Združenje za informatiko in telekomunikacije

Novice


 


Arhiv: Kako pri delu od doma poskrbeti za informacijsko varnost

Podjetja, ki se s tem pojavom srečujejo na novo, imajo lahko precej težav. Ne samo, da nimajo dovolj lastne IKT-opreme, ki bi bila temu prilagojena, veliko izzivov se nanaša tudi ali predvsem na varnostno politiko in tehnično zagotavljanje informacijske varnosti.

12 nasvetov za varno in uspešno delo od doma

  1. Namestite posodobitve operacijskega sistema in čim novejše različice programov za povezovanje v službeno omrežje.
  2. Vzpostavite sistem za varovanje informacij oziroma za zaščito pred izgubo podatkov.
  3. Redno ozaveščajte ljudi o delu od doma in sami uporabi IKT-naprav.
  4. Vzpostavljena naj bo dvo- ali večfaktorska avtentikacija.
  5. Preprečite odpiranja poslovnih aplikacij v medmrežje.
  6. Zagotovite kakovostno in hitro medmrežno povezavo.
  7. Omejite pretočne vsebine, do katerih uporabniki pristopajo na računalniku v podjetju ali na strežniku, ki nudi terminalsko sejo.
  8. Poenotite komunikacije med uporabniki, telekonference – vzpostavite uraden način dela v podjetju, da ne uporablja vsak svojega.
  9. Poskrbite za socialni vidik dela v organizaciji, obstaja možnost zmanjšanja pripadnosti.

10. Poskrbite za disciplino – delo od doma zahteva veliko samodiscipline in reda.

11. Zagotovite novo merjenje dela – ne po urah, ampak po opravljenih nalogah; uredite sistem poročanja, ki mora biti zelo preprost in pregleden, česar denimo e-pošta ne omogoča.

12. Poskrbite za zaupanje med sodelavci in vodstvom.

VIR: IKT Informator Finance

Fotogalerija