Zbornica knjižnih založnikov in knjigotržcev

Razpis 21. knjižnega sejma


Ponudba za razstavljavce

Pripravljata:

  • Strokovno združenje založnikov in knjigotržcev pri GZS in
  • Cankarjev dom.

Vabilo

Pred zimo, ko bo zopet več časa, da v roke vzamemo knjige, bo Cankarjev dom odprl vrata že 21. knjižnemu sejmu.

Tako lahko založbe predstavimo dosežke, programske novosti in tudi snovanja za prihodnost. Sejem je iz leta v leto obsežnejši, bogatejši, pestrejši in privlačnejši ter ravno zato tudi vsako leto bolje obiskan. Lani si ga je ogledalo kar 24 tisoč ljubiteljev knjig. Za še več zadovoljnih obiskovalcev bomo letos imeli dan brez vstopnine  to je v nedeljo, 4. decembra. Otroci, dijaki in študenti pa bodo vse dni sejma imeli brezplačen vstop.

Zato vas vabimo, da se nam pridružite in dejavnost predstavite na enem od razstavnih prostorov; obenem vas vabimo tudi k sooblikovanju spremljevalnega programa.

Rudi Zaman,
predsednik Upravnega odbora
21. knjižnega sejma

Na 21. knjižnem sejmu bo vsakdo našel prireditev zase.

Debatna kavarna

Že šesto leto se bomo v Prvem preddverju družili tisti, ki so nam blizu aktualna razmišljanja o knjigah, branju, znanju, življenju … Gostje, ki prihajajo z vseh vetrov, drzni moderatorji, ki znajo izbrskati vsako misel in skrivnost, in seveda obiskovalci, ki bodo jasno in glasno razpravo še dodatno zaèinili.

Debatna kavarna je lahko odlična promocija. Razmislite in nam sporočite predloge.

Založniška akademija

Pričakujemo ugledne strokovnjake iz jugovzhodne Evrope in Skandinavije. Na predavanju in delavnici se bomo pogovarjali, kako voditi založniške posle na nadnacionalni ravni. Gotovo bo tudi tema odnosi z javnostjo pritegnila veliko strokovnjakov. Dogodka vsi, ki se ukvarjamo tako ali drugače s knjigami, ne smemo zamuditi.

Šolski knjigosled

Šolarje bo vsako uro popeljal na zanimivo popotovanje od knjige do knjige po vsem sejmu. Za izbrane knjigoslede bomo pripravili tudi sklepno prireditev s kulturnim programom. Sporočite nam željo, da se knjigosled ustavi tudi pri vas. Pogoj  je le, da na vašem razstavnem prostoru vsako uro nekdo nastopi, spregovori ali drugače sprejme šolarje.

Strokovno združenje založnikov in knjigotržcev pri GZS tudi letos nadaljuje izjemno uspešen projekt Ček za branje.

Strokovni knjigosled

Novost lanskega knjižnega sejma strokovni knjigosled prvi dan sejma bomo nadaljevali tudi letos. Organizatorji bomo predstavljali založbe in novosti strokovni javnosti  knjižničarjem, knjigarnarjem, učiteljem in mentorjem  ter ga sklenili na prireditvi ob odprtju sejma. 

Nagrade

Sejem bodo zaznamovale tudi nagrade. Podelili bomo Schwentnerjevo nagrado za življenjsko delo v založništvu, nagrado za najboljši literarni prvenec, nagrado za najlepšo slovensko knjigo (pet kategorij), tiskarsko nagrado Krilati lev in nagrado najboljšemu mlademu prevajalcu.

Razstava

Predstavili bomo zgodovino Bralne značke. Ali ste vedeli, da letos praznuje že 45. rojstni dan? Gotovo si zasluži darilo, kot je razstava.

Slavnostno odprtje 21. knjižnega sejma bo v torek, 29. novembra 2005, ob 18. uri v Linhartovi dvorani.

Sejem bo za obiskovalce odprt od srede, 30. novembra, do nedelje, 4. decembra.

Spletno stran www.gzs.si/knjizni_sejem bomo sproti dopolnjevali z novimi informacijami o programu in razstavljavcih. 

DOLOČILA SODELOVANJA

Razstavno-prodajni prostori

Razstavljavci lahko predstavite knjižne novosti v razstavnih prostorih v Veliki sprejemni dvorani (VSD) in Prvem preddverju (P1). Ustrezen prazni razstavni prostor lahko zakupite in ga opremite sami ali to naredi organizator.

VSD in P1 bosta namenjena razstavi in prodaji, v P1 bodo poleg razstavnih prostorov in razstave nagrajenih knjig tudi prireditve na osrednjem prireditvenem prostoru  debatne kavarne. Zaradi množice obiskovalcev, udeležencev prireditev, bodo razstavni prostori v bližini debatne kavarne dražji za 10 odstotkov.

Opozorilo: Posegi zunaj razstavnega prostora ali po tleh na prehodih niso dovoljeni. Izjemoma je mogoče po zraku, na višini najmanj 2,5 m, povezati nasproti stoječi si stojnici.

Prazen razstavni prostor

Odločite se lahko za prazen razstavni prostor. Stene so obvezne in morajo biti trdne. Tako kot drugo opremo jih postavite sami, organizatorju obvezno dostavite skico razstavnega prostora s podatki o širini, globini in višini. Razstavni prostori, višji od 3 m (to je mogoèe le v VSD), bodo 5 odstotkov dražji.

Cena v VSD: 18.120 SIT/m² + 20 % DDV

Cena v P1: 11.900 SIT/m² + 20 % DDV

Opozorilo: Vso dodatno opremo (elektriko, internet, telefon in drugo) je mogoče najeti po veljavnem ceniku Cankarjevega doma z obrazcem. Skupaj s tehničnimi navodili za pripravo razstave bo izšel predvidoma septembra 2005.

Tipsko opremljena stojnica

Organizator ponuja več vrst razstavnih stojnic. Plačajo se neposredno pooblašèenemu postavljavcu.

Primer stojnice 1:

velikost 3 x 3 m

Elementi konstrukcije: obodne stene (9 panojev), od tega 4 panoji s po tremi policami in podestom  vsak, 2 panoja s po tremi policami brez podesta, pult (velikost 0,5 x 1 m), stola, tabla z napisom razstavljavca (velikost 95 x 20 cm) in ograjen prostor za skladišče.

velikost 4 x 4 m

Elementi konstrukcije: obodne stene (12 panojev),  od tega 9  panojev s po tremi policami in podestom vsak), pult (velikost 0,5 x 1 m), stola, tabla z napisom razstavljavca (velikost 95 x 20 cm) in ograjen prostor za skladišče.

Stojnice, ki so širše ali globlje od zgoraj navedene velikost, se od te razlikujejo za enega ali več osnovnih elementov. To je: pano s tremi policami in podestom.

Primer stojnice 2:

velikost 3 x 3 m

Elementi konstrukcije: obodne stene (9 panojev), od tega 8 panojev s po tremi policami in podestom  vsak), pult (velikost 0,5 x 1 m), stola in tabla z napisom razstavljavca (velikost 95 x 20 cm).

velikost 4 x 4 m

Elementi konstrukcije: obodne stene (12 panojev),  od tega 11 panojev  s po tremi policami in podestom  vsak), pult (velikost 0,5 x 1 m), stola, tabla z napisom razstavljavca (velikost 95 x 20 cm).

Cena za vsako od navedenih stojnic (samo konstrukcija, prazen razstavni prostor morate naročiti posebej) : 6.850 SIT/m² + 20 % DDV.

Netipsko opremljen razstavni prostor

Cena postavitve je odvisna od zahtevnosti. Za vse postavitve opremljenih razstavnih prostorov, ki niso tipske, velja poseben dogovor z organizatorjema.

Stojnice, višje od 3 m, so 5 odstotkov dražje.

Vso dodatno opremo tipskega in netipskega opremljenega razstavnega prostora (pulte, mize, vitrine, elektriko, internet, telefon in drugo) lahko najamete po veljavnem ceniku Cankarjevega doma z obrazcem. Izšel bo skupaj s tehničnimi navodili za pripravo razstave predvidoma septembra 2005.

Pano

Pano (razstavni sistem Octanorm) je najmanjša razstavna enota, ki jo razstavljavec lahko zakupi: širok je meter, ima tri police in podest. Predenj ni dovoljeno postavljati druge opreme. Če želi razstavljavec pred pano postaviti mizo ali pult in drugo opremo, mora zakupiti ustrezno velik prazen prostor.

Cena panoja: 51.900 SIT + 20 % DDV

Bazar malih založnikov

Za vse male založnike in samozaložnike, ki na leto izdajo do tri knjižne naslove, zavedene pri NUK, in jim veèji razstavni prostor v VSD ali P1 pomeni prevelik strošek, bomo pripravili Bazar malih založnikov v podhodu Maximarketa.

Vsak razstavljavec lahko najame samo eno mizo po ceni 20.000 SIT + 20-odstotni DDV.

Elektronska prijava

Prijavnico za sodelovanje na 21. knjižnem sejmu boste našli na spletnih naslovih www.gzs.si/knjizni_sejem in www.cd-cc.si.

Program vas bo vodil skozi prijavnico, po končani prijavi boste na elektronski naslov, ki ga boste navedli, v nekaj minutah prejeli potrditev o sprejemu vaše prijave. V nasprotnem primeru prijava ni bila sprejeta ter jo znova izpolnite; natančno preverite vse podatke, predvsem navedeni elektronski naslov, na katerega želite prejeti potrdilo.

S potrdilom o sprejeti prijavi boste prejeli geslo za dostop do svojih podatkov, ki jih boste do roka za prijavo lahko še spreminjali. Potrditev prijave ne velja kot potrditev želene velikosti in lokacije razstavnega prostora.

Potrditev udeležbe, lokacije in velikosti razstavnega prostora boste prejeli septembra.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje, ker računalniški program ne omogoča slovenskega prevoda nekaterih besed.

Ob težavah z elektronsko prijavo nas obvestite: T (01) 24 17 139 E mateja.peric@cd-cc.si.

Razdelitev razstavnega prostora

Pri razvršèanju razstavnih prostorov bomo upoštevali samo razstavljavce, ki se bodo prijavili do zasedbe prostora ali najpozneje do 30. junija 2005 in ki bodo spoštovali razpisana določila sodelovanja. Dokončno razporeditev bo določil Upravni odbor 21. knjižnega sejma, objavljena bo septembra 2005.

Prednost pri dodelitvi razstavnega prostora imajo založniki, ki tradicionalno sodelujejo na knjižnih sejmih in imajo poravnane vse obveznosti.

Upravni odbor si pridržuje pravico, da želje razstavljavcev prilagodi prostoru, ki je na voljo.

Katalog razstavljavcev

Katalog razstavljavcev bo izšel skupaj s programsko knjižico. Vpis v katalog je obvezen za vse nosilce razstavnih prostorov in sorazstavljavce.

Cena vpisa: 21.750 SIT + 20 % DDV

Podatke za vpis v katalog sporočite elektronsko ob prijavi.

Razstavljavci si bodo v katalogu in kazalu sledili po abecedi, navedeni bodo:

  • naziv, natančen naslov razstavljavca, oseba za stike, telefon, faks, elektronska pošta,
  • naslov spletne strani, opis dejavnosti (največ 200 znakov).

Plačilni pogoji

Najem razstavnega prostora in vpisnino v katalog je treba poravnati do 10. novembra 2005. Če se prijavite po 30. juniju, ob prijavi poravnajte vse stroške sodelovanja na sejmu. Razstavljavci, ki se prijavljajo za Bazar malih založnikov, plačajo celotni znesek najema ob prijavi, prijavnine oz. vpisa v katalog z nazivom založbe (brez drugih podatkov) ne plačajo.

Vsa plačila potekajo po predračunu na zakladniški račun Cankarjevega doma št. 01261-6030357790.

Odpoved

Če želi razstavljavec odpovedati sodelovanje na sejmu, mora to pisno sporočiti na naslov Cankarjevega doma. Upoštevali bomo pisne odpovedi, prispele do 5. oktobra 2005, in vrnili ves vplačani znesek; po tem roku vplačil ne vračamo.

Prireditve razstavljavcev v dvoranah in prostorih Cankarjevega doma

Razstavljavci, ki bodo najeli razstavni prostor v vrednosti najmanj 275.000 SIT, bodo imeli možnost brezplačne 45-minutne predstavitve v dvorani z največ sto sedeži. V ceno so všteti 45-minutni najem dvorane, osnovno ozvoèenje, osnovna osvetlitev in hostesa. Dodatno tehnično opremo in storitve je treba pravočasno naročiti in plačati po veljavnem ceniku Cankarjevega doma. Za založbe, ki na sejmu ne razstavljajo, so cene višje za 10 odstotkov.

Rok za prijavo takšnih prireditev je 5. oktober 2005 s prijavnico, objavljeno na spletni strani www.gzs.si/knjizni_sejem.

Za druge predstavitve bodo dvorane na voljo s plačilom po veljavnem ceniku Cankarjevega doma.

Pomembni roki

  • Rok za prijavo razstavnega prostora: 30. junij 2005 ali do zapolnitve prostora.
  • Rok za prijavo komercialnih prireditev v dvorani: 5. oktober 2005.
  • Rok plačila: 10. november 2005.

Brezplačni ogledi in vstopnica za vse dni sejma

Knjižni sejem bodo lahko obiskovalci zadnji dan sejma v nedeljo, 4. decembra, obiskali brezplačno! Ponujamo tudi vstopnico za vse dni sejma po tisoč tolarjev. Sicer je vstopnina 700 tolarjev za odrasle, 500 tolarjev za upokojence; otroci, dijaki in študenti si sejem lahko ogledajo brezplačno.

Informacije: Mateja Peric, Kongresna agencija CD, Cankarjev dom, Prešernova cesta 10, Ljubljana; T (01) 24 17 139 F (01) 2417 296 E mateja.peric@cd-cc.si

 


Avtor: Irena Brglez
Pripeti dokumenti