Združenje za informatiko in telekomunikacije

Novice


 


Znani zmagovalci DragonHacka


DragonHack, največji slovenski univerzitetni hackathon, letos slavi svojo deseto obletnico. Letošnja obletnica je izrednega pomena tudi zato, ker poteka pod častnim pokroviteljstvom predsednice Republike Slovenije dr. Nataše Pirc Musar. Ta 24-urni maraton inovacij vsako leto privabi kreativne mislece, inženirje in razvijalce, ki med seboj tekmujejo v razvoju inovativnih rešitev. Udeleženci imajo izjemno priložnost delati z najnaprednejšimi tehnologijami, se povezati z vodilnimi podjetji v tehnološki industriji, izboljšati svoje tehnične veščine in stkati nova profesionalna prijateljstva.



Tekmovalne ekipe, sestavljene iz treh do štirih študentov, razvijajo širok spekter projektov, od spletnih in mobilnih aplikacij do iger in naprednih tehnologij, kot je strojno učenje. Dogodek pa ne ponuja zgolj tekmovanja v inovativnosti in tehnični dovršenosti projektov, temveč tudi izobraževalne delavnice in predavanja, ki jih vodijo vodilni strokovnjaki iz industrije. Razgibano dogajanje dopolnjujejo zabavni dogodki, ki še dodatno obogatijo vzdušje hackathona.

 

DragonHack je član lige Major League Hacking (MLH), globalne organizacije, ki združuje hackathone po vsem svetu in vsako leto podpre več kot 300 dogodkov v več kot 90 državah, s skupno udeležbo preko 500.000 razvijalcev.

Ocenjevanje tekmovalnih projektov je zaupano žiriji izjemnih strokovnjakov, med katerimi so bili letos Oto Brglez, izkušeni tehnični vodja in ustanovitelj tehnološkega podkasta Ogrodje; Katarina Pivko, specialistka za mentorstvo in vodenje projektov v zdravstveni in visokotehnološki industriji, s poudarkom na komercializaciji znanstvenih raziskav; ter Bernard Grum, ekspert za računalništvo, poslovno informatiko in podjetništvo, z bogatimi izkušnjami v mentoriranju startupov. S tako raznoliko žirijo so lahko udeleženci prejeli dragocene povratne informacije in vpoglede v svoje projekte.

 

Letos je na DragonHacku svoje moči merilo preko 160 udeležencev, razdeljenih v 44 ekip, ki so se borili za prestižne nagrade in priznanja. Ta dogodek ne prispeva le k slovenski tehnološki skupnosti, temveč potrjuje tudi svoj sloves kot kritično vozlišče za mlade inovatorje v regiji.

 

“Ob 10. obletnici hackathona, smo izjemno ponosni na rast in povezanost naše DragonHack skupnosti. Na letošnjem dogodku so udeleženci pokazali izjemno predanost in fokus, saj so 24 ur neprekinjeno delali na svojih rešitvah. Vzdušje, ki se ustvari na dogodku je res nepozabno.” (Eva Tisaj Žnidaršič in Matevž Černe, ustanovitelja in glavna organizatorja dogodka)

»Moram poudariti izjemno podporo, ki smo jo prejeli od mentorjev na DragonHacku 2024 - čeprav smo imeli vso pozornost na projektu, so prišli do nas in nam svetovali. Prav tako so bili vedno na voljo za odgovore na naša vprašanja, pomagali so nam razumeti širšo sliko in predlagali inovativne rešitve. Kadarkoli je naša ekipa naletela na izziv, smo se lahko zanesli na njihove odlične nasvete in vodstvo.« (Marko - udeleženec)

»Letos sem se DragonHacka udeležil prvič in sem bil navdušen nad tem, kako dobro je bil dogodek organiziran. Kvaliteta mentorjev je bila izjemna; bili so zelo v pomoč s svojimi nasveti in napotki, prav tako so nam dali dober vpogled v industrijo dela. Cenil sem tudi možnost interakcije z različnimi podjetji v sproščenem vzdušju, kar je bilo zagotovo zame eden od vrhuncev dogodka.« (Tian - udeleženec)



Dogodek je bil sponzoriran s strani več podjetij, ki se dogodka niso udeležili prvič - Outfit7, Zerodays, Plume, LeanIX, Be-terna, podjetje Celtra pravi, da je »vsak dogodek na Fakulteti dober, vendar je DragonHack vedno najbolj zanimiv, zato se ga vsako leto z največjih veseljem udeležimo. Verjetno celo predstavlja osrednji dogodek v letu.« V podjetju HYCU so že drugo leto zapored organizirali druženje ob karaokah, kjer so lahko pokazali vso plesno talentiranost zaposlenih ter tako najlažje predstavili svojo sproščeno kulturo podjetja. Iz podjetja Endava, kjer se je dogodka udeležilo več zaposlenih, pravijo, da »je dogodek DragonHack daleč najboljši IT dogodek za študente, letos pa se je z organizacijo dogodka za otroke zaposlenih celotno vzdušje še izboljšalo, saj smo lahko vključili tudi ostale zaposlene, ki sicer ne bi imeli časa.«

Zelo pozitivno so bila presenečena tudi podjetja, ki so se dogodka v vlogi letošnjih partnerjev udeležila prvič: Easy.bi, Ixtlan Team, Landis+Gyr, Qlector, MESI in Sellestial. »Definitivno nismo pričakovali tako sproščenega vzdušja in odprte komunikacije, nismo vedeli, da so študenti tako zelo angažirani z vprašanji na katera smo z veseljem odgovarjali« pravijo v Ixtlan Team, v podjetju Qlector sta se dogodka udeležila predhodna udeleženca, ki sta bila letos v vlogi mentorjev »zelo zanimivo je bilo videti koliko zanimivih rešitev je nastalo, vsako leto se prepoznajo v novi trendi idejah. Veseli naju, da sva lahko pomagala udeležencem pri usmeritvah in jim svetovala na kaj se morajo osredotočati.«


Tekmovalci so pripravili raznolik nabor inovativnih projektov, ki z uporabo tehnoloških rešitev za rešujejo različne izzive ali izboljšujejo vsakdanjega življenja. Ekipe so uporabile napredne tehnologije, kot so umetna inteligenca, računalniški vid, senzorji, pametni algoritmi in spletni vmesniki za dosego svojih ciljev. Ustvarili so orodje za preprečevanje poplav, ki s pomočjo računalniškega vida zaznavanje ovire na slovenskih rekah. Prav tako je nastala tudi Spletna platforma za trgovanje z nafto, ki združuje strojno učenje s podatki iz preteklosti in živimi podatki iz sledenja naftnim tankerjem

Zmagovalna ekipa DragonHacka 2024 je pripravila inovativno spletno aplikacijo, ki uporabnikom pomaga najti najboljša javna stranišča v bližini in izboljša izkušnjo z vključitvijo zanimive kratkočasne igre. Dodaten bonus aplikacije je, da več kot uporabniki igrajo igro in uporabljajo aplikacijo, večji vpliv imajo na ocene stranišč. Tako imajo izkušeni uporabniki, ki znajo učinkovito izkoristiti čas na stranišču, možnost, da svoje ocene in priporočila delijo z ostalimi, kar zagotavlja koristne informacije za skupnost.


1. mesto

“Na Dragonhacku sem doživel neverjetno avanturo! Med razvijanjem naše aplikacije sem se ne le ogromno naučil, ampak sem tudi spoznal nove prijatelje. Zahvaljujem se organizatorjem za odlično izvedbo dogodka in vsem sponzorjem za popestritev.“ (Adrian S. Šiška, član zmagovalne ekipe)

Drugo mesto je zasedla ekipa deklet, ki je ustvarila spletno igro šaha z nekoliko spremenjenimi pravili, naključno postavljenimi začetnimi položaji in dodanimi hitrimi dogodki. 


2. mesto

Ekipa, ki je zasedla tretje mesto in osvojila nagrado publike je ustvarila pametno kolebnico, ki omogoča različne izzive, meritve in zabavne igre.



 

3. mesto

 


Združenje za informatiko in telekomunikacije, SRIP GoDigital je soorganizator tega dogodka. Iskrene čestitke vsem nagrajencem!






  


Fotogalerija