Obveznosti se nanašajo na prevoze potnikov, ki so državljani tretjih držav (DTD), ob vstopu v Schengenski prostor. V skladu z izvedbeno Uredbo Komisije (EU) št. 2021/1217 in izvedbeno Uredbo Komisije (EU) št 2022/1409 bo moral prevoznik pred pričetkom prevoza preveriti status potnika, ki je državljan tretje države, v sistemih EES in ETIAS.
Družba Borzen, d.o.o., je kot izvajalka javnega poziva Sklada za podnebne spremembe z današnjim dnem omogočila oddajo elektronskih vlog za pridobitev nepovratnih sredstev za nakup ali predelavo tovornih vozil in avtobusov na sintetični plin in biometan ter s pogonom na elektriko ali vodik ter nadgradnjo tovornih vozil z aerodinamičnimi deli za zmanjšanje zračnega upora.
Izšla panožna številka Glasa gospodarstvo - Transport. Prebrali boste lahko o novostih na področju digitalizacije, novih tehnologij in vozil. Ne manjka niti analiza poslovanja panoge, ki jo je pripravila Analitika GZS.
Razmere v logistiki so zelo nepredvidljive in bodo takšne zelo verjetno ostale še celo leto. V takih razmerah je nujno, da so podjetja čim bolj fleksibilna in odzivna. Med ukrepi v strateškem dokumentu Horizonti prihodnosti je navedena tudi Promocija strateške lege Slovenije za oskrbo zalednih trgov. Ta je ključnega pomena za dvig dodane vrednosti v logistiki ter pridobivanje novih trgov ter preusmeritev blagovnih tokov skozi Slovenijo v pomorskem, železniškem, cestnem in letalskem prometu.
Iz vidika prevoznega podjetja obvladovanje lastnih stroškov pomeni konkurenčno prednost na trgu in doseganje boljših poslovnih rezultatov. Konkurenca v cestnem tovornem prometu sili podjetja k stroškovni učinkovitosti, zato morajo poznati stroške opravljanja prevoznih storitev.
Izvajalci občasnih linijskih prevozov oseb lahko oddajo vloge za povrnitev dela stroškov, na podlagi 119. člena Zakona o začasnih ukrepih za omilitev in odpravo posledic COVID-19 (Uradni list, številka 152/20)