Švica je sprejela nov Odlok o COVID-19, ki za mednarodni tovorni in potniški promet prinaša določene obveznosti od 08.02.2021 naprej.
Objavljamo statistiko gibanja cene goriva, z navedbo izračuna povprečnega zneska trošarine in vračilom trošarine za posamezni mesec leta 2020. Aktualizirano za mesec oktober 2020.
Z odlokom z dne 3. februarja 2021 je italijansko ministrstvo pristojno za promet odpravilo prepoved vožnje tovornih vozil nad 7,5 tone ob nedeljah in praznikih v nacionalnem in mednarodnem prometu v mesecu februarju 2021.
Avstrija v boju proti pandemiji covid-19 zaostruje pogoje za vstop v državo, pri tem pa ohranja izjemo za voznike, ki opravljajo mednarodne prevoze blaga ali potnikov.
Pred vstopom v Združeno kraljestvo (Veliko Britanijo) je po novem za voznike tovornih vozil vpeljana obveznost izpolnitve tako imenovanega "obrazca za iskanje potnikov" - the passenger locator form .
Slovenija je na podlagi določb Sporazuma o mednarodnem cestnem prevozu nevarnega blaga (ADR) podpisala večstranska sporazuma M333 in M334, ki bosta prevoznikom olajšala prevoz nevarnega blaga v domačem in mednarodnem prometu.
27. januarja 2021 je bila v madžarskem uradnem listu (številka 12) objavljena sprememba sistema BiReg, ki s področja uporabe BiRega izvzema prevoze, ki se izvajajo izključno z licenco Skupnosti in s tem povezano obveznostjo registracije zadevnih prevozov.
Nemčija z dnem, 24.01.2020 od 0.00, na seznam visoko rizičnih držav uvrstila tudi Slovenijo, kar pomeni, da tudi za prevoze iz Slovenije za R.Nemčijo veljajo zaostreni pogoji vstopa za voznike (spletna prijava, negativni test).
Od 19. 1. 2021 velja dodatna zahteva (hitri test) ob vstopu na Nizozemsko iz Velike Britanije, Irske in Južne Afrike tudi za trajektni prevoz.
Nemčija z novimi uredbami spreminja obveznosti v zvezi z digitalno registracijo ob vstopu in uvaja obveznost testiranja ob vstopu, pri čemer za osebe, zaposlene v čezmejnem prevozu blaga in potnikov obstajajo določene izjeme. Te izjeme se razlikujejo glede na opredeljene vrste tveganega območja od koder prihajajo vozniki (območje tveganja, območje z visoko incidenco ali območje z mero zaskrbljenosti ).