Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: 8. 4. 2016: Naredite več, porabite manj

Trojček Naredite več, porabite manj iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike produktivnosti. Predstavili bomo, kako obvladati svoj čas in svojo energijo, kako poslušati in razumeti sogovornika brez komunikacijskih šumov, ter kako voditi kratke in učinkovite sestanke. Vsi trije sklopi so sestavljeni iz seminarskega in delavniškega dela. Vsebine pa bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi.

Arhiv: 4. 3. 2016: Kreativnost se lahko zgodi tudi vam – če si le želite

Tudi v letu 2016 za vas pripravljamo sklop seminarjev in delavnic s področja kreativnosti in vodenja. V udarne trojčke smo združili tri pomembne, a sorodne vsebine, ki jih boste lahko že naslednji dan uporabili v praksi. Trojček "Kreativnost se lahko zgodi tudi vam – če si le želite" je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike kreativnosti, od usmerjenega generiranja idej z uporabo divergentnega in konvergentnega razmišljanja, da vam nikoli ne zmanjka svežih predlogov za spremembe in rešitve, do dizajnerskega pristopa, ki omogoča inoviranje in razvoj podjetnosti, pa vse do kreativne uporabe besed v poslovni korespondenci. Po seminarju boste domov odšli z veliko vpogleda in razumevanja do lastne ustvarjalnosti in sodelovalnega in ustvarjalnega razmišljanja pri svojih sodelavcih in članih tima ter s polno malho predlogov za svoje delovanje in poslovanje.

Arhiv: Kako pripraviti uspešen raziskovalno-razvojni oz. inovacijski projekt

Ste že zaslediti razpis za raziskovalno-razvojne oz. inovacijske projekte Ali iščete partnerje za oblikovanje uspešnega konzorcija? Se želite izogniti standardnim napakam, ki jih pri pripravi projektov delajo tako podjetja kot raziskovalci? Se želite seznaniti s konkretnimi navodili za pripravo uspešnega projekta?

Arhiv: 21. 1. 2016: Poslovni forum: Patrick Mullane, Harvard Business School

Vabljeni na poslovni forum z gostom iz Harvard Business School o inovativnih poslovnih strategijah in pristopih. Člani GZS izkoristite popust.

Arhiv: 6. 1. 2016: Več glav več ve!

Brezplačno po-novoletno dvourno druženje s širjenjem obzorij za vse, ki ste se udeleževali seminarjev na temo »Kreativnosti in vodenja« in vas zanima, kako delujejo naši možgani, kakšne so omejitve tradicionalnega in kritičnega razmišljanja, ter kako bi lahko v podjetjih in šolah postali bolj sodelovalni, ustvarjalni in osredotočeni.

Arhiv: Brezplačne razglednice in plakati za promocijo zdravja

Izdali smo promocijske razglednice in plakate za promocijo zdravja na delovnem mestu.

Arhiv: Promocija zdravja na delovnem mestu - Strokovni posvet ZZZS

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije v sodelovanju z Ministrstvom za zdravje, Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Zavodom za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije 26. in 27. 11. 2015 organiziral strokovni posvet "Promocija zdravja na delovnem mestu – učinkovita orodja in dobre prakse". Na multimedijskem portalu Zrno zdravja si lahko ogledate vsa predavanja in predstavitve projektov.

Arhiv: 13. 11. 2015: Intuicija v poslovnem svetu

Seminarski trojček iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tudi s pomočjo intuicije!

Arhiv: 24. 11. 2015: Nevromarketing - ustvarite novo konkurenčno prednost

Na aktualnem izobraževalnem dogodku te jeseni s področja marketinga in prodaje, boste izvedeli vse o tem, kako z učinkovitim marketingom vplivamo na odločanje kupcev in percepiranje potrošnje, kateri so najbolj sodobni prijemi in kako izkoristiti vzorce, ki so za človeštvo značilni že tisočletja, da ljudje vedno bolj počnemo to, kar od nas pričakuje marketing. Osvojili boste znanja in tehnike, ki vam bodo omogočale vpliv na psihologijo in obnašanje vaših kupcev, tako za B2C, kot tudi za B2B segment.

Arhiv: Osnove DDV, ki jih moramo poznati pred sklenitvijo vsakega posla

Izkušnje kažejo, da je veliko dogovorov neustreznih oziroma poslovno škodljivih. Da bi se število takih primerov zmanjšalo, je Zveza RFR pripravila posebno posvetovanje za direktorje, tržnike, pogajalce, fakturiste in druge. Vsi ti vplivajo na nastanek poslovnih listin, ki vključujejo DDV.