Združenje za informatiko in telekomunikacije

Novice


 


Arhiv: WEBINAR - Uvedba eIzmenjave eRačunov v vašem podjetju

Še ne poslujete z eRačuni? Sedaj pa delate od doma, čaka pa vas kup računov, ki jih morate še izdati in poslati? Bi radi pričeli s prejemom ali pošiljanjem eRačunov, pa ne veste kje začeti?

 

Ker digitalizacija postaja del našega poslovnega okolja, vam bizBox svetuje in z brezplačnimi orodji pomaga kako poenostaviti prehod na eRačune. 

 

Digitaliziran proces obravnave eRačunov med dobaviteljem in kupcem (od izdaje, tiskanja, pakiranja, pošiljanja, prejema, zajema, potrjevanja-likvidacije, do plačila in hrambe računov) je v digitalni obliki enostavnejši, cenejši in varnejši. Izmenjava in obdelava eRačunov je tudi veliko hitrejša kot v papirni obliki in prinaša občutno znižanje stroškov (materiala, poštnih storitev in tiskanja).

 

Zato so pripravili posnetek webinarja “eIzmenjava eRačunov”, ki si ga lahko ogledate s klikom na povezavo. V posnetku si boste lahko ugledali, kako lahko s pomočjo bizBox storitev in rešitev na enostaven in hiter način v vašem podjetju pričnete tako s prejemom kot pošiljanjem eRačunov.

 

- Prednosti eIzmenjave eRačunov (za pošiljatelja kot prejemnika)

- Kaj je in kaj ni eRačun

- eSLOG - kaj je to?

- Priprava, izdaja, podpisovanje in pošiljanje eRačunov

- Kje najdem prejemnike - eImenik?

- Izdajatelj v BANKART sistemu E-račun

- Orodja za eRačune

- Prejem eRačunov

- "Onboarding" partnerjev

- Dodatne storitve ali možnosti

 

 Ogled posnetka webinarja lahko pridobite s klikom na povezavo tukaj

Za vsa dodatna vprašanja so vam na voljo na prodaja@zzi.si ali 01/530 33 47.

 

Fotogalerija