetu.

 

Vpliva družbenih medijev vsekakor ni mogoče zanemariti, saj imajo izjemno trženjsko moč, vprašanje je, kako se načrtno in s premišljeno strategijo lotiti tega početja, saj že podatek, da vsak trenutek nastajajo novi družbeni mediji in stari izumirajo, ni zanemarljiv.