Informacije in pomoč

Ali je pri prodaji športnih izdelkov preko spleta v primeru, ko kupec odstopi od pogodbe poleg vračila kupnine potrebno poravnati še kakšne stroške?


Upoštevajoč 43. d člena Zakona o varstvu potrošnikov ( 98/04 –UPB1, 126/07, 86/09 ) mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa, vrniti vsa opravljena plačila. V skladu s šestim odstavkom 43. č člena pa je edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, lahko le neposreden strošek vračila blaga.

Podjetje, ki se je odločilo izvajati prodajo blaga preko interneta in omogoča potrošnikom plačati po povzetju preko Pošte Slovenije, mora potrošniku, ki izkoristi pravico do odstopa od pogodbe, vrniti tudi vsa opravljena plačila, povezana z nakupom - ne zgolj kupnine in stroškov pakiranja in pošiljanja, ki jih je potrošnik plačal podjetju, ampak tudi strošek oziroma provizijo, ki je bila zaradi plačila preko povzetja plačana Pošti Slovenije.

Strošek vračila blaga podjetju pa nosi potrošnik, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.


Avtor: Mateja Tilia